Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אפשר לדעת מה ההבדל באמת בין מנוע 1.4 122 הקודם לזה שיש בגולך 7? BLUE MOTION TECH מה זה אומר?

 

אגב לי יש 1.4, אין תלונות טפו טפו טפו.

 

בבקשה:

http://www.cargroup.org/assets/speakers/presentations/40/schmidt_oliver.pdf

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה פיצ'ר שצ'מפיון מוסיפים לרכבים, כדי שיוכלו (לא) להתייחס ללקוחות שלהם :-)

אני הייתי מחייג ישר לכוכבית שלהם, הם יקשרו אותך למנהל המוסך באזורך, שיחליט אם לגרור או להגיע בנסיעה. אני מתאר לעצמי שזה לא נעים כך ברכב חדש, אני מקווה שייפתר במהרה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
זה פיצ'ר שצ'מפיון מוסיפים לרכבים, כדי שיוכלו (לא) להתייחס ללקוחות שלהם :-)

אני הייתי מחייג ישר לכוכבית שלהם, הם יקשרו אותך למנהל המוסך באזורך, שיחליט אם לגרור או להגיע בנסיעה. אני מתאר לעצמי שזה לא נעים כך ברכב חדש, אני מקווה שייפתר במהרה.

 

תודה על התגובות.

התקשרתי למוסך (5600*) הנציג דיבר עם הכונן שאמר שניתן להמשיך ולנהוג ברכב כל עוד לא נדלקה נורה.

זה אותו שירות?

מקווה שזו שטות ולא משהו בעייתי.

בהחלט תחושה לא נעימה לקבל רכב חדש ולגלות בעיות ביום הראשון.

פורסם

הרעש לדעתי הוא של רצועת אלטרנטור מחליקה, צריך לחזק קצת את המתיחה שלה וזה הכל.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
הרעש לדעתי הוא של רצועת אלטרנטור מחליקה, צריך לחזק קצת את המתיחה שלה וזה הכל.

 

מסכים ,נשמע כמו רעש של רצועת אלטרנטור או מזגן מחליקה , לא להבהל , גש למוסך עניין של כמה דקות .

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

פורסם
מסכים ,נשמע כמו רעש של רצועת אלטרנטור או מזגן מחליקה , לא להבהל , גש למוסך עניין של כמה דקות .

לא קיים מותחן עם קפיץ ומיסב ברכבים הללו ? אני די בטוח שכן . יש ספריי מיוחד לרצועות . זה יפטור את הבעיה בשנייה .

יכול להיות שהרצועה יבשה . אבל זה מוזר ברכב חדש . כמה זמן הוא עמד לפני המסירה ? איך אפשר לדעת ?

פורסם
לא קיים מותחן עם קפיץ ומיסב ברכבים הללו ? אני די בטוח שכן . יש ספריי מיוחד לרצועות . זה יפטור את הבעיה בשנייה .

יכול להיות שהרצועה יבשה . אבל זה מוזר ברכב חדש . כמה זמן הוא עמד לפני המסירה ? איך אפשר לדעת ?

 

לא עמד כמעט בכלל , דור 7 רק שלושה חודשים בארץ ואני יודע שהמשלוח הראשון חוסל תוך מספר ימים , והמשלוח השני הגיע בסוף אפריל. יכול להיות שהוא נפל על רצועה דפוקה , בשביל זה יש אחריות לא הייתי מציע להשתמש בספריי .

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

פורסם
המשלוח חוסל? כמה דרעק אנשים פה בולעים בלי מחשבה? My god...

 

למה סתם להצהיר ? יש לך איזשהו מידע ? במשלוח הראשון הגיעו רק 150 רכבים שהוזמנו ב3 הימים הראשונים אחרי ההשקה , אני יודע זאת באופן וודאי , אני הזמנתי ביום ההשקה , לחבר שבא להזמין שבוע וחצי אחרי אמרו שיאלץ להמתין למאי , וגם פה בפורום משהו אמר שנאמר לו שיש להמתין . אז למה למהר ולספר שאנשים בולעים דרעק ? לא כדי לבדוק לפני שמתחרעים על המקלדת ?

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

פורסם
המשלוח חוסל? כמה דרעק אנשים פה בולעים בלי מחשבה? My god...

 

למה בלי מחשבה? ב-VAG אתה הולך על בטוח. - וזו ממש לא הרמה להנחתה, מצטער אם הרסתי. :-D

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
אז למה למהר ולספר שאנשים בולעים דרעק ? לא כדי לבדוק לפני שמתחרעים על המקלדת ?

