Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לי זה נשמע כאילו הוא מתניע עם דוושת גז לחוצה, ומיד עוזב. זה לא נחוץ בכלל!

לעומת זאת, בהתנעה קרה שומעים למשל כ-10-15 שניות את המשנק האוטומטי. כאן לא הבחנתי ברעש שלו.

 

האוטו לא הונע עם דוושת גז לחוצה. לאחר ההתנעה לחצתי על הדוושה על מנת להדגים את הרעש.

 

יותר מכך, כשמקבלים את הרכב המנוע דומם והנציג מניע את הרכב יחד עם הלקוח, איך לא שמעו את זה?

 

כעת, הרכב עושה את הרעש בעיקר בהתנעה קרה.

כשהמתנתי לרכב בחדר ההמתנה הראשי. שמעתי את הרעש אבל לא הבנתי מהיכן הוא מגיע. כשהנעתי את הרכב באולם הקבלה לאחר כמה דקות. לה היה רעש כלל.

הרגשה גרועה מאוד לקבל רכב חדש עם רעש נוראי כזה.

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
האוטו לא הונע עם דוושת גז לחוצה. לאחר ההתנעה לחצתי על הדוושה על מנת להדגים את הרעש.

 

 

 

כעת, הרכב עושה את הרעש בעיקר בהתנעה קרה.

כשהמתנתי לרכב בחדר ההמתנה הראשי. שמעתי את הרעש אבל לא הבנתי מהיכן הוא מגיע. כשהנעתי את הרכב באולם הקבלה לאחר כמה דקות. לה היה רעש כלל.

הרגשה גרועה מאוד לקבל רכב חדש עם רעש נוראי כזה.

 

+1. מסכים עם כל מילה של Liorlior.

Polo 1.2 TSI...והקילומטרז' מטפס....

פורסם
ההפרש לפי יד2, בין מגאן לגולף, בדגמי 2010 (לא היתה מגאן ב- 2009), הוא 10K. זה לא מעט, ואולי קל יותר למכור את הגולף, משום שהיא גולף ומשום שאין אותה בליסינג. אבל הפרש של 27K הוא קצת מוגזם.

בנוסף להפרש במחירונים, הסיכוי של הרנו להימכר במחיר מחירון ולא הרבה פחות ממנו הוא קלוש.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
כבעלים של סקודה פאביה 1.2TSI בת שנתיים, הרעש הזה מופיע גם אצלי בהנעות קרות בדרך כלל.

 

ניגשת למוסך?

פורסם

אומנם הרעש נשמע כרצועה מחליקה, קשה לי להאמין שבאמת הרצועה מחליקה מכיוון שהרצועה חדשה וגם המותחן של הרצועה הוא אוטומטי קרי שומר

על מתיחות קבועה של הרצועה.

איזה כייף לי :)

פורסם
טוב אנחנו כבר ביום ב'. מה אמרו במוסך?

 

לאור אילויצם אישיים הרכב ייבדק רק מחר במוסך.

 

מה קורה אם אני מגיע והרכב לא משמיע את הרעש?

 

אם כבר אני במוסך. הרכב לעיתים קרובות עולה להילוך 6 ב-50 קמ"ש בנסיעה איטיתת כתוצאה מכך אני חווה רעידות כאילו אני בהילוך גבוהה מדי למהירות.

 

האם זה תקין?

 

תודה

פורסם

תראה להם את הסרטון:wink:

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
לאור אילויצם אישיים הרכב ייבדק רק מחר במוסך.

 

מה קורה אם אני מגיע והרכב לא משמיע את הרעש?

 

אם כבר אני במוסך. הרכב לעיתים קרובות עולה להילוך 6 ב-50 קמ"ש בנסיעה איטיתת כתוצאה מכך אני חווה רעידות כאילו אני בהילוך גבוהה מדי למהירות.

 

האם זה תקין?

 

תודה

 

התיבה שלך מתוכננת לחיסכון בדלק,זאת הסיבה לכך שבמהירות 50 הרכב בהילוך שישי,הרכב לא אמור לרעוד,תנסה לנהוג במצב s או להחליף הילוכים ידנית אם מפריע לך שהתיבה מעבירה מהר מדי הילוכים.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
מה האבחון של המוסך?

 

לאחר ביקור במוסך.

 

טוענים שזו רצועה (לא ציינו בדיוק איזו) ומותחן.

רוצים להחליף את שניהם בחדשים.

 

מה שקצת אבסורד פה זה שהחלקים המקוריים חדשים בעצמם, הרכב בקושי שבוע על הכביש.

 

מה דעתכם על ההחלפה?

 

תודה.

פורסם

אלמלא הרגישות המטורפת בפורום ל VAG, היית אמור להסתפק בכך שלרכב יש אחריות והיא בדיוק למקרים כאלו.

קורה. לא נעים, אבל קורה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

סביר להניח שהחלפת רצועה בלבד תפתור את הבעיה.

כנירא שהם מחליפים גם מותחן כדי לסגור את הנושא מכל הכיוונים.

 

בכל מקרה, לא קרה כלום.

בסה"כ טיפול חיצוני, לא פותחים שום דבר מיוחד כדי להחליף את החלקים.

אין לך שום סיבה לדאוג, ובטח לא להתבאס מהמקרה.

 

תחליף, תתחדש וסע בדרכים טובות.


×
×
  • תוכן חדש...