Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4800 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי הזמנה ליום ראשון הקרוב בבית המשפט לתעבורה בתל אביב.

שלחתי בקשה להמרה או להקלה בעונש לפני כחודש, ולא קיבלתי שום תשובה.

האם יש טלפון שאפשר להתקשר אליו לברר מה עלה בקשר למכתב ששלחתי?

כמו כן כשאגיע למשפט, האם יש החמרה בענישה גם אם מדובר בנהג שיש לו רשיון מעל 10 שנים ועבר נקי ב5 שנים האחרונות?

תודה..

פורסם

העבירה בה אתה נאשם נחשבת כעבירה חמורה, ולכן לא ימירו לך אותה באזהרה.

תשובה למכתב - אתה תקבל בעוד כחודש - חודשיים (לוקח זמן עקב עומס שיש להם).

 

אתה מואשם בכך שלא עצרת בתמרור עצור + (ובעיקר) לא נתת זכות קדימה לרכב אחר.

אינני יודע מה המדיניות כיום בעבירות של זכות קדימה, אך אם יש נטייה להחמיר - אז אינך יוצא דופן.

פורסם

צור קשר עם מחלקת פניות נהגים (מפנ"א).

אם אני לא טועה המשפט שלך יתקיים במועד כפי שכתוב לך בהזמנה,

וכמו שקודמי כתב אין אפשרות להמיר באזהרה עבירה של הזמנה לדין.

אם לא תופיע למשפט יכל להיות שיתן לך גזר דין בהעדר.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

להופיע למשפט, זה ברור.

השאלה היא מה מדיניות הענישה במקרה הזה, שיש לי עבר נקי.

האם זה יכול להגיע לשלילה?

פורסם
השאלה היא מה מדיניות הענישה במקרה הזה, שיש לי עבר נקי.

האם זה יכול להגיע לשלילה?

סבירות נמוכה שרשיונך ישלל, אך זה גם תלוי בנסיבות שנרשמו בדוח ומידת הסיכון שגרמת.

אני מניח שלא נפסלת מנהלית. מה סמל הסעיף המדויק בו הואשמת (4 ספרות, רשום בדוח ההזמנה) ?

תפוס את התובעת לפני המשפט ותנסה לסגור על עסקת טיעון (כמובן ללא שלילה בפועל, לאור עברך התעבורתי הנקי).

 

כמדומני שיש פסילת מינימום 3 חודש חובה בעבירה של אי מתן זכות קדימה.

רק במידה ונגרמה תאונה.

פורסם

לא קיבלתי פסילה מנהלית.

סמל הסעיף הוא 3477.

מה זה אומר?

האם במצב שלי שווה לקחת עורך דין?

פורסם

עורך דין תמיד ניתן לקחת,

רק צריך לקחת בחשבון כי ההצגה שלו עולה לא מעט כסף.

תנסה לחפש פסקי דין ברשת הדומים למקרה שלך וככה תוכל להחליט האם לייצג את עצמך,

או להעזר בשרותיו של עורך דין.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

מאחר ומדובר בהזמנה לדין אינני ממליץ להגיע לדיון ללא יצוג, או לפחות יעוץ..

בתי המשפט מפעילים מדיניות של יד קשה והענישה היום הינה מחמירה מתמיד

 

מדובר בעבירה אשר יש כמובן סכנה כי תיפסל בגינה, ורצוי כי איש מקצוע יבדוק

את הנושא בטרם הדיון לכן הייתי ממליץ לדחות את הדיון ולפנות לקבלת יעוץ

ואולי אף יצוג בתיק

 

מאחר ואין לך, ככל הנראה, ניסיון בהליכי בית משפט קח בחשבון כי בחלק

גדול מהמקרים אין אפשרות להחזיר את הגלגל אחורה לכן חשוב מאוד

להמנע מטעויות..

פורסם

אוקיי. תודה על העזרה.

בסופו של דבר יצאתי עם 500 שקל קנס ללא פסילה, ללא נקודות וללא תנאי.

ןכמובן שלקחתי עורך דין..

×
×
  • תוכן חדש...