 

דווקא בדקתי. ותאמין לי שבתור מי שמחזיק כבר שלוש גולף חדשות ברצף, רציתי מאוד שזו תהיה רכישה כדאית. אבל המחיר השערורייתי שלה (ניחא), בצירוף האבזור המצחיק שלה, הוא פשוט - דרעק. כן, זה רכב טוב (בגרסת ה- 122 ומעלה). אה, לא מביאים את ה"מעלה", רק 122, עירומה מאבזור. GIVE ME A BREAK. הרכב טוב, המחיר זוועה. אני לא נגד הרכב, אני נגד התמחור שלו. צ'מפיון עושים על הרוכשים סיבוב מוגזם, לטעמי האישי, אבל זה כמובן בסדר לחשוב אחרת. כל יונדאי I30 או רנו מגאן מציעה לך את אותה נוחות מושבים, עם אותו עיצוב פנים "סולידי", רק עם יותר אבזור וב- 20K (!) פחות. זה לא שאין רכבים "דומים", זה לא שהגולף מציעה משהו שאין לאחרים, היא פשוט מציעה פחות, ב- 20K (!) ש"ח יותר. פאקינג 20K!

 

כרגע, הרכב היחיד שלהם שעשוי להיות מעניין בדור 7 הוא ה- GTI, וגם זה תלוי מחיר. אם אתה עדיין מרגיש שזו רכישה טובה, אז לדעתי אם כבר "יוקרה" אזי A3. הבדיחה הכי גדולה היא שתמורת אותו כסף, אתה מקבל ב- A3 את אותו מנוע, עם אבזור עדיף משמעותית, אחריות ארוכה יותר (!) ו"סמל" עדיף. ועדיין הם מכרו 150 רכבים תוך שלושה ימים...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
דווקא בדקתי. ותאמין לי שבתור מי שמחזיק כבר שלוש גולף חדשות ברצף, רציתי מאוד שזו תהיה רכישה כדאית. אבל המחיר השערורייתי שלה (ניחא), בצירוף האבזור המצחיק שלה, הוא פשוט - דרעק. כן, זה רכב טוב (בגרסת ה- 122 ומעלה). אה, לא מביאים את ה"מעלה", רק 122, עירומה מאבזור. GIVE ME A BREAK. הרכב טוב, המחיר זוועה. אני לא נגד הרכב, אני נגד התמחור שלו. צ'מפיון עושים על הרוכשים סיבוב מוגזם, לטעמי האישי, אבל זה כמובן בסדר לחשוב אחרת. כל יונדאי I30 או רנו מגאן מציעה לך את אותה נוחות מושבים, עם אותו עיצוב פנים "סולידי", רק עם יותר אבזור וב- 20K (!) פחות. כרגע, הרכב היחיד שלהם שעשוי להיות מעניין בדור 7 הוא ה- GTI, וגם זה תלוי מחיר. אם אתה עדיין מרגיש שזו רכישה טובה, אז לדעתי אם כבר "יוקרה" אזי A3. הבדיחה הכי גדולה היא שתמורת אותו כסף, אתה מקבל ב- A3 את אותו מנוע, עם אבזור עדיף משמעותית, אחריות ארוכה יותר (!) ו"סמל" עדיף. ועדיין הם מכרו 150 רכבים תוך שלושה ימים...

 

כנראה שלא הבנתי אותך נכון , חשבתי שאתה מטיל ספק בנכונות העובדה שהמשלוח חוסל , מה שכתבת זה נושא לוויכוח אחר , וד.א אתה טועה בענק לגבי ה A3 , התעניינתי ברכישה שלה, הדגם המקביל (ללא חבילות) , יותר יקר משמעותית ופחות מאובזר , מחיר הבסיס של ה A3 הוא 162 אש"ח , 16 אלף יותר מהגולף , וזה לא הסוף , אתה מגיע לסוכנות ואז מתברר שהמחיר מדבר על דגם עם מפתח רגיל שאין , אתה חייב להזמין את הדגם הקיים עם KEY LESS , איך שלא תסתכל על זה בפחות מ180 לא תגיע לכביש.

בנוסף : אין בקרת שיוט , אין מסך מגע, אין אפשרות לכרטיס SD (רק BT) אז בשביל פדלים על ההגה ועיצוב קצת יותר מצודד לשלם עוד 35 אש"ח ?

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

פורסם
נשמע רע מאוד עם מכסה מנוע פתוח...

 

youtube.com/watch?v=Ic9Cw-W9gIY&feature=em-upload_owner

 

מלבד רעש החריקה החזק שמתחיל ב 0:09 וב 99.9% נובע מרצועת אביזרים/מותחן פגומים, מישהו יכול להסביר את פשר הרעש שמופיע מיד עם ההתנעה, ב 0:05-0:06 ונעלם (מעין יבבה כזו)?


×
×
  • תוכן חדש...