Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ברצוני להכנס לתחום הג'יפים האמת עקב תאונה דרכים החלטתי לקנות רכב יותר בטיחותי (לפני נהגתי באלטו..)

לגבי הרכבים אני די מכיר אותם וקראתי לא מעט השאלה שלי היא יותר במובן של עלות ההחזקה

מה עלויות ביטוח נהג מעל גיל 24 ,טסט+אגרה, תצרוכת דלק וחלפים/טיפולים שנתיים?

בנוסף אם מישהו מכיר ג'יפ שעלויות הטסט והביטוח שלו דומות לשל privte אשמח לשמוע על הצעות

תודה רבה

פורסם

גם הג'ימני לא נחשב לרכב בטוח במיוחד. מדובר ברכב שמבוסס על שלדת סולם נפרדת של סמוראי, שתוכננה אי שם בשנות ה-80.

 

עלות האחזקה של הג'ימני אכן קרובה מאוד לזאת של רכב פרטי אבל עדיין יקרה מעלות האחזקה של הפחנוע בו נהגת קודם. צריכת הדלק גבוהה יותר, צפה למשהו בסביבות ה-10 קילומטרים לליטר בדגם האוטומטי. הצמיגים יקרים יותר, צפה להגיע בקלות ל-2000 ש"ח לרביעייה (וזה לצמיגי כביש, צמיגי שטח מלא עולים יותר).

טסט - כמו רכב קבוצה 2 רגיל. סביב ה-1000 עד 1,300 ש"ח לשנה.

ביטוח תלוי בפרמטרים של הנהג. כנס לאתר b2bit או זאפ ביטוח ותבדוק ספציפית אליך.

 

אין עוד רכב שטח שעלויות האחזקה שלו נמוכות כל כך, כמו הג'ימני. לא קיים.

הכי קרוב שיש לזה זה הויטארה או הדור הראשון של הספורטאז'.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

בדיוק כמו שצביקה פיק אמר. טסט 1300. רבעיית צמיגים זה עסק יקר. אבל באופן כללי התחזוקה שלו הכי קרובה לזו של פרייבט ממוצע.

BassHead:vamp:

×
×
  • תוכן חדש...