Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תגידו רק אני היחיד שמעדיף ריח טבעי של אוטו ולא כל מיני תוספים ?

 

לא יודע מה הולך אצלכם, אבל אצלי באוטו לא נכנס שתיה, אוכל, לא מעשנים וכו'

יש תמיד ריח נעים וטבעי לחלוטין.. תענוג!

פורסם

אני מתיז 2-3 על כל שטיח, וזהו. לא תקרה ולא דשבורד.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
תגידו רק אני היחיד שמעדיף ריח טבעי של אוטו ולא כל מיני תוספים ?

 

לא יודע מה הולך אצלכם, אבל אצלי באוטו לא נכנס שתיה, אוכל, לא מעשנים וכו'

יש תמיד ריח נעים וטבעי לחלוטין.. תענוג!

 

זה רק אתה (ונשים [או גברים] שלא מאמינות בדאודורנט) :wink:.

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

רכשתי 3 קליפורניה באוטו דיפו ב 54 ש"ח (ממה שזכור לי מחיר סביר). פתחתי את הראשון מעט ושמתי במקום המתאים. אחרי שעה, לא מריח כלום. פתחתי את המכסה יותר ושוב, שעה לאחר מכן כלום. פתחתי את המכסה לגמרי וזרקתי את המכסה לפח. לאחר יומיים, שום ריח. כשאני מקרב את הספוגים לאף אני מריח אותם אבל בשום פנים ואופן לא מריח כלום כשהקופסא במקומה.

אני מפספס משהו? האם יכול להיות שרכשתי מוצר פגום? (סביר להניח :shock:)

פורסם
רכשתי 3 קליפורניה באוטו דיפו ב 54 ש"ח (ממה שזכור לי מחיר סביר). פתחתי את הראשון מעט ושמתי במקום המתאים. אחרי שעה, לא מריח כלום. פתחתי את המכסה יותר ושוב, שעה לאחר מכן כלום. פתחתי את המכסה לגמרי וזרקתי את המכסה לפח. לאחר יומיים, שום ריח. כשאני מקרב את הספוגים לאף אני מריח אותם אבל בשום פנים ואופן לא מריח כלום כשהקופסא במקומה.

אני מפספס משהו? האם יכול להיות שרכשתי מוצר פגום? (סביר להניח :shock:)

קרה לי אותו סיפור עם פחית שרכשתי בתחנת דלק.

האם זה לא קשה לעזוב את ההרגשה של נסיעה ברכב מוגדש, ולחזור חזרה לשגרת המנוע האטמוספרי?

אצלי כואב לחזור למאזדה 3 גם אחרי שאני נוהג על סוס רתום לכרכרה.

 

 

פורסם
אכן פתחתי את הקופסא השניה ויצא ריח דובדבנים מרענן.

אין לי כוח להחזיר לחנות את הקופסא הפגומה. זרקתי לפח.

 

קרה לי את אותו מקרה פעמיים. החזרתי להם את הפחית פעמיים, חבל על הכסף

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

כותרת קצת מוזרה אני יודע, חח אבא שלי קנה סקודה סופרב מאוטו דיל לפני כחודש בערך,

בהתחלה היה לרכב ריח של חדש כאילו יצא מחברה ריח אקזוטי כזה של אוירה כיפית ונעימה.

נעלם הריח אני מנסה לגלות איזה סוג של ריחן או חומר הם השתמשו בשביל שיהיה את הריח הזה, בטוח שחבריי הפורום היו באוטו דיל מבינים על איזה ריח מדובר

תודה לעוזרים

פורסם

פעם קניתי ריחן של ריח חדש,על הפנים,קשה לעזור לך כי ריח זה משהו אישי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לדעתי זה ריח של האוטו ופשוט התרגלת אליו.

אני למשל גם חוויתי את זה לפני שנה כשקניתי את האוטו שלי אבל עכשיו אני לא מריח כלום,חברים שלי לעומת זאת טוענים שיש לי באוטו ריח של חדר בבית מלון :lol:

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

ראיתי שרשמו על ריח בית מלון משהו ... מצאתי את התעלומה אבל באלדן..

שרכשתי רכב מאלדן שאלתי את המנקה שם, מה הם שמים על הריפוד שיש ריח כזה נעים הוא הראה לי את החומר אבל על המיכל לא רשום כלום . ( זה מזכיר את הריח שיש בחדרים במלונות

:smile:

, רענן כזה , ביקשתי ממנו למלות לי בקבוק שיהיה לי .



הם אמרו שזה מיובא מחו"ל.

 

בתמונה יש כתוביות על מיכל בקטן אבל לא ברור של איזה חברה מדובר :

 

IMG_5008.jpgIMG_5010.jpgIMG_5013.jpg

עריכה אחרונה על ידי פקפק
פורסם

נראה שהרוב פה אמרו פה אחד לגביי המוצר של דליה זוהר. מה שבטוח הריחן מבשם מועדון לילה של כימיקל גייז לא להתקרב כי הוא מחזיק לבדיוק שניה וחצי.בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...