Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, נסעתי במהירות של 87 בכביש שמותר עד 50, אני נהג חדש ( שנה וחצי בערך ) ויש לי עשר נקודות על מעבר באור אדום...

 

למה עלי לצפות במשפט?? איזה קנס?? כמה נקודות?? אם שלילה אז לכמה זמן???

ובכלל, מה עלי לעשות???

 

תודה מראש לכל העונים..

פורסם

אני מקווה שיש בידך הרבה כסף ותוכל לשכור עו"ד, כי שופטים אוהבים להפוך נהגים כמוך לדוגמאות, ובצדק.

עליך לצפות לקנס+נקודות+שלילה לכל הפחות.

אם אני לא טועה גם תהפוך לנהג חדש לשנתיים נוספות.

יכול להיות שגם תצטרך לבצע טסט+תיאוריה מחדש.

בצע חיפוש בפורום "סנקציות לנהגים חדשים". היו כבר הרבה שרשורים בנושא.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
אתה יכול לדחות את המשפט, אבל זה לא יעזור לך בכלום.

מסתכלים על הסטטוס שלך בזמן ביצוע העבירה ולא בזמן בו אתה נשפט

 

טעות,מסתכלים על הסטטוס בזמן המשפט,כן זה טיפשי אבל ככה זה עובד,חבר שלי נשפט על מהירות והוא לקח עו"ד אחד הטובים בתחום(דוד גולן) והוא דחה את המשפט עד שהוא לא היה נהג חדש ונשפט כלא נהג חדש.

לפותח השרשור,קח עו"ד אם לא צפה לשלילה ארוכת טווח,בנוסף עלות של עו"ד שיוצא אותך מהברוך שהכנסת את עצמך אליו,צפה ל4 אלף ומעלה עם דגש על הלמעלה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

את הפירצה הזאת סגרו מזמן.

אם אתה נהג חדש בזמן ביצוע העבירה, אך לא בזמן המשפט - לרשות הרישוי יש סמכות להאריך את תקופת נהג חדש.

מאחר ועבירת מהירות נכללת בתוספת השלישית, צפה להארכת תקופת נהג חדש + לפי שיקול דעת של פקיד רישוי אם להטיל עליך מבחן תיאורטי ו/או מעשי חוזר או כל אמצעי תיקון אחר (אולי גם תשלח למרב"ד לבדיקת מסוכנות תעבורתית)

פורסם

^

רשות הרישוי מקבלת דיווח מהמשטרה/בימ"ש.

במקרה של פותח השרשור, כל עוד הוא לא הורשע בבית משפט, עדיין אין רישום תעבורתי על עבירת מהירות וגם אין נקודות.

הארכת תקופת "נהג חדש" לעוד שנתיים תהיה בכל מקרה (בנוסף לסנקציות אחרות) בגלל עבירת אור אדום.

פורסם

אתה לא תאהב את התשובה שלי אבל מגיע לך.

לעשות שתי עבירות כ"כ חמורות בשנה וחצי כשאתה חסר נסיון על הכביש?

מעבר באור אדום? 92 קמ"ש בתוך העיר? (לפני ההפחתה)

אם אני הייתי השופט הייתי שולל לך לצמיתות. מקווה שתלמד את הלקח ותתחיל לנהוג כמו שצריך

אתה לא לבד על הכביש ומסכן משפחות שלמות.

בעבר: פג'ו 205 1.4i שנת 95'\ פג'ו 205 1.4i שנת 98'

רנו קליאו 1.4 שנת 92'\ סוזוקי סמוראי 1.3 שנת 88'

מיצובישי קולט 1.6i שנת 95'\ ניסאן טראנו 2.4i שנת 97'

כיום: טויוטה קורולה 1.6i RunX שנת 07'

פורסם

למרות שאיני מצדד באכיפת מהירות אגרסיבית בבין עירוני,בתוך העיר זו חוצפה לנהוג במהירויות האלה וכפי שכתבו לפני, אתה מסכן את עצמך ואת הסובבים אותך.יש לך עודף בטחון יחסית לנהג חדש,לטובתך ולטובת הכלל תנהג באחריות.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
^

רשות הרישוי מקבלת דיווח מהמשטרה/בימ"ש.

במקרה של פותח השרשור, כל עוד הוא לא הורשע בבית משפט, עדיין אין רישום תעבורתי על עבירת מהירות וגם אין נקודות.

הארכת תקופת "נהג חדש" לעוד שנתיים תהיה בכל מקרה (בנוסף לסנקציות אחרות) בגלל עבירת אור אדום.

 

בעיקרון סגרו את הפרצה ויש דיווח למשרד הרישוי גם לפני ההרשעה.

ואז משרד הרישוי אמור להאריך את הרשיון לשנתיים בלבד (שהן בסטטוס "נהג חדש").

ואז כשתהיה ההרשעה אז יהיו הסנקציות הרגילות (מבחן תיאוריה בעיקר, טסט במקרים יותר רציניים)

 

נקודות נרשמות רק במועד ההרשעה (עם "יום ערך" של תאריך העבירה)

20 נקודות זו התחלה "יפה" לנהג חדש.

מקומך בקורס הבסיסי כבר מובטח.

עוד 2 נקודות ויאריכו לך את תקופת הצבירה ל4 שנים

עוד 4 נקודות (24) ותקבל גם זימון לקורס לעבריינים מתקדמים.

וב-36 נקודות כבר מקבלים 3 חודשים שלילה מנהלתית+תיאוריה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...