Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מישהו נהג בסיטרואן C אליזה? חבר שכר אחת, ובחיי שלא הצלחתי להבין לאיזו קבוצת רישוי היא שייכת. זה C3? C4? מצד אחד היא זולה, מצד שני היא בגודל של משפחתית. 115K לדיזל ידני, אז מה הבעיה עם הרכב? (או: למה אין הרבה כאלו על הכביש?)

בנוסף, עוד לא נהגתי בה, כנראה בשבוע הבא. יש למה לצפות?

 

citroen-cl4-5-small.jpg

phoca_thumb_l_citroen-c-elyse-m43.4.jpg

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

למה אין הרבה כאלה על הכביש? מהסיבה הפשוטה שהרכב יקר מדי.

אם לובינסקי היו חכמים, היו מוכרים אותו את ה301 של פיג'ו בתג מחיר של סביבות ה90 אלף והיית רואה את הרכב הזה הרבה על הכביש.

אם אתה רוצה שלום, תתכונן למלחמה.

פורסם

התכוונתי לגרסת הדיזל. 115K זה לא יקר בכלל, בשביל רכב דיזל משפחתי, לדעתי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

זה רכב שמיועד קודם קל לשווקים מתפתחים: מזרח אירופה, תורכיה, רוסיה, סין ועוד. שם אוהבים מכוניות סדאן זולות. אותו רעיון כמו של רנו לוגאן.

 

אנ חושב ש C אליזה ואחותה פיז'ו 301 מבוססות על פלטפורמה מוארכת של פיזו 208.

 

בארץ הן אמורות להתחרות ביונדאי אקסנט, קיה ריו, שברולט סוניק, למרות הממדים החיצונים גדולים קצת יותר.

 

לגבי למה לא רואים על הכביש - שיווק הדגם החל לפני בערך חודש- חודשיים. תנו קצת זמן.

 

הצלחה מרשימה בשוק הפרטי כנראה לא תהיה כאן.

מה שכן, גירסת דיזל גם לדעתי יכולה להמכר לא רע אבל תהיה לה בעייה להתחרות בפלואנס דיזל שנמרכת יפה, כי לפיז'ו/סיטרואן אין גיר אוטומטי בדיזל.

 

אמורה להגיע גם גירסה ידנית עם מנוע 1.2, באיזור 90.000 ש"ח.

 

 

פורסם

בוקי תודה. אני חושב שבתור רכב חסכוני ונוח, הדיזל יכולה להיות אחלה בחירה למשפחה.

אחזור לעדכן עם רשמים, אם וכאשר יצא לי לנהוג עליה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אגב, מנוע בנזין 1.6 הוא המנוע הישן והטוב של 307 והקסארה, הגיר האוטומטי כמובן AL4, הדיזל הוא 1.6 92 כ"ס כמו של ברלינגו, ורק מנוע 1.2 3 צילינדרים הוא חדש (קיים גם בפיז'ו 208 ידנית).

 

רכב מכוער?

ברור שמטעמי חסכון לא הושקעו כאן סכומי עתק בעיצוב, המטרה הייתה לעצב משהו שנראה סביר ויהיה זול לייצור.

 

 

פורסם

הנפח וההספק זהים אבל זה לא אותו המנוע. זה מנוע ה-VTi שפותח ביחד עם במוו ולא היה קיים בקסארה אלא ב-308 וב-207/208.

 

הסגמנט של ה-C אליזה הוא סגמנט המשפחתיות הקומפקטיות. זה לא סגמנט חדש בכלל, מי שהמציאה אותו בגלגול המודרני הייתה בכלל יונדאי אקסנט אי שם באמצע שנות ה-90. מאז המשבר הכלכלי הכריח את רוב יצרניות הרכב להציג רכבים דומים שכמובן הפכו לגדולים יותר ויותר עד שכיום הם מזדנבות במשפחתיות ה"אמיתיות" (ע"ע סקודה ראפיד שהושקה לאחרונה). גם לפיג'ו זאת לא הסדאן הקומפקטית הראשונה, פעם הייתה כאן פיג'ו 309 ובשווקים בחול הייתה גם פיג'ו 206 סדאן, ששייכות פחות או יותר לאותה הקטגוריה.

 

אין כאלו הרבה על הכביש כי לא הגיעו הרבה לארץ. לפי מה שהבנתי מלובינסקי, כל המשלוח הראשון כבר נמכר ועכשיו מחכים למשלוחים נוספים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
שלום,

אז מה הבעיה עם הרכב? (או: למה אין הרבה כאלו על הכביש?)

 

אז רק אם תראה אותה על הכביש כמו שאתה רואה מאזדה 3 תקנה?

 

לא שהייתי נוגע ברכב הזה אבל מה זה משנה לעזאזל כמה אתה רואה על הכביש?

פורסם
הנפח וההספק זהים אבל זה לא אותו המנוע. זה מנוע ה-VTi שפותח ביחד עם במוו ולא היה קיים בקסארה אלא ב-308 וב-207/208.

 

תודה על התיקון, לא זוכר כבר איפה קראתי שזה מנוע NFU, אבל בטוח קראתי באיזה מקום, אחרת לא הייתי כותב :-D

 

 

 

 

עריכה -אחרי שחפרת עוד קצת באינטרנט - אני צודק, זה המנוע הישן ולא מנוע שפותח בשיתוף BMW.

 

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=295185

 

 

פורסם
אז רק אם תראה אותה על הכביש כמו שאתה רואה מאזדה 3 תקנה?

 

לא שהייתי נוגע ברכב הזה אבל מה זה משנה לעזאזל כמה אתה רואה על הכביש?

 

:shock: תגיד, אתה אמיתי?

מה הקשר שלי לקניית הרכב הזה? איפה ראית שאני מתעניין בקניית רכב כלשהוא? אתה קופץ למסקנות נמרצות, ושגויות.

למה זה משנה לי כמה אני רואה על הכביש? אני אנסה להסביר לך. על פניו, נראה שזה רכב שמתאים להרבה מאוד משפחות צעירות. מנוע דיזל חסכוני, הרכב עצמו נוח מאוד לנסיעה, והוא מרווח כמו משפחתית, וכל זה ב115K, כאשר שאר המשפחתיות מתחילות מ127K. עכשיו, אם על פניו מדובר ברכב משתלם מאוד, מדוע הוא לא נראה הרבה על הכבישים? האם יש בו חסרונות מהותיים? האם זה כי הוא שווק רק לפני חודש? וכדומה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

הרכב דווקא נראה יפה (ביחס לראפיד) ויושב טוב על הכביש.

 

עם מנוע HDI 90 הוא יהיה מעולה אבל צריכים למכור אותו סביב 105K ש"ח על מנת שיתחרה ראש בראש עם הראפיד 1.2 TSI הידנית.

 

איזה תחרות גדולה תהיה כשתגיע הטולידו מבית סיאט ותלמד אותם איך לתמחר רכבים :lol: :lol: :lol:

 

מצפה לכיף גדול!

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

עריכה -אחרי שחפרת עוד קצת באינטרנט - אני צודק, זה המנוע הישן ולא מנוע שפותח בשיתוף BMW.

 

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=295185

אתה צודק, זאת איזו וריאציה נוספת של מנוע ה-TU הוותיק.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...