Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשו לי עבודה ערבית!!

 

ישלי לנסר 2000, שטפו לי את המנוע ולא כיסו כלום.

אחרי השטיפה האוטו רועד בצורה מפחידה והטורים הגיעו ל4000 והרכב לא העביר הילוך, עד ששיחררתי קצת מהגז ולחצתי שוב.

בהתחלה הם שטפו עם מנוע דולק ואחרי זה עם אמרו לי לכבות, כיביתי.

לאחר השטיפה הם אמרו לי להתניע ולא ללחוץ על הגז. הם פתחו משהו מעל המנוע(שמעתי פלאגים) ולחצו על משו וזה נתן גז.

כל הסיפור זה אחרי.

חבר אמר לי צריך לכוון את הפלאגיץ

וחשוב לציין שהמנוע עשה רעש!! כאילו הרכב בן 50 שנה. פתחתי את המכסה ראיתי את המנוע רועד !!!

 

מה אתם אומרים??

פורסם

כניראה מנוע עובד לא על כל הצילינדרים. אולי כוייל נשרף. בכל אופן, נסיעה עם צילינדר ללא הצתה יכולה לגרום לסוף מהיר של ממיר קטליטי. קח את הרכב למוסך ואל תסע איתו ככה.

 

אגב, למה לשטוף מנוע?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

ברמלה ליד הקניון.

היה מוזנח מבפנים עם הרבה ליכלוך, אבק וכ'ו..

כמה מכרים המליצו

 

רק כשאני על D האוטו רועד

פורסם

אני חושב שיש עדיין מים באיזור הפלאגים שמשבשים את ההצתה התקינה

הפלאגים יושבים בתוך משהו שנדמה לבוקסה הפוכה,תנסה להסתכל פנימה עם פנס או אור יום חזק לבדוק נזקים.

מה גם שאני לא בטוח שהם לא גרמו לנזק.

פורסם

רק בריאות, הכי חשוב.

 

למה ללכת לחאפרים?

למה לשטוף מנוע?

למה לבזבז זמן וכסף?

 

בעקרון, כנראה הם פתחו לך את אחד הפלאגים, תוך כדי שהמנוע פועל, ואז יש רעש חזק מאוד.

 

פלאגיץ שמפלאגיץ אין דבר כזה, יש לך כויילים, ואם זה שנת 2000 זה הזרקה\הצתה אלקטרונית, שום כיוון ושום כלום.

 

מים יכולים לגרום להרבה בעיות.

(ראיתי מכוניות בכל מיני מוסכים, שנת 2008 ומעלה, מושבתות, למה? שטפו להם מנוע)

 

אני מקווה שהשכר לימוד ילמד אותך לכל החיים שלא משחקים ומתעסקים בשטויות, כמו שטיפת מנוע.

למה לא, אולי נשטוף את הארון-חשמל, יש שם הרבה אבק.

(כמובן שזה בגדר דוגמא למקרה דפוק, כי נגיעה לא במקום יכולה להפוך בנאדם לאבקה.)

פורסם

כנראה נכנס לך מים למצתים,

מחר יעבור לך .. אם יש לך אפשרות תפתח את המכסה גומי הזה ותנשף קצת עם רובה אוויר

8)
פורסם

חזרתי עכשיו מחבר של אבא הוא חשמלאי באוויס והיה לו את הרכב 10 שנים.

הוא המליץ לי ללכת למוסך ביום ראשון בבוקר.

הוא שיאר שכנראה אחד מהחיישנים נפגע. חבר שלי שראה את הרכב ופתח את מהכסה מנוע אמר שזה רעש של תושבות מנוע

פורסם
חברים התקלה תוקנה!

אחד מארבעת הפלאגים נשרף, הוחלף, והמנוע חזר לתת 113 כ'ס ! ושקט כמובן.. :)

תודה ושבת שלום

 

לומדים מהנסיון.

וטוב שנגמר איך שנגמר .

×
×
  • תוכן חדש...