Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מלבד רעש החריקה החזק שמתחיל ב 0:09 וב 99.9% נובע מרצועת אביזרים/מותחן פגומים, מישהו יכול להסביר את פשר הרעש שמופיע ב 0:05-0:06 ונעלם (מעין יבבה כזו)?

 

תקין , יש בכולם.

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מוזר קצת שהמשלוחים חוסלו כל כך מהר אבל כבר צצו רכבים מיד ראשונה עם 0 ק״מ בשלל מגרשים.

פורסם
כל יונדאי I30 או רנו מגאן מציעה לך את אותה נוחות מושבים, עם אותו עיצוב פנים "סולידי", רק עם יותר אבזור וב- 20K (!) פחות. זה לא שאין רכבים "דומים", זה לא שהגולף מציעה משהו שאין לאחרים, היא פשוט מציעה פחות, ב- 20K (!) ש"ח יותר. פאקינג 20K!

 

אתה טועה בהשוואה שלך, את הדגמים שהצעת צריך להשוות לגולף 1.2 (והיא עדיין חזקה יותר משתי המתחרות הנ"ל). לא 20K ולא בטיח, אבל זה לא נושא הדיון.

פורסם

לגבי ה- A3, לא אתייחס כרגע למחיר, משום שהוא נתון למו"מ, אז נוציא אותה לרגע מהמשוואה.

 

אבל לגבי זה:

אתה טועה בהשוואה שלך, את הדגמים שהצעת צריך להשוות לגולף 1.2 (והיא עדיין חזקה יותר משתי המתחרות הנ"ל). לא 20K ולא בטיח, אבל זה לא נושא הדיון.

 

נדמה לי שהטעות דווקא אצלך ידידי. כל רכב אחר שמגיע עם אבזור עד השיניים, נמכר במבצעים בהנחה של 10K לפחות. זה מעמיד את הרכב בהבדל תמחורי מאוד גדול. לגבי ה- 122 זה בוודאי גם נכון. על הכביש הרכב הזה עולה 150K. 150K. 150K. אני לא יודע כמה פעמים אני יכול לחזור על זה.

 

תראה רק כדוגמא את רנו, מ"מבצעי רכב":

רנו פלואנס עם מנוע בנזין 2.0 ליטר ב- 126,000

קראת טוב? 25K פחות, אבזור מלא.

 

בעצם, במחיר של הגולף אתה קונה גרנד סניק- עם מנוע בנזין 2.0 ליטר ב-152,000 ₪

 

ניחא, לו היה מדובר על דגם ה- 160 / 140 כ"ס, עם סאן-רוף. אפילו ג'נטים אתה לא מקבל במחיר הזה :-)

 

ואני אבהיר שוב - אני פשוט חושב שהרכב טוב, אבל היבואן פחות.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
לגבי ה- A3, לא אתייחס כרגע למחיר, משום שהוא נתון למו"מ, אז נוציא אותה לרגע מהמשוואה.

 

אבל לגבי זה:

 

 

נדמה לי שהטעות דווקא אצלך ידידי. כל רכב אחר שמגיע עם אבזור עד השיניים, נמכר במבצעים בהנחה של 10K לפחות. זה מעמיד את הרכב בהבדל תמחורי מאוד גדול. לגבי ה- 122 זה בוודאי גם נכון. על הכביש הרכב הזה עולה 150K. 150K. 150K. אני לא יודע כמה פעמים אני יכול לחזור על זה.

 

תראה רק כדוגמא את רנו, מ"מבצעי רכב":

רנו פלואנס עם מנוע בנזין 2.0 ליטר ב- 126,000

קראת טוב? 25K פחות, אבזור מלא.

 

בעצם, במחיר של הגולף אתה קונה גרנד סניק- עם מנוע בנזין 2.0 ליטר ב-152,000 ₪

 

ניחא, לו היה מדובר על דגם ה- 160 / 140 כ"ס, עם סאן-רוף. אפילו ג'נטים אתה לא מקבל במחיר הזה :-)

 

ואני אבהיר שוב - אני פשוט חושב שהרכב טוב, אבל היבואן פחות.

 

כנס עכשיו למחירון ותבדוק כמה עולה מגאן שנת 2009, נראה לי שתבין לבד לאן אני חותר.

