Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Maserati Ghibli


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 3669 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה נסגר עם האנשים כאן?

בכל מקרה לנושא, הגיבלי הגיעה לארץ

http://www.cartube.co.il/%D7%9E%D7%96%D7%A8%D7%90%D7%98%D7%99-%D7%92%D7%99%D7%91%D7%9C%D7%99-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%E2%80%93-%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8-%D7%94%D7%97%D7%9C-%D7%9E-550-%D7%90%D7%9C%D7%A3-%D7%A9%D7%A7%D7%9C

נראה לי שהיא תגנוב לא מעט לקוחות מהמתחרות , אני חושב שהמחיר הוא לא רע יחסית.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני לא יודע מה דעתי לגבי זה, הספיקה לי פעם אחת לראות ערס במזרטי גראנקבריו כדי לקבל בחילה לשבוע על חילול הקודש.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

גם נתקלתי בו, באיזור הרצליה, וזה אחרי שנתקלתי באיזה ערס בתוך פרארי קליפורניה בחיפה. אין מה לעשות, הם גנבו את כספם ביושר! (לפחות האלה מחיפה).

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נחתה בישראל: המכונית החדשה של מזראטי

 

"מחיר גרסת הבסיס עומד על 590 אלף שקל ויעלה עד אזור ה-750 אלף שקל לדגם החזק ביותר. קרדן רכב, שהיא גם בעלת הבית של אוויס בישראל, בוחנת לשווק את המכונית באמצעות תוכניות ליסינג מימוני ייעודיות ובגיבוי מערך הטרייד-אין של הקבוצה."

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב לבחירת המילים, קרדן במקום אוטואיטליה.

מעניין אם זה סתם מקרה או שיש קשר לעזיבתו של זהר אלון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב לבחירת המילים, קרדן במקום אוטואיטליה.

מעניין אם זה סתם מקרה או שיש קשר לעזיבתו של זהר אלון?

 

אתה הרי יודע מי באמת ראוי לשם :wink::twisted:

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אם זה קשור לאלון או לא, הוא סה"כ מכר את החלק שלו.

 

אני לא בטוח שהגיבלי באמת תיתן תחרות בסגמנט המנהלים-יוקרה. אחרי הכל, הגרסא הזולה עולה 600K, כאשר במו 535, עם 306 כ"ס עולה פחות מ500K. גם הE באותו טווח מחירים (אם כי ההספק נמוך יותר). היחידה שמתקרבת למחיר, זו הA6, ב540K. יש לזכור, שאצל המתחרות, תג המחיר הזה נותן את הגרסא המאובזרת ביותר.

לדעתי, הגיבלי לא תיצור איזשהו שינוי בסגמנט הזה. המתחרות מציעות יותר, בפחות.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אם זה קשור לאלון או לא, הוא סה"כ מכר את החלק שלו.

 

אני לא בטוח שהגיבלי באמת תיתן תחרות בסגמנט המנהלים-יוקרה. אחרי הכל, הגרסא הזולה עולה 600K, כאשר במו 535, עם 306 כ"ס עולה פחות מ500K. גם הE באותו טווח מחירים (אם כי ההספק נמוך יותר). היחידה שמתקרבת למחיר, זו הA6, ב540K. יש לזכור, שאצל המתחרות, תג המחיר הזה נותן את הגרסא המאובזרת ביותר.

לדעתי, הגיבלי לא תיצור איזשהו שינוי בסגמנט הזה. המתחרות מציעות יותר, בפחות.

 

מצד שני, אתה (וגם אני, אל דאגה :-) ) לא הלקוח הטיפוסי של הסגמנט הזה אשר תמיד מחפש את הדבר הנוצץ והחדש הבא (יש גם כמה לקוחות שמרניים, בעיקר למרצדס). ההפרש במחיר הזה הוא גם כך לא ללקוחות שרוכשים סדרה 5 רק בגלל הסמל והמעמד ורוכשים את דגם הבסיס. מי שרוכש את דגמי הקצה של סדרה 5 (שגם כך רוכשים תוספות בעוד כמה עשרות אלפי שקלים) אלו לקוחות מסוג אחר של דגמי הבסיס והם אלו שיהיו מוכנים להוסיף עוד קצת בכדי לנהוג במשהו שיסובב יותר ראשים מסדרה 5 ולשכן שלו אין עדיין כזו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם רק שוכחים דבר אחד, זה שמחיר הרכישה קרוב למחירים של מרצדס וב.מ.וו לא אומר שהתחזקה תיהיה דומה.

