Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4749 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום .

אני עומד לרכוש ריו ידנית מנוע 1250 חדשה.

כדי להיות שלם עם ההחלטה ולא להסתמך על סוכן הרכב , מבקש הערותכם לגבי :

1. מזגן ביום חמסין - מקרר ברמה מצויינת?

2. כשמפעילים מזגן- האם זה פוגע משמעותית בסחיבה?

3. תחילת נסיעה בעלייה- האם קשה לו- האם זינוק בעלייה מתפקד טוב?

4. תוספות שכדאי להוסיף בקנייה או אחריה

 

תודה תודה לכולכם

פורסם
שלום .

אני עומד לרכוש ריו ידנית מנוע 1250 חדשה.

כדי להיות שלם עם ההחלטה ולא להסתמך על סוכן הרכב , מבקש הערותכם לגבי :

1. מזגן ביום חמסין - מקרר ברמה מצויינת?

2. כשמפעילים מזגן- האם זה פוגע משמעותית בסחיבה?

3. תחילת נסיעה בעלייה- האם קשה לו- האם זינוק בעלייה מתפקד טוב?

4. תוספות שכדאי להוסיף בקנייה או אחריה

 

תודה תודה לכולכם

לי יש פיקנטו ידנית

יכול להגיד לך לגבי הסעיף השלישי שהמערכת של hill hold מתפקד יופי ומקל ממש

פורסם
שלום .

אני עומד לרכוש ריו ידנית מנוע 1250 חדשה.

כדי להיות שלם עם ההחלטה ולא להסתמך על סוכן הרכב , מבקש הערותכם לגבי :

1. מזגן ביום חמסין - מקרר ברמה מצויינת?

המזגן מצויין. פתיחת חלונות בתחילת נסיעה גורמת לו לקרר יותר מהר (תקף לכל הרכבים..). לאחר מכן הוא פשוט מקפיא את ה***

2. כשמפעילים מזגן- האם זה פוגע משמעותית בסחיבה?

לא מרגישים כלום. אחד היתרונות של הריו לדעתי.

3. תחילת נסיעה בעלייה- האם קשה לו- האם זינוק בעלייה מתפקד טוב?

למה שתהיה בעיה?

4. תוספות שכדאי להוסיף בקנייה או אחריה

הכל חוץ מניקלים..

 

תודה תודה לכולכם

 

תעשה חיפוש יא עצלן, תמצא הרבה פוסטים שאני ואחרים כתבו. כדאי לך.

GOOD LUCK

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

כמו שנאמר, אצלי המזגן לא משפיע בכלום, לא מרגיש אפילו לא עומס ולו הקל ביותר.

גם מבחינת דלק לא הבחנתי בשינוי בצריכה עם מזגן או בלי.

 

סוחב מצויין, והמזגן מקרר בצורה פסיכית, תן לו דקה אחת להתחיל לעבוד וברצינות שלי אישית לא יצא לעבור את עוצמה 2 גם בימים הכי חמים, אולי רק בכניסה לרכב רמה 3 כדי לתת מכת קור, ואז מקסימום 2 אם לא 1, מקרר מעולה.

×
×
  • תוכן חדש...