Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

שמי שגו, אני כותבת ביוגרפיות. הקשר שלי למכוניות עתיקות היה סבא שלי שנולד ב-1905 (ונפטר בן 102 ורבע)

לסבא היה אוסף של דגמי מכוניות של פעם וכמה דגמים בודדים מהאוסף נמצאים אצלי.

 

אבל אני בעניין אחר כאן כרגע.

אני כותבת כרגע ביוגרפיה של מישהו בן 80, הוא סיפר לי ואני מצטטת:

במצרים, היה לנו אוטו דגם "אוסטין" בעל גלגלים עם סיחים כמו אופניים. ראיתי דומה בקרית אתא.

לנו היה עם 4 מקומות ותא מטען.

בשנת 1958 היה לי כזה דגם סטנדרט 8 משנת ייצור 46 עם ותק של 12 שנה. צבע פגושים שחורים ו צהוב חלמון , בלי גג.

 

חשבתי להפתיע אותו ולצרף לספר תמונה של הרכב (של אביו או שלו), חיפשתי בגוגל ולא מצאתי.

 

האם מישהו מכם יכול לעזור לי ולכוון אותי היכן ניתן למצוא תמונה כזו?

תודה מראש

שגו

[email protected]

פורסם

בתמונה הקטנה סטנדרט 8 שנת 1946 עם גג נפתח

 

לגבי האוסטין סביר שמדובר בדגם של אוסטין 7 משנות השלושים:

Austin_Seven_New_Ruby_Saloon.jpg

standard%201946%208%20flying%20tourer.jpg

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
שלום לכם,

 

אני כותבת כרגע ביוגרפיה של מישהו בן 80, הוא סיפר לי ואני מצטטת:

במצרים, היה לנו אוטו דגם "אוסטין" בעל גלגלים עם סיחים כמו אופניים. ראיתי דומה בקרית אתא.

לנו היה עם 4 מקומות ותא מטען.

בשנת 1958 היה לי כזה דגם סטנדרט 8 משנת ייצור 46 עם ותק של 12 שנה. צבע פגושים שחורים ו צהוב חלמון , בלי גג.

 

חשבתי להפתיע אותו ולצרף לספר תמונה של הרכב (של אביו או שלו), חיפשתי בגוגל ולא מצאתי.

 

האם מישהו מכם יכול לעזור לי ולכוון אותי היכן ניתן למצוא תמונה כזו?

תודה מראש

שגו

[email protected]

 

קצת קשה לקבוע מה המרכב המדוייק של האוסטין. הוא מספר שראה כזו גם בארץ, וכאן היו בעיקר מדגמי 1933-34.

הניחושים שלי מצ"ב -

Austin 7.jpg

Standard 8 Tourer.jpg

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

פורסם
או כזה כמו של חיים ואחרים

אלה כמובן מוריס 8 משנות השלושים - worlds appart!

הנה תמונות של הדבר האמיתי - סטנדרד "מעופף" 8 מודל 46 שנמצאת בארץ וגם שופצה בארץ:

attachment.php?attachmentid=336090&stc=1&d=1367355599

attachment.php?attachmentid=336091&stc=1&d=1367355599

attachment.php?attachmentid=336092&stc=1&d=1367355599

stand1.jpg

stand2.jpg

stand3.JPG

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

×
×
  • תוכן חדש...