 

אני נוטה לשער שהתחזוקה תיהיה יקרה בעשרות אחוזים, כמו כן הביטוחים וכן הלאה.

 

יש מחיר לכך שמזראטי היא הבת של פרארי (שלאט לאט הופכת לאחות שפותחת נישה נפרדת).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשרות לליסינג?

לפני שבוע בערך התפרסמה כתבה בגלובס על כך שעברייני הצמרת עוברים לגור בדירות מושכרות ולנהוג ברכבי ליסינג עקב חוקי חילוט הרכוש.

 

מי יודע, אולי נתחיל לראות את הגיבלי באזור נתניה.

.We apologise for the inconvenience

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מחיר לכך שמזראטי היא הבת של פרארי (שלאט לאט הופכת לאחות שפותחת נישה נפרדת).

 

לפי ויקיפדיה, כחלק משינויים מבניים שנערכו בקונצרן פיאט, מזראטי התפצלה מפרארי ועברה לידי אלפא רומיאו. אולי זו הסיבה שמזראטי "יורדת לעם" - ובו בזמן אלפא רומיאו עולה מדרגה ונהנית משיתוף הפעולה הצמוד (4C, מישהו?). מצד שני, בכתבה של EVO נאמר שמנוע הגיבלי פותח בסיועה של פרארי וייתכן וישמש את פרארי בעתיד..

 

מישהו יכול להעמיד דברים על דיוקם?

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד שני, אתה (וגם אני, אל דאגה :-) ) לא הלקוח הטיפוסי של הסגמנט הזה אשר תמיד מחפש את הדבר הנוצץ והחדש הבא (יש גם כמה לקוחות שמרניים, בעיקר למרצדס). ההפרש במחיר הזה הוא גם כך לא ללקוחות שרוכשים סדרה 5 רק בגלל הסמל והמעמד ורוכשים את דגם הבסיס. מי שרוכש את דגמי הקצה של סדרה 5 (שגם כך רוכשים תוספות בעוד כמה עשרות אלפי שקלים) אלו לקוחות מסוג אחר של דגמי הבסיס והם אלו שיהיו מוכנים להוסיף עוד קצת בכדי לנהוג במשהו שיסובב יותר ראשים מסדרה 5 ולשכן שלו אין עדיין כזו.

 

אני יוצא מנקודת הנחה שמי שבא להוציא סכום כזה הוא אחד משניים:

- מישהו שמבין ויודע מה הוא רוצה, ולא יזרוק את הכסף שלו סתם. אנשים כאלו לא יקנו את הרכב הזה בגלל מה שאמרתי (יחס מחיר/תמורה).

- אנשים שרוצים סמל. תאורטית, זה קהל היעד של הרכב (בארץ לפחות). אלא שכן אנחנו נכנסים כבר לאזור דמדומים: מי שרוצה רק סמל כדי להרשים את השכן, לרוב יעדיף את האופציה הזולה ביותר (לשם הדוגמא: 316I) כך שהוא ממילא לא יכנס לסוכנות מזראטי (כי אם הדרך שלך להרשים את השכן היא ע״י רכישה של מזראטי, אתה מחוץ לליגה שלך...). מי שרוצה להרשים + להראות שיש לו, ילך על האחיות הגדולות ולא יסתפק באחות הקטנה לבית מזראטי. דהיינו, אני לא חושב שבתנאים הללו, זה יהיה הרכב שיגדיל את מחזור המכירות שלהם.

 

אילו קרדן היו מתמחרים את הגרסא הזולה ב500K, כך שהיא תשב בנוחות מול המתחרות, ואת גרסת ה410 כ״ס מציבים במשבצת ה600K אני לא חושב שמישהו היה מתעטש בכלל לכיוון של השלישייה הגרמנית. אבל הי, אולי זה מה שהם מנסים לעשות.

