Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נניח ואילו WRC היו מגיעים לארץ כחלק מלוח מרוצים העולמי. איך הייתם מסבירים את תנאי השטח בישראל המתאים לראלי

 

יש 3 סוגי שטח (אני מתאר אותם באנגלית ורק שני סוגים המתאימים לישראל)

 

tarmac

gravel

 

 

הייתי רוצה לבקש מכם לתאר מצב שטח הקיים בישראל אם באמת היו מגיעים צוותים מ WRC - כלומר מיקום בארץ( בערך) ותנאי כביש/שטח כאשר אורך כל מסלול למשך 3 ימי מירוצים אמור להיות בערך 209 ק"מ

 

לפי דעתי יש פה אפשרות לשילוב בין tarmac לבין gravel ומיקום הוא לאורך ים המלך לכיוון ערד ובאר שבע..

הייתי רוצה לשמוע גם את דעתכם..

 

תודה לכל המגיבים..

פורסם

אני אתי מניאך שהם יאסו מה שהמדינה טגיד לאם אני אומר שטח כי אספלת לא ושלג גם לא וירדן אם זחו לראלי ים המלח יש מקומת יפים קאן לראלי

אני דיסלקטי גאה! *כשכתוב נכון, מתקנים לי.

פורסם
אני אתי מניאך שהם יאסו מה שהמדינה טגיד לאם אני אומר שטח כי אספלת לא ושלג גם לא וירדן אם זחו לראלי ים המלח יש מקומת יפים קאן לראלי

 

אני לא מכיר אותך ולכן לא יכול להגיד אם רשמת בצוה כזו כצחוק או שהיה רציני.. (מקווה שלא תפגע מכך)

 

בכל מקרה אני ארשום את כל מה שרשמת בצורה תקינה כדי שאחרים יכלו להבין מה כתבת:

 

"אני מניח שהם יעשו מה המדינה יגיד להם, אני אומר שטח כי אספלט ושלג גם לא, וירדן הם זכו לארח מירוץ ראלי. בים המלח יש מקומות יפים כאן לראלי."

 

 

אני מניח שכוונתך היה לאספלט שאין פה הרבה קטעי אספלט המתאימים לראלי?

אתה בעד מירוץ ראלי לאורך ים המלח, ערד ובאר שבע?

אז דעתך הוא ששטח (GRAVEL) הוא הכי מתאים לראלי אילו היה מתקיים בארץ?

פורסם
אני לא מכיר אותך ולכן לא יכול להגיד אם רשמת בצוה כזו כצחוק או שהיה רציני.. (מקווה שלא תפגע מכך)

 

בכל מקרה אני ארשום את כל מה שרשמת בצורה תקינה כדי שאחרים יכלו להבין מה כתבת:

 

"אני מניח שהם יעשו מה המדינה יגיד להם, אני אומר שטח כי אספלט ושלג גם לא, וירדן הם זכו לארח מירוץ ראלי. בים המלח יש מקומות יפים כאן לראלי."

 

 

אני מניח שכוונתך היה לאספלט שאין פה הרבה קטעי אספלט המתאימים לראלי?

אתה בעד מירוץ ראלי לאורך ים המלח, ערד ובאר שבע?

אז דעתך הוא ששטח (GRAVEL) הוא הכי מתאים לראלי אילו היה מתקיים בארץ?

 

 

זהבסדר תודה לך אבל סימו לב לחתמה שלי גם חברים !!!

אני דיסלקטי גאה! *כשכתוב נכון, מתקנים לי.

פורסם

אני מבין שאתה רוצה להכניס את ישראל למשחק מחשב של WRC ובתוך כך להכניס קטעי דירוג (SS - Special Stage) אז אין קטעים כאלו מוכנים בארץ לרמה של מירוץ WRC שנעשו בעבר, אולי רק תוכניות שלא יצאו לפועל או פרי דימיון של החבר'ה העוסקים ומנסים לדחוף זאת..

