Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא ברור לי למה הוופרים האלה לא נחטפו עוד.הזוי!

 

רק הוופרים האלה? יש מספיק ציוד מרמה טובה למכירה ואנשים באותו כסף רוצים זבל סיני חדש.

:shock:

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

אני מסכים עם mefisto הם גם לא מבינים וגם לא רוצים ללמוד מטעויות של אחרים :lol: . מה שראיתי בפורום זה אופנתיות .. פעם היה באופנה SUNDOWN אבל אנשים הבינו "שקקה" הזה לא בנוי לSQ אחרי זה הגיע דוטק + JBL1004 + ES300 שלא היתי אומר איכותי , היו ריבים על זה :-D וכן הוכחתי שאפשר לבנות מערכת באותו מחיר לא פחות טובה . יותר מזה יש את אדון AUDIO KING שרושם מידע שקורא מהפורומים אחרים ולא מהנסיון ה"רב" שלו . וכן אנשים חדשים מקשיבים לו , קונים ואז לוח יד שניה מתמלא :-D . עוד דבר מתיחסים למחיר או חברה אבל אף אחר לא מתיחס לסגנון מוזיקה . עד שכל זה יתנהל בצורה כזאת אנשים לא יבינו .

רומן .

פורסם

בקניית סט מוכר וזול, יש יותר סיכוי למצאו משומש, יותר סיכוי לקבל מחיר טוב, יותר סיכוי למכור ללא הפסד ובמהירות אם לא מתאים.

 

אני לא חושב שבתחום הזה המלצות יכולות להיות במאה אחוז, כי צריך לשמוע ולאהוב, מה שכן, אחת הסיבות שאני מחפש את האנרג'י.

פורסם

דני, בקניית סט מוכר וזול אתה מקבל גם סט מוכר וזול, ובתקציב שלך יש כמה וכמה סטים מעולים בלוח המכירה, שכשתרצה למכור אותם הם עדיין יהיו שווים את הסכום שקנית אותם, לחפש אנרג'י שיש לך אופציות כאלה למכירה- סוג של חוכמת חלם.

 

ודני אם עוד לפני הקנייה אתה חושב על מה יהיה כשתמכור אני לא באמת יודע אם שווה לך לקנות, ואני מרחם מאד על מי שקנה פורשה 2013, זה בדיוק על אותו עקרון.

SCANSPEAK

פורסם

אני לא קונה בשביל למכור, אני חושב מה יקרה אם אני לא יהיה מרוצה, אם אני ייתקע איתם או שאוכל להשתדרג בחי לפתוח מחסן בבית.

פורסם

חברים,

 

מספיק לריב ולעקוץ.

 

בסופו של דבר כולנו באותו התחום כדי לתמוך ולהשמיע אחד לשני.

 

אין צורך להכניס את הארס לפורום.

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם
אני לא קונה בשביל למכור, אני חושב מה יקרה אם אני לא יהיה מרוצה, אם אני ייתקע איתם או שאוכל להשתדרג בחי לפתוח מחסן בבית.

 

אם תקנה סט מסדרה נמוכה ישנה סבירות דיי גבוהה שימאס לך ממנו דיי מהר, וזו הסיבה שלא שולחים אותך להוציא עוד כמה שקלים ולהביא כזה סט חדש.

 

ולגבי הלא מרוצה? אמרת ששמעת אותו, וזה הסגנון שאתה אוהב, לדעתי זה נכון שיש לסטים אופי שונה, ויש אנשים שפחות אוהבים סטים מסויימים אבל שאצלי היו מורלים ישב אצלי ברכב קרנף שאוהב הרץ וגרזנים (ושונא מורל), שממש התלהב מהמורל, מסקנה - אל תפסול כלום.

ובשנייה שיהיה לי טיפה מרשרשים אני מזנק על המורל האלו שוב, בלי לחשוב פעמיים.

SCANSPEAK

פורסם

החנות אכן ידועה ואין סיכוי שתמכור זיוף (אפילו נחשבים ליקרים), אבל הדגם הרשום הוא באמת אנרג׳י ולא היי אנרג׳י וגם המחיר תואם.

לדעתי פשוט כתבו בטעות היי.

פורסם

הם כתבו בכותרת היי אנרג'י,וגם בתוכן של המוצר היי אנרגי אבל רשמו דגם ESK שזה אנרג'י,והתמונות תואמות לאנרג'י.

בקיצור זה אנרג'י ולא היי אנרג'י ואפשר להשיג את הסט הזה בארץ בפחות ממה שתביא אותו מאיביי.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

לא יכול כל כך לעזור לך למצוא את הסט אך אני יכול לספר שלפני איזה 4 שנים קניתי סט כזה (hertz hi energy hsk 165 ) שישב עם מגבר רוקפורד ולא הייתי מרוצה.... לי אישית היה חסר "כוח" - (התרגלתי לסט רוקפורד שהיה לי לפני).

אחרי מספר חודשים החלפתי את כל המערכת, עברתי ל boston acoustics pro 60 ושני מגברים גם כן של בוסטון.

אני אישית הייתי ממש מרוצה, ממליץ לך לחפש בוסטון SR נראה לי שזה בתקציב...

פורסם

כוח זה דווקא אחד הדברים שלא חסר תהיי אנרג׳י.

ניסית להחליף לו מגבר? לשחק בהתקנה? יש מלא סיבות שיכולות לגרום לזה ולאו דווקא הרמקול שאותו שמעתי צורח דיי הרבה.

עוד אופציה היא שאתה באמת נפלת על זיוף.


×
×
  • תוכן חדש...