Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4848 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

המתזים שלי הפסיקו לעבוד גם מאחור וגם מקדימה , כנראה מדובר בפיוז .. אין לי ספר רכב ולא מצאתי את הפיוז ..

הרכב הוא audi a3 שנת 98 מנוע 1.6 ..

תודה מראש לעוזרים ..

Golf mk5 2006 2.0 Fsi

פורסם

פיוז לא נשרף סתם ככה ביום בהיר. כנראה שהמשאבה תקולה לכן הפיוז נשרף או/גם משאבה תקולה.

 

הוצא את המפתח מהסווי'ץ וחפש פיוז של 15 אמפר בקופסאת הפיוזים.

 

פשוט תוציא פיוז פיוז או בעזרת טסטר לבדיקה מהירה של הפיוזים.

איזה כייף לי :)

פורסם

היי מרק , יש לי המון פיוזים שהם 15 אמפר , אין לו מיקום מדוויק? זה פיוז קטן או גדול ?

Golf mk5 2006 2.0 Fsi

פורסם

שאלה נוספת , האם גם מאחור יש משאבה של השפריצר ? זאת אומרת קיים 2 משאבות אחת מקדימה ואחת מאחורה?

Golf mk5 2006 2.0 Fsi

פורסם

למתזי השמשות הקידמיים והאחוריים קיימת משאבה אחת המותקנת בתחתית של מיכל נוזל השמשות.

לגבי הפיוז נסה לבדוק את כול הפיוזים.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק, אם כבר אתה כאן, ברשותך מצטרף לשאלה - המתזים לא עובדים. פירקנו (רכב של חבר) חלק חלק וצינורית צינורית כדי לפתוח סתימות כולל ניקוב הדיזות. הפיקוד עובד כי יוצאים מים בשלב מהמיכל לפילטר אבל כשהכל מורכב, לשמשה הם לא מגיעים. יש לך רעיון?

פורסם
על איזה פילטר מדובר ?

 

זה ריינג' ישן. ביציאה ממיכל המים של הