Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכולם,אני והשותף שלי לקראת פתיחת עסק בתחום הדיטיילינג,רציתי לשתף אותך בפרוייקט שעשינו אתמול כדי לשמוע חוות דעת עלינו (על העסק לעתיד)

 

המקרה המדובר הוא פגארו קינג קצר שבא אלינו אחרי הזנחה..

 

קצת תמונות לפני :http://imageshack.us/photo/my-images/546/imag0007x.jpg/]

 

http://imageshack.us/photo/my-images/593/imag0008re.jpg/]

 

[http://imageshack.us/photo/my-images/832/imag0009bq.jpg/]

 

[http://imageshack.us/photo/my-images/17/imag0005su.jpg/]

 

 

אחרי :

 

[http://imageshack.us/photo/my-images/23/imag0010mi.jpg/]

 

[http://imageshack.us/photo/my-images/51/imag0012kp.jpg/]

 

[http://imageshack.us/photo/my-images/843/imag0013up.jpg/]

 

מקווה שהתמונות יצאו ברורות...

 

 

 

 

אשמח לתגובות,ד"א מקווה שאני לא עובר על חוקי הפורום,העסק שלנו בתהליכי פתיחה ויהיה ממוקם באשקלון.

Mercedes Benz S320 1996

Audi A6 1998 2.4 V6

האודי להחלפה על כל גודשת מעניינת (בייחוד האיטלקיות שבהן)

פורסם

בהצלחה

ולגבי התמונות תעלו מחדש

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

מצטער התמונות בהעלאה מחדש משום מה לא עובד...רק אם פותחים אותן בחלון חדש

Mercedes Benz S320 1996

Audi A6 1998 2.4 V6

האודי להחלפה על כל גודשת מעניינת (בייחוד האיטלקיות שבהן)

פורסם

תודה רבה =) אשמח לתגובות..

Mercedes Benz S320 1996

Audi A6 1998 2.4 V6

האודי להחלפה על כל גודשת מעניינת (בייחוד האיטלקיות שבהן)

פורסם

נראה שיש שיפור טוב מאוד,

מה הייתה הבעיה בתמונות הראשונות? זה נראה כאילו מכסה המנוע דהוי? או שזה רק לכלוך?

 

והאם אתה יכול לתאר את התהליך שנעשה? :wink:

פורסם

המכסה מנוע היה דהוי,ומלא בנקודות לכלוך מעצים\ציפורים.

התהליך שנעשה : ניקוי הרכב בעזרת פלסטלינה לאחר מכן ניקוי הרכב חיצונית בכשמפו לרכב בעזרת כפפה לא שורטת,לאחר מכן ייבוש הרכב ומריחה של חומר פוליש חזק שמוריד שריטות מאוד עמוקות גם,נתנו לחומר הפוליש להתייבש כ20 דקות לאחר מכן הורדנו אותו עם מכונה עם ראש "פרווה",לאחר מכן שטיפה חוזרת של הרכב ומריחה של ווקס ושוב פעם נתנו לו להתייבש כ20 דקות,הפעולה הסופית הייתה להחדיר את הוקס גם בעזרת מכונה רק שהפעם לא השתמשנו בראש "פרווה" אלא ב"ראש" מיוחד העשוי ספוג.פינישים כמובן עם סמרטוט חדש כדי שלא יהיו סימני עיגולים על המרכב.(זה גם למה השתמשנו ב"ראש" ספוג ולא פרווה,הפרווה משאירה סווירלים על המרכב כאשר מדובר בצבע שחור.

כמו כן בסופו של התהליך עברנו עם טוש צבע מיוחד בפני הרכב כי היו המון דפיקות אבנים מקדימה על המכסה מנוע ועל הפגוש וטישטשנו אותם עם אותו טוש צבע,כל התהליך לקח לנו כ3 וחצי שעות אבל זה כמובן מפני שהרכב בצבע שחור,צבע שקשה מאוד להגיע לתוצאה מושלמת.אבל הכי חשוב שהלקוח שלנו יצא מרוצה עד השמיים =)

Mercedes Benz S320 1996

Audi A6 1998 2.4 V6

האודי להחלפה על כל גודשת מעניינת (בייחוד האיטלקיות שבהן)

פורסם

אולי זה העיניים שלי אבל אני מאוד מתקשה לראות/להבין מה היה לפני בהשוואה לאחרי.

מלבד תמונת המראה הלפני אחרונה שנראית טוב

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

אני מצטער כנראה לא כיוונתי מספיק טוב את המצלמה,פרוייקטים הבאים מבטיח להשקיע גם בצילום ולא רק ברכב עצמו =)

מה שכן אני כן רואה הבדל בלפני ואחרי (אבל אני משוחד) :)

Mercedes Benz S320 1996

Audi A6 1998 2.4 V6

האודי להחלפה על כל גודשת מעניינת (בייחוד האיטלקיות שבהן)

פורסם

לא יודע אולי זה משהו פסיכולוגי,אבל אני מוכן להישבע שאני רואה תוצאה יותר טובה כאשר אני נותן לחומר להתייבש טיפה (לא להתייבש לגמרי).

Mercedes Benz S320 1996

Audi A6 1998 2.4 V6

האודי להחלפה על כל גודשת מעניינת (בייחוד האיטלקיות שבהן)

פורסם

כן יכולות הצילום שלי לא מי יודע מה,בפעם הבאה אשתפר...ותודה =)

Mercedes Benz S320 1996

Audi A6 1998 2.4 V6

האודי להחלפה על כל גודשת מעניינת (בייחוד האיטלקיות שבהן)

×
×
  • תוכן חדש...