Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו חושבים לקנות פולו TSI 1.2 החדשה , ההתרשמות בנסיעת מבחן היתה מאד קצרה,

רצינו לשכור רכב מהדגם הזה למספר ימים כדי לנסות אותה ולהחליט אם מתאים לנו לקנות או לא.

זה לא רכב נפוץ בליסינגים למינהם, ידוע לכם מאיפה אפשר לשכור אחת כזו לסוף שבוע?

פורסם

מאוד ממליץ על הרכב ! 8)

 

הנה ביקורת שכתבתי אחרי שנה עם הרכב שלי:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3357683

 

המנוע והגיר שודרגו לטובה מאז כתיבת הביקורת.

המצמדים הפכו למחוזקים יותר.

מוח הגיר הפך ליותר אפקטיבי .

במנוע שודרגו מותחני שרשרת הטיימינג.

זמין 8)

פורסם
מאוד ממליץ על הרכב ! 8)

 

הנה ביקורת שכתבתי אחרי שנה עם הרכב שלי:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3357683

 

המנוע והגיר שודרגו לטובה מאז כתיבת הביקורת.

המצמדים הפכו למחוזקים יותר.

מוח הגיר הפך ליותר אפקטיבי .

במנוע שודרגו מותחני שרשרת הטיימינג.

 

וגם שכחתי לציין שהורכבה דסקית מרווח מטורבו (ספייסר) שהפכה את ביצועי המנוע למפולפלים יותר וכבונוס גם הוסיפה צליל יניקה תענוגי וטעים ! :yum:

 

כשחושבים על זה הפולו הופכת בהדרגה לאפולו- :evilbat:

 

:-D

זמין 8)

פורסם

^ הרכב שלי מטופל באופן קבוע במוסך פליקס תל אביב.

כל הקמפיינים הקשורים לשדרוגים ע"פ הוראות יצרן נעשו ללא כל חיוב כספי.

זמין 8)

×
×
  • תוכן חדש...