Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במהלך הבדיקה הקבועה שלי,שמעתי קול של מים רותחים.(אחרי נסיעה)

אז גיליתי סדק במיכל המים.הסדק בגודל של כ4 ס"מ ויוצאים ממנו בועות ממש קטנות של הנוזל קירור.

אז צריך להחליף

אני יכול להמשיך לנסוע כמה ימים?כמובן שאיהיה דרוך על מד החום.

מישהו מהמוסכים יכול להביא לי עלויות?(מיכל חדש מקורי,נוזל קירור חדש ועבודה)

בתמונה מסומן האזור שממנו יוצאת הנזילה.

20130609_100241.jpg

20130609_100248.jpg

פורסם
במהלך הבדיקה הקבועה שלי,שמעתי קול של מים רותחים.(אחרי נסיעה)

אז גיליתי סדק במיכל המים.הסדק בגודל של כ4 ס"מ ויוצאים ממנו בועות ממש קטנות של הנוזל קירור.

אז צריך להחליף

אני יכול להמשיך לנסוע כמה ימים?כמובן שאיהיה דרוך על מד החום.

מישהו מהמוסכים יכול להביא לי עלויות?(מיכל חדש מקורי,נוזל קירור חדש ועבודה)

בתמונה מסומן האזור שממנו יוצאת הנזילה.

 

מיכל עיבוי חליפי חדש עולה 180 ש"ח ועוד מעמ. עבודת החלפה עד 100 ש"ח כולל בדיקת נזילות בעזרת מכשיר.

פורסם

ההחלפה פשוטה מאוד , חפש את החלק בפירוקיה ותחסוך כמה מאות ש"ח.

נוזל קירור תוסיף לבד.

 

(גם המוסכים המורשים לא משתמשים בנוזל קירור מקורי של מאזדה אלא במשהו תואם תוצרת דלק/פז/סונול)

×
×
  • תוכן חדש...