 

 

 

אתם רק שוכחים דבר אחד, זה שמחיר הרכישה קרוב למחירים של מרצדס וב.מ.וו לא אומר שהתחזקה תיהיה דומה.

 

אני נוטה לשער שהתחזוקה תיהיה יקרה בעשרות אחוזים, כמו כן הביטוחים וכן הלאה.

 

יש מחיר לכך שמזראטי היא הבת של פרארי (שלאט לאט הופכת לאחות שפותחת נישה נפרדת).

 

מחזק עם דבק מגע וחבילה של מסמרי 10. אפילו שמדובר במזראטי ״זולה״, עלויות ההחזקה יהיו אסטרונומיות, אפילו בייחס לסגמנט - כי זה מזראטי. גם אם נניח שעלויות הטיפולים זהות, קשה לי לראות מצב בו הביטוח של מזראטי עולה כמו ביטוח לבמו. אני לא חושב שיהיה אכפת לחברת ביטוח כמה שילמת במקרה הזה - הם יתקעו פרמייה מפלצתית רק בגלל השם.

 

מה שמחזיר אותנו, אגב, לכושר ההתחרות בסגמנט. הרי הסעיף הגדול ביותר בהחזקת רכב הוא הביטוח. אז תגיד שמילא לשלם הרבה ולקבל פחות - כאן למעשה אתה יותר ״מקבל פחות״ בהשוואה למתחרות.

 

אני רוצה להאמין שאחרי ההייפ של השנה הראשונה, כשהדו״חות הכספיים לא ישתנו בהרבה, יהיה עדכון מחירים. מצד שני, אני גר בישראל אז scratch that.

 

 

עריכה: מעניין לראות שמחיר הגיבלי 310 הוא £52000 שלאחר המרה גסה יוצא 560 א׳ ש״ח. הגרסא היקרה עולה £64000 שבהמרה גסה יוצא 700א׳ ש״ח. לשם השוואה, 550 M sport עולה ״רק״ £57000

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם רק שוכחים דבר אחד, זה שמחיר הרכישה קרוב למחירים של מרצדס וב.מ.וו לא אומר שהתחזקה תיהיה דומה.

 

אני נוטה לשער שהתחזוקה תיהיה יקרה בעשרות אחוזים, כמו כן הביטוחים וכן הלאה.

 

יש מחיר לכך שמזראטי היא הבת של פרארי (שלאט לאט הופכת לאחות שפותחת נישה נפרדת).

למה אתה חושב כך?

לגבי אחזקה יש הגיון במה שאתה כותב בעיקר בגלל נפח עבודה קטן כך שכל הקבועות של מערך השירות נשענות על מעט מכוניות.

לעניין ביטוח אני לא בטוח שזה נכון. אלה לא מכוניות פופולריות אצל הגנבים וזה השיקול העיקרי אצל מבטחים.

אני למשל משלם על האלפא (270K מחירון רכב חדש) פחות ממה ששכני משלם על סקודה אוקטביה.

 

לפי ויקיפדיה, כחלק משינויים מבניים שנערכו בקונצרן פיאט, מזראטי התפצלה מפרארי ועברה לידי אלפא רומיאו. אולי זו הסיבה שמזראטי "יורדת לעם" - ובו בזמן אלפא רומיאו עולה מדרגה ונהנית משיתוף הפעולה הצמוד (4C, מישהו?). מצד שני, בכתבה של EVO נאמר שמנוע הגיבלי פותח בסיועה של פרארי וייתכן וישמש את פרארי בעתיד..

 

מישהו יכול להעמיד דברים על דיוקם?

קראתי על זה בכמה מקומות וראיתי גם סירטון של פרארי קליפורניה עם מנוע V6 בפיוראנו (רכב נסוי כמובן). השמועות אומרות שבבסיס זה המנוע שיש כרגע במזראטי ושנראה אותו בקרוב גם בקליפורניה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3669 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...