Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אגב, מנוע בנזין 1.6 הוא המנוע הישן והטוב של 307 והקסארה

בהחלט בשורות טובות (בשבילי). זה אחלה מנוע.

 

הגיר האוטומטי כמובן AL4, הדיזל הוא 1.6 92 כ"ס כמו של ברלינגו

לא מטריד אותי, להפך.

 

אתה צודק, זאת איזו וריאציה נוספת של מנוע ה-TU הוותיק.

מדובר בקוד מנוע חדש: NFP.

אותו מנוע NFU (קוד מנוע TU5JP4) שהוסיפו לו תזמון שסתומים משתנה (VTI).

 

סה"כ אלו דווקא בשורות טובות - אממה, רואים שהרכב מגיע ערום יחסית (בדגמי ה 1.6 בלי בקרת אקלים אפילו) ואין יותר מ -4 כריות אויר. אם הוא באמת נוח ומציע תא נוסעים סביר, זו אופציה לא רעה (למרות שבמכונית חדשה מבאס להתפשר על מספר כריות אויר ובקרת אקלים שכבר הפכו להיות פיצ'רים בסיסיים בצרפתיות עוד לפני עשור ואף יותר).

 

ימים יגידו...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
:shock: תגיד, אתה אמיתי?

מה הקשר שלי לקניית הרכב הזה? איפה ראית שאני מתעניין בקניית רכב כלשהוא? אתה קופץ למסקנות נמרצות, ושגויות.

 

זה לא בדיוק מסקנה מטורפת לקפוץ אליה כאשר אתה שואל שאלות ספציפיות על רכב וגם אומר שכנראה תנהג בה בשבוע הבא, אז התגובה שלך קצת היסטרית, אבל סליחה על הטעות הנוראית.

 

בכל אופן כמו שציינתי, הרכב בקושי כמה שבועות על הכביש כך שבאמת לא ניתן לקבוע עדיין כמה היא הצלחה (ואני בכוונה לא אומר "מוצלחת"...).

פורסם

בנתיים כל ה-301 וה-C אליזה שאני רואה בכבישים הם של חברות ליסינג.

וככה זה נראה לי צפוי להשאר.

 

דוקא MG בקושי רואים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לפי דעתי זה בכלל לא יקר. זה לפחות עשיריה או חמש עשרה אלף הפרש מהמשפחתיות הקומפקטיות חמש דלתות דוגמת הגולף, אוריס, פוקוס, I30 וכו'. מראש "הזהירו" שזאת מכונית שמיועדת למדינות עולם שלישי ובגלל זה הוזילו בהן את המכלולים והמעיטו באביזרים. זה בהחלט מחיר טוב ופתרון ראוי למשפחה 2+2. כפי שהסבירו פה מבינים ממני, היבואן המקומי תמחר גבוה כדי לאפשר לעצמו מרווח הוזלה לציי רכב ששם עיקר הכוונה שלהם למכור. אתה לא רואה הרבה כי הרכב בקושי הגיע לארץ וזה לא פוקוס או יונדאי שמוכרים 4000 חתיכות בחודש. לפי דעתי המגמה הזאת של משפחתיות זולות תגבר ותוכל לראות יותר ויותר מהם כמו שלאחרונה הצטרפו הסקודה ראפיד, הפיז'ו 301, I25 וצפויה להגיע גם הסיאט טולדו שמתחרה באותו פלח. הצלחה של הקבוצה הזאת תגרור ודאי בשנה הבאה יצרנים נוספים שיאלצו להגיב בהתאם ולייצר גרסאות זולות של המכוניות שלהם כי זה מה שהמצב הכלכלי כיום בעולם מכתיב להם.

פורסם

ראיתי אותה כבר כמה פעמים על הכביש ו לא התלהבתי אפילו לשניה ,הפרופיל והאחורה מזכירים לי משפחתית של שנת 2001 ,החזית קצת יותר מוצלחת .

סה''כ רכב תקציבי,אישית כבר הייתי מסתכל על משהו אחר במחיר דומה .

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם

נהגתי בה בהשקה בחו"ל (אפשר למצוא כתבה באתר אוטו).

 

מדובר במכונית בסיסית למדי, בסגנון האקסנט הזכורה לרע. יתרונה היחיד הוא במרווח (אם כי הרוחב קטן) ובתא המטען. מכל שאר הבחינות, החל באיכות תא נוסעים, רמת גימור ואבזור, נוחות, NVH, ביצועים, שילוב מנוע וגיר אוטומטי, היגוי, יכולת דינאמית וכולי - היא לא ברמה. במחיר קרוב מדי למשפחתית מצויה זה פשוט לא זה. הייתי מעדיף משפחתית בת שנה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

המכונית מיוצרת בספרד.

