Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

הוצע לי לרכוש את הרכב הנ"ל (הגיע הזמן להחליף את הבאלנו).

הסובארו עם כ 150000 אלף ק"מ יד ראשונה מחברה מנוע 2000 סמ"ק, שמורה מכנית, חיצונית יש מה לסדר.

אני נוסע כ - 10000 ק"מ בשנה אבל יכול להיות שעם הרכב הזה אסע יותר לכן מעניינת אותי צריכת הדלק שלו,

כמו כן לגבי עלויות טיפולים, ביטוח וכו'.

האם יש שוק טוב לרכבים מסוג זה? האם עוד כשנתיים-שלוש שנים אצליח למכור ? (אני יודע שתהיה ירידת ערך חזקה, השאלה

אם בכלל מישהו ירצה לקנות כזה רכב גם במחיר רצפה ?)

כמה להערכתכם שווה לשלם על רכב זה ?

 

תודה מראש לכל העונים.

Fiat Punto Evo 1.4 Multi-Air, 2010 - Sold

Mazda 2 Pure White, 2016

פורסם
שלום רב,

הוצע לי לרכוש את הרכב הנ"ל (הגיע הזמן להחליף את הבאלנו).

הסובארו עם כ 150000 אלף ק"מ יד ראשונה מחברה מנוע 2000 סמ"ק, שמורה מכנית, חיצונית יש מה לסדר.

אני נוסע כ - 10000 ק"מ בשנה אבל יכול להיות שעם הרכב הזה אסע יותר לכן מעניינת אותי צריכת הדלק שלו,

כמו כן לגבי עלויות טיפולים, ביטוח וכו'.

האם יש שוק טוב לרכבים מסוג זה? האם עוד כשנתיים-שלוש שנים אצליח למכור ? (אני יודע שתהיה ירידת ערך חזקה, השאלה

אם בכלל מישהו ירצה לקנות כזה רכב גם במחיר רצפה ?)

כמה להערכתכם שווה לשלם על רכב זה ?

 

תודה מראש לכל העונים.

 

הפורסטר הוא קרוסאובר המשוייך למשפחת הגיפים. כיום קשה למכור רכבים וגיפים במחירי "מחירון" (ואיני מדבר על רכבים מסויימים שלהם ביקוש גבוה) - קח זאת לתשומת ליבך.

שוק "טוב" זה עניין שמשתנה לאורך תקופה. מי יודע מה תהיה דרישת השוק עוד שנתיים שלוש?

ל"גיפים" אורך חיים ארוך יותר מאשר לרכבים רגילים/משפחתיים, ומכאן שגם לגיפ בן 10 תהיה דרישה - הכל עניין של מחיר. תנסה לראות כמה דורשים על פורסטר בת 10 היום.

 

סה"כ הרכב נעים ונוח לנסיעה. מרווח ומאד שימושי למשפחה. המנוע עצל במקצת - אך נהנה מאמינות גבוהה באם טופל טוב - תבדוק היטב טיפולי "טימינג", החלפת רדיאטור, בולמים אחוריים (יקרים להחלפה) ומצב פנסים (גם יקרים להחלפה).

תצרוכת הדלק מעט גבוהה במיוחד עקב שימוש בתיבת הילוכים בת 4 הילוכים מיושנת (אך אמינה) - מעריך שצריכת הדלק הממוצעת תהיה 7-8 ק"מ לליטר.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

×
×
  • תוכן חדש...