 

לא חסר מקומות בארץ לערוך מירוצים כאלה, ירדן לקחו את ים המלח כמירוץ הכי נמוך בעולם כאטרקציה שתמשוך קהל וזה היווה אתגר לקבוצות שכן מכוניות המירוץ בעלי מגדש טורבו מתנהגות אחרות ברום השונה מגובה פני הים ומצריכות כיוונון (סטאפ) אחר.

 

מן הסתם, עפר או כביש יהיה התוואי כי שלג בקושי יש פה. אם אתה רוצה לבנות משהו בעצמך.. קח את איזור חיפה והכרמל בה יש המון כבישים מפותלים כדוגמא לראלי כביש (אתה יכול להתייחס גם לרחובות העיר כי גם ככה זה וירטואלי - אולי ביום מן הימים זה יקרה) - אתה יכול להסתכל על איזור הנגב הצפוני עם כיוון לירושלים (איזור בן שמן וכו') כאיזור לראלי עפר ולקרוא לו ראלי ירושלים וכן הלאה וכן הלאה..

 

רעיונות שביום מן הימים אולי יהפכו להיות מציאותיים , אינשאללה ;-)

אלון

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

תודה רבה לכל המגיבים.. השאלה שלי לא התיחסה לעולם האימיתי של WRC שכן כיום זה בגדר פנטזיה..

 

אני משתתף במשחק מבוסס דפדפן שמטרתו הוא לנהל צוותי WRC ולהשתתף איתם במירוצים.. (המפתח משחק הוא מישהו מלטביה)

 

חל מעונה הבאה ישראל נמצאת בין 15 מדינה שמארחת את מירוץ (לאחר שבקשתי להכליל את ישראל) :) ואני הישראלי היחיד שמשתתף במשחק הזה, ביקשו ממני לתאר את תנאי שטח או כביש בארץ ואולי מקומות וכו כדי שלקריאת המירוץ יהיה תקציר של מירוץ (כדוגמא: יום ראשון יש 5 סטייגים עפר מעורב עם אספלט, כאשר סטטיגים אחרונים הם קשים במיוחד.. ובלה בלה.)

 

מטרה היא תללת עד כמה תיאור מדוייק על תנאים כי מודול המשחק שואף להיות כמה שיותר קרוב למודול WRC האמיתי..

 

אתם מוזמנים לנסות בעצמכם אם תרצו.. כתובת אתר הוא

 

play.dirtrally.net

 

:)

פורסם

אם כבר מפנטזים

יש פה ושם כבישים שהיו יכולים להיות חלק מסטייג

ואז עם שילוב של עפר אפשר להגיע למרחקים הנדרשים

אפשר למצוא מספיק באיזור הגולן והגליל

:wink:
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טילטי אתמול בכבישי "בת אורן" עד אונברסית "חפה" וחשבתי אלך כי אני נוהג ברכב 106 ראלי דור רישון שנת 1996 והיה כף טבין לבד :-)

אני דיסלקטי גאה! *כשכתוב נכון, מתקנים לי.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

לאחר מירוצי הpikes peak יצא לי לחשוב לגבי התנאים הקשים שסוררים במרוץ הזה, בעיקר על הטורבו.

ידוע לי ששינוי גבוה משפיעים על הגדישה, כמו שהיה בים המלח שהגדישה קפצה ברכבים(יש שמועה שחלקם קפצו מעל 3 באר:evil:) ושעליה בגבוה מוריד את הנפח אוויר והגדישה.

השאלה שלי אם מערכות ניהול מנוע מקוריות יודעות להתמודד במקרים כאלה?

אם אפשר להוסיף למערכות ניהול חיצוניות חיישן ברומטרי ולהתמודד דרכו?

מה בעצם הפתרון למצבים האלה בלי לאבד כוח במקומות גבוהים ובלי להגיע לOVER BOOST במקומות נמוכים?

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

צפיפות האויר מושפעת מממספר גורמים, גובה וטמפרטורה הם העיקריים.

 

לשאלתך, כן - מערכות ניהול מנוע מודרניות משתמשות בחיישן MAF ובחיישן חמצן כדי לחשב את מאסת האויר והחמצן שנכנסים למנוע.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

ולגבי שינוי בגבוה ששגורם לשינוים בגדישה?

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
×
×
  • תוכן חדש...