ושוב, אתה משווה מכוניות לא נכונות.

 

סתם לצורך הדיון (שלא שייך לפה בכלל) לי יש גולף 1.2 לאשתי יש קליאו ידנית 1.2.

לה יש קרוז קונטרול, שליטה על מערכת השמע מההגה, פנסי ערפל וחלונות מושחרים מהייצרן. לי אין כלום מזה.

שלה עלה 70K שלי 130K.

ואני לא מצטער לרגע שקניתי את הגולף. צריך להסתכל על הרכב כחבילה כוללת, לשבת בו לנהוג בו, רכב זה קצת יותר מכמה כפתורים וקשקושים.

פורסם
מישהו יכול להסביר את פשר הרעש שמופיע מיד עם ההתנעה, ב 0:05-0:06 ונעלם (מעין יבבה כזו)?

תקין , יש בכולם.

לי זה נשמע כאילו הוא מתניע עם דוושת גז לחוצה, ומיד עוזב. זה לא נחוץ בכלל!

לעומת זאת, בהתנעה קרה שומעים למשל כ-10-15 שניות את המשנק האוטומטי. כאן לא הבחנתי ברעש שלו.

פורסם
תראה רק כדוגמא את רנו, מ"מבצעי רכב":

רנו פלואנס עם מנוע בנזין 2.0 ליטר ב- 126,000

קראת טוב? 25K פחות, אבזור מלא.

 

המחירון של פלואנס 2009 היום כ-58,000 ש"ח, גולף 2009 באזור ה-85,000 ש"ח.

 

הנתונים לא הכי מדוייקים אבל מה שנכון נכון, רנו תרד הרבה יותר במחירון באופן משמעותי וצ'מפיון כנראה מבינים את זה.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

יותר מכך, כשמקבלים את הרכב המנוע דומם והנציג מניע את הרכב יחד עם הלקוח, איך לא שמעו את זה?

פורסם
רק אני חושב על איך לעזעזאל הסוכנות שיחררה ללקוח את הרכב עם הרעש הזה?

 

אותי יותר מעניין איך היצרן שיחרר רכב עם רעש כזה.

 

אבל מדובר בעצם בשאלה רטורית שהתשובה עליה ידועה מראש, לפולקסווגן יש בעיה עם בקרת איכות רכביה (שלא לדבר על תכנון מוצריה) ועל כך יעידו על נקל התקלות בגירי ה- DSG מסוגיו השונים ובמותחן שרשרת התזמון במנועי ה- TSI.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
המחירון של פלואנס 2009 היום כ-58,000 ש"ח, גולף 2009 באזור ה-85,000 ש"ח.

הנתונים לא הכי מדוייקים אבל מה שנכון נכון, רנו תרד הרבה יותר במחירון באופן משמעותי וצ'מפיון כנראה מבינים את זה.

 

ההפרש לפי יד2, בין מגאן לגולף, בדגמי 2010 (לא היתה מגאן ב- 2009), הוא 10K. זה לא מעט, ואולי קל יותר למכור את הגולף, משום שהיא גולף ומשום שאין אותה בליסינג. אבל הפרש של 27K הוא קצת מוגזם.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
רק אני חושב על איך לעזעזאל הסוכנות שיחררה ללקוח את הרכב עם הרעש הזה?

 

גם אני חשבתי על זה!

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

פורסם

מאופן ההתנהלות שלהם והדפוס הקבוע אני מניח שהם פשוט פחדו להעלות זאת מול הלקוח.

אותו לקוח שמשלם לא מעט על הרכב הזה עוד עלול לחשוב שמשהו לא תקין ברכב וידרוש באחד חדש\ביטול ההזמנה.

עדיף מבחינתם להשתיק\להבליג וכשהרכב יגיע מס' פעמים למוסך יגידו לו שאין שום בעיה עם הרכב ,אולי בסוף יאלצו להודות שהרכבים שלהם בכל זאת אינם מיוצרים ומתוכננים על ידי מלאכים ובשיתוף עם האלים היוונים השוכנים באולימפוס ויחליפו ברצועה חדשה.


×
×
  • תוכן חדש...