Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5084 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז חג ראש השנה חופש מהעבודה בקיצור היה זמן. אז אחרי שיכנועים רבים החלטתי לשים סאב אז חיברתי עוד מגבר הרצתי עוד RCA לסאב כבל מתח רימוט בקיצור כול מה שצריך על הדרך גם החלפתי את הלבד לצבע אדום עכשיו נשאר לחכות לסאב שיגיע (פיוניר TSW 305 c) הנה כמה תמונות ברגע שיגיע הסאב אני יעלה עוד תמונות חג שמח ושנה טובה:-D

התקנת מערכת 011.jpg

התקנת מערכת 002.jpg

התקנת מערכת 2 005.jpg

התקנת המערכת001 .jpg

התקנת מערכת 005.jpg

התקנת מערכת 2 002.jpg

:2gunfire:if it`s too loud you`re too old :2gunfire:

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46221

הבניה שלי בגולף (באקסית שלי )

 

 

:scatter:

פורסם

חבל על הזמן אחי, ממש יפה, חיזוק חיובי על ההשקעה, בהחלט שווה את זה !

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

מה הכוונה איך עשיתי? הרצתי מהמכשיר(פיוניר AVH P6500 DVD) עוד כבל RCA מהיציאת סאב שלו לכבל מתח שמתי מפצל לקחתי רימוט מהמגבר הקיים ומינוס הארקה לגוף האוטו התאורה יושבת בתוך המסגרת של הפרספקט מלמעלה המגברים הם של חברת אדיובנק

:2gunfire:if it`s too loud you`re too old :2gunfire:

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46221

הבניה שלי בגולף (באקסית שלי )

 

 

:scatter:

פורסם

כל הכבוד ממש עבודה יפה, ממש מצדיע לך שעשית את זה לבד!.

 

איך המגברים האלה טובים?, אתה מרוצה מהם?

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

לא אל תטעה, גם בחו"ל הם לא כל כך מוכרים (תרתי משמע) מוכרים ונמכרים).

 

אולי המצורים שלהם טובים, אבל שוק אין להם לפי מה שאני שמתי לב.

 

וממי קנית את המגבר ממיגון 2000 ?

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

כן שמעתי שהם לא הכי מוכרים למרות שראיתי אותם די הרבה בארצות הברית בכול מקרה אני אוהב אותם ולא לא קניתי ממיגון 2000 קניתי מאלמוג מאוטו קלאס

:2gunfire:if it`s too loud you`re too old :2gunfire:

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46221

הבניה שלי בגולף (באקסית שלי )

 

 

:scatter:

פורסם

כשיגיע היום שנצטרך לבחור חברות לפי היקף המכירות שלהן................. המצב באמת יהיה טוב

אז בואו קודם נתמקד בתמורה שנקבל עבור כספינו, ועל אמינות המוצרים.....

אתה מרוצה WACKY ? זה הכל :)

אם היית יכול לתת לנו עלות, זה יהיה נחמד לאנשים שפחות חשופים למוצרים...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

האמת שאני ממש מרוצה מהמגברים האלה הם חזקים לא מתחממים(לעומת האח שלו הקודם ה אוונגרד) מרימים חזק מאוד והמחיר שלהם לא מגיע ל1000 שקל הם 4 יציאות 200 כול יציאה עכשיו לגבי עליות של הבניה אז לא ממש יקר כול מה שקשור לעץ בניתי בנגריה שאני עובד(אני נגר) ככה שלא עלה לי כסף רק הלבד 26 שקל הפרספקט 30 שקל הניאונים 200 שקל

:2gunfire:if it`s too loud you`re too old :2gunfire:

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46221

הבניה שלי בגולף (באקסית שלי )

 

 

:scatter:

×
×
  • תוכן חדש...