די חבל על התמחור, הרכב הזה בחו"ל נועד להתחרות בדאצ'יה לוגאן.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

בשנה שעברה הוצגה לוגאן דור שני, היא גדולה מהקודמת אבל עדיין יותר קטנה מ 301/C-ELISSE.

 

אם תגיע גירסת סדאן אוטומטית (שכרגע לדעתי לא קיימת) לארץ, לא נראה לי שתעלה פחות מ 110-115 אלף שקל...

 

מה שכן, הלוגאן החדשה מגיעה עם מנוע מודרני - 0.9 טורבו 90 כ"ס. במקום ה 1.6 הקודם.

 

מנועים נוספים בלוגאן הם 1.2 אטמוספרי 75 כ"ס (מחילף את ה 1.4) וטורבו דיזל 1.5 שנשאר ללא שינוי.

111.jpg

 

 

פורסם

I'm in argentina, here you can see it everuwhere. half of the taxi drivers drive those.

 

it looks like a long version of C4. I hope i get to have a ride in one soon.

פורסם
נהגתי בה בהשקה בחו"ל (אפשר למצוא כתבה באתר אוטו).

 

מדובר במכונית בסיסית למדי, בסגנון האקסנט הזכורה לרע. יתרונה היחיד הוא במרווח (אם כי הרוחב קטן) ובתא המטען. מכל שאר הבחינות, החל באיכות תא נוסעים, רמת גימור ואבזור, נוחות, NVH, ביצועים, שילוב מנוע וגיר אוטומטי, היגוי, יכולת דינאמית וכולי - היא לא ברמה. במחיר קרוב מדי למשפחתית מצויה זה פשוט לא זה. הייתי מעדיף משפחתית בת שנה.

 

רוני

 

שלום שרוניס, היא לא אמורה להיות זהה פחות או יותר ל-301? כי לפחות לגבי הגרסה ה"פג'ואית" עיתונאי הרכב בארץ החמיאו לה לגבי הביצועים והתמורה למחיר. ציינו אמנם שמדובר ברכב פשוט מבחינת חומרים ואיבזור אבל שבהחלט יכול להוות אופציה ראויה ביחס למחיר. מה דעתך?

פורסם

נהגתי בה אתמול. אני לא יכול להעיד על איכות חומרים כי היא הייתה עם 4K על המד קילומטרז', ומן הסתם כלום לא קרקש או השמיע רעשים. עיצוב הפנים קודר ואין בו שום דבר מיוחד. מערכת, עם כמה כפתורי מזגן ושלום על ישראל. מה שכן, יש בגיר כפתור S וכפתור עם פתית שלג עליו, אז מי שגר בחרמון, בהצלחה.

כמו שרוני כתב, היא יחסית מרווחת, ויש לה תא מטען גדול מאוד. היא לא מכוערת לדעתי, נראית בסדר. לעומת רוני, היא הייתה די נוחה לי, בעיקר לעומת מתחרותיה מהליסינג. עד 100 קמ"ש הנסיעה גם שקטה, מעבר לזה כבר יש מעט רעשים. אני לא יודע אילו מתלים יש לרכב אבל, הנסיעה שלה בעיר טובה משל משפחתית ממוצעת, גם במעבר באמפרים.

סה"כ רכב זול וערום, שלדעתי בגרסת הדיזל, או בגרסה של ה90K יכול להיות אלטרנטיבה זולה למשפחתית "אמיתית. בעיקר למשפחות שצריכות להגיע מנקודה א' ל-ב', ללא דרישות רבות.

אין תמונות, יש לי פלאפון ישן, לא הפסדתם הרבה.

 

עריכה: במקרה, עמדה לה בדרך 301 לבנה, הן נראות זהות כמעט לחלוטין, בעיקר מבחוץ. ניסיתי להציץ פנימה, וגם, אותו דבר.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
שלום שרוניס' date=' היא לא אמורה להיות זהה פחות או יותר ל-301? כי לפחות לגבי הגרסה ה"פג'ואית" עיתונאי הרכב בארץ החמיאו לה לגבי הביצועים והתמורה למחיר. ציינו אמנם שמדובר ברכב פשוט מבחינת חומרים ואיבזור אבל שבהחלט יכול להוות אופציה ראויה ביחס למחיר. מה דעתך?[/quote']

 

כן, זהה ל-301. איפה ראית מחמאות לגרסה הפיג'ואית?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...