Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבעייה העיקרית אינה זו - אלא תכנון הרשת הקואקסיאלית, הבנוייה בצורת עץ (הפצה מהמוקד אל הבתים). כל עוד זו רשת חד כיוונית, זה בסדר, כי הרעש מתחלק וגם ניתן להתגבר על הבעיות באמצעות כוונון מגברים.

אבל ברגע שאתה מתחיל עם ערוץ חוזר (בשביל תקשורת דו-כיוונית), אתה מסכם את הרעש הנכנס מכל חיבור פתוח ותוך מרחק קצר יש לך רעשים על הקו בסדר גודל שמפריע מאוד.

נכון, מבנה הרשת של הכבלים השתנה משמעותית בשנים האחרונות וגם כאן יש רשת מבוזרת, אבל הקטע הסופי (מהשקע בבית עד המגבר) הוא עדיין במבנה כזה ולפיכך יש הרבה הפרעות שגורמות לתקלות לא מעטות.

 

שו עץ ? שרשרת מרגניות !

פורסם
אתה חי בסרט.

קודם כל - כבלי הנחושת הראשיים כבר מזמן הוחלפו ברשתות סיבים אופטיים ו/או כבלים חדשים. תשתיות בזק עברו 18 שדרוגים מאז שהוקמה החברה. בלי קשר - רוב התשתית דאז הייתה עילית, לא באדמה.

אני לא מדבר על דרופים שיורדים מהעמודים (או מארונות הסעף לבתים) אלא על תשתית בזק, רחוק מאוד ממה שאתה חושב שאתה מכיר (אני כבר לא מדבר על חיבורים מעגליים ו/או כוכב בהם יש גיבוי כמעט תמידי לכל נק' מפגש במקרה של כשל).

 

לגבי הרשת הקואקסיאלית, אני יכול לספר לך על כמה עשרות אלפי מחברים שפגשתי בחיי בתור טכנאי רשת כבלים, תאמין לי שהרשת הזו רחוקה מרחק רב מלהיות אטומה וטובה.

 

הבעייה העיקרית אינה זו - אלא תכנון הרשת הקואקסיאלית, הבנוייה בצורת עץ (הפצה מהמוקד אל הבתים). כל עוד זו רשת חד כיוונית, זה בסדר, כי הרעש מתחלק וגם ניתן להתגבר על הבעיות באמצעות כוונון מגברים.

אבל ברגע שאתה מתחיל עם ערוץ חוזר (בשביל תקשורת דו-כיוונית), אתה מסכם את הרעש הנכנס מכל חיבור פתוח ותוך מרחק קצר יש לך רעשים על הקו בסדר גודל שמפריע מאוד.

נכון, מבנה הרשת של הכבלים השתנה משמעותית בשנים האחרונות וגם כאן יש רשת מבוזרת, אבל הקטע הסופי (מהשקע בבית עד המגבר) הוא עדיין במבנה כזה ולפיכך יש הרבה הפרעות שגורמות לתקלות לא מעטות.

1. רק לפני חודש ימים הוחלפה תשתית של בזק שהייתה טמונה באדמה במשך 30 שנים ויותר באיזור מגורי ברמת-גן בסיבים אופטים. מדובר רק על קטע בודד של רחוב פה ושם (בין 2 ל-4 בורות בכול רחוב) לכן נראה לי עדיין שזו טיפה בים ולא כפי שאתה טוען שרובה של תשתית הכבלים הוחלפה בסיבים אופטים או שלך יש מידע יותר מדוייק בעניין.

 

2. התשתית לבתים מארון הסעף הקרוב לבית או עד לדירות המגורים לא הוחלפה ולא נראה לי שאצל מישהו התשתית הזו הוחלפה.

איזה כייף לי :)

פורסם

האמת רק בזק. לפני כ 4 נים ניסיתי את הוט, לאחר תקופה שלא עבד חזרתי לבזק. הוט התעקשו להמשיך לגבות ממני, הפסקתי את הוראת הקבע. איימו בתביעה משפטית, בסוף ירדו ממני. אותו דבר לצערי קרה לי עם סלקום לפני כ 4 חודשים. סלקום ערמומיים יותר הם מחתימים ל 3 שנים בצורת חיוב זיכוי על הקו. למרות שאחרי 3 שבועות חזרתי לבזק, הם ממשיכים לשלוח חשבוניות חיוב. אגיע אתם למשפט. צריך להזהר מסלקום לא פחות.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם

לי יש נסיון שונה בעליל עם הוט.

אצל הורי יש 4 שנים את הטריפל. אין בעיות עם הטלפון והוא פועל רגיל, בדיוק כמו בזק.

העדפתי את הוט מכיוון שלאחר המעבר לבית חדש הורי נאלצו לחכות לקו של בזק יותר מ3 חודשים, שיבואו ויחברו את הבית. כאשר כל התשתית הייתה קיימת כמטר מהבית וכל הבית מחווט עם נקודות טלפון.

הוט לעומת זאת, הגיעו לאחר שבוע.

 

לאורך כל התקופה אני יכול לספור על יד אחת את כמות התקלות שהיו, 4 פעמים תקלות אזוריות שהסתדרו לאחר גג כמה שעות ועוד תקלה אחת שנבעה מהמפצל שהותקן בבית שהוחלף לאחר יום.

 

אין חיובים מוזרים בחשבון והשירות מהיר וטוב כשצריך, נדיר שצריך.

