Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רק אני מוצא את הביטוי "חולצה לא בטיחותית" קצת משונה..?

למה משונה?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין לי מושג איפה קונים את זה בארץ במחירים סבירים, אתה הקניות שלי עשיתי ברשת ובחו"ל.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אולי גופיית סבא?

ואיפה פלאפי??

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

פורסם
זה לא בטיחותי, מגביר את כוח ההתנגדות.

 

אם תגדל את השיערות יותר מידי, יש סכנה שיתפסו במשהו במעמקי הים ויפריעו לך להרים את עצמך מעל המים.

לכן אין להסתובב עם שיער גוף פזור, ויש לאסוף אותו בגומיה (או הרבה גומיות)

 

וברצינות, פשוט תישאר עם הטריקו.

כשהייתי בגיל ההתבגרות גם התביישתי להוריד חולצה ליד כולם, ופשוט הייתי נשאר איתה.

חולצת גלישה תתפוס יותר תשומת לב מאשר גופך העירום.

הכי טוב חולצת טריקו כמה שיותר קלילה וחפיפית, לא בולט מידי בנוף.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

אני מציע לך, במקום חולצת גלישה (שהיא פריט לבוש לגיטימי בים), קנה זין וכשאתה מגיע לים פשוט תשים אותו, תוריד את החולצה ותפסיק עם השטויות. אף אחד לא באמת מסתכל עליך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
קנה זין

 

מי מוכר דברים כאלה?

 

ולנושא השרשור - גני נוהג להשאר עם טריקו כדי להמנע מכוויות שמש (רגיש להן מאד) וכמובן צורך כמויות גדולות של מסנן קרינה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אני מציע לך, במקום חולצת גלישה (שהיא פריט לבוש לגיטימי בים), קנה זין וכשאתה מגיע לים פשוט תשים אותו, תוריד את החולצה ותפסיק עם השטויות. אף אחד לא באמת מסתכל עליך.

 

זה לא יעזור, הקרובים מנסים כבר שנים לשכנע אותי

שאני מדבר שטויות ושהכל בראש שלי.

לא הצלחתי לנצח את השד הזה.

 

נ. ב : אני כרגע נמצא בדואר וזה שעומד לפני

שיחרר נאד מסריח. בא לי למות.

Gn'f'R

פורסם

איך שאמרת בגד ים, אני ישר חשבתי על זה

הורד.jpg

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם
זה לא יעזור, הקרובים מנסים כבר שנים לשכנע אותי

שאני מדבר שטויות ושהכל בראש שלי.

לא הצלחתי לנצח את השד הזה.

אצלי השריטה היא נעליים פתוחות.

לא משנה כמה ינסו לשכנע אותי, ומה שלא יעשו,

אני בח-י-ים לא נעלתי נעליים פתוחות ובחיים גם לא אנעל.

אני גם לא מצליח לתרץ את זה. זה לא שבעיניי אנשים אחרים עם נעליים פתוחות זה דבר מיוחד (אלא אם הרגליים שלהם ממש, אבל ממש, אבל ממש מגעילות).

זה איזשהי שריטה שאי אפשר לנצח.

לשואלים, זה לא גורם לי לפטריות בקיץ, תודה.

 

ובנוגע לחולצה בים- לא הייתה לי בעיה עם זה בכלל כששקלתי 55 קילו על מטר שבעים.

עכשיו כשאני שוקל 80 ויש שטוענים שאני צריך חזייה, אני יכול רק לחלום על זה.

פורסם

שריטה נוספת היא מכנסיים קצרים, לפחות בנושא הזה

הצלחתי להגיע לפשרה עם עצמי ובימי שרב ובחוף הים

סחבק מתאוורר - אך גם כאן מכנס קצר משמעו עד הברכיים.

Gn'f'R

פורסם

 

אני חייב משהו לימים הקרובים אחרת הייתי מזמין מאיביי,

 

(1 תווים, 2 תווים, 3 תווים, 4 תווים, 5 תווים)

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

לימם הקרובים, אם אין ברירה ,חולצת טריקו צמודה. ככל שהחולצה צמודה יותר, היא תפריע פחות בשחייה.

להמשך הקיץ, אפשר לקנות חולצת לייקרה עם קצת יותר סטייל.

 

אין מה להתבייש להסתובב בים עם חולצה. זה מאוד מקובל והרבה יותר בריא.


×
×
  • תוכן חדש...