 

בדירה שאני גר בה כרגע יש לי גם את הטריפל שלהם כבר יותר מחצי שנה. לאורך התקופה הזו הייתה אולי תקלה אזורית אחת.

בשאר הזמן כל השרותים פועלים בלי בעיות כלל.

 

זה ידוע שאמינות השירות של הוט בעיקר הטלפון והאינטרנט תלויה מאוד באיזור גאוגרפי.

פורסם

בבית גם לי אין כל תלונה. למשרד, לאור היסיון של חברי כמו שפירטתי, לקחתי בזק בלי כל התלבטות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אני דווקא מרוצה מהוט הרבה הרבה יותר מאשר מנזק. לנזק אני לא חוזר.

אני לא בקו עסקי, אלא פרטי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

כן, גם אחת מעורכות הדין שלנו מנויה על כמעט כל מה שהוט מציעה, ומרוצה. אבל זה בבית.

אין לי מושג מה הפלטה שלהם עם עסקים - אבל באמת נפלנו חזק. אגב, בינתיים החיובים דווקא היו בסדר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
1. רק לפני חודש ימים הוחלפה תשתית של בזק שהייתה טמונה באדמה במשך 30 שנים ויותר באיזור מגורי ברמת-גן בסיבים אופטים. מדובר רק על קטע בודד של רחוב פה ושם (בין 2 ל-4 בורות בכול רחוב) לכן נראה לי עדיין שזו טיפה בים ולא כפי שאתה טוען שרובה של תשתית הכבלים הוחלפה בסיבים אופטים או שלך יש מידע יותר מדוייק בעניין.

 

2. התשתית לבתים מארון הסעף הקרוב לבית או עד לדירות המגורים לא הוחלפה ולא נראה לי שאצל מישהו התשתית הזו הוחלפה.

 

30 שנה, לך תזכור - אבל בכ"ז מדובר על 1983. 35 שנים אחרי שהבריטים סיימו את המנדט על פלשתינה.

לא טענתי שבזק עובדת בכל הארץ על תשתית FIBER TO HOME, נהפוך הוא - אנחנו רחוקים מכך, אבל גם בארה"ב תשתיות הטלפון ישנות מאוד (בברוקלין, למשל, לא בכל מקום ניתן להזמין קווי DSL, למשל) וזו מדינה מתקדמת יחסית.

 

עם זאת - עם הטכנולוגיות העכשוויות על גבי זוגות נחושת - אין גם סיבה אמיתית לרוץ להחליף. מעטים האנשים שבאמת צריכים גלישה במהירות ג'יגה...

פורסם

לעסקים (וכנראה שגם ללקוחות פרטיים) - לדעתי - רק בזק.

מוקד שרות לקוחות עסקי של בזק - נאלצתי להשתמש מספר פעמים לא מבוטל (מה לעשות, זה כמו הטכנולוגיה המשתפרת DSG/TSI למשל - היא לא חפה מתקלות) וכל פעם אני (קצת) מופתע מחדש - הרבה סבלנות, אומרים שיחזרו אליך - וחוזרים, מעדכנים אותך בגמר טיפול (ולפעמים באתרים רחוקים, אני רק "פותח" את התקלה ואח"כ מוודא עם איש השטח באתר, שתוקן).

שרות ט"מ הייתי אומר.

לגבי הוט - שמעתי הרבה סיפורים (מרביתם לא מחמיאים).

alfa 156 2.5.

פורסם

המוקד של בזק מעצבן - עד שאתה מגיע לבן-אדם יוצאת לך הנשמה וכואבת האצבע מרוב לחיצות. מה שכן, כמו שחולגי אמר - מהרגע שנענית, הטיפול מעולה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
1. רק לפני חודש ימים הוחלפה תשתית של בזק שהייתה טמונה באדמה במשך 30 שנים ויותר באיזור מגורי ברמת-גן בסיבים אופטים. מדובר רק על קטע בודד של רחוב פה ושם (בין 2 ל-4 בורות בכול רחוב) לכן נראה לי עדיין שזו טיפה בים ולא כפי שאתה טוען שרובה של תשתית הכבלים הוחלפה בסיבים אופטים או שלך יש מידע יותר מדוייק בעניין.

 

2. התשתית לבתים מארון הסעף הקרוב לבית או עד לדירות המגורים לא הוחלפה ולא נראה לי שאצל מישהו התשתית הזו הוחלפה.

 

ברמת גן רוב האוכלוסיה בת 80+ ואין דרישה למהירויות NGN סופר-מהירות, לכן זה עניין של תיעדוף, בדאעלק.

 

מאז רמת גן קמו הרבה שכונות וערים חדשות, בהן התשתיות טובות מאוד.

 

בנוגע לשידרוגים:

אני יכול לספר שבתור נער צעיר עבדתי בחופשים הגדולים ב"תדיראן תקשורת" שנתנה, דאז (לפני קרוב ל 20 שנה) שירות ל"בזק" בשדרוג מרכזיות. דאז עסקו בהחלפת המכרכזיות העירוניות מאנלוגיות לדיגיטאליות, וזה בהחלט היה מאוד מעניין לראות את זה מבפנים (קירות מלאים ב"שעונים" קטנים שסופרים את פעימות המונה, וכל שבריר שניה נשמעים עשרות תיקתוקים של פעימות מונה מכל כיוון). עבדתי דאז בכל הארץ ולמרות שהיה קשה (פרסנו פיזית חוטים בתוך המרכזיות) היה מאוד מעניין.

לציין כי גם אז, עשו הכל בצורה מאוד מאוד מסודרת, הגיונית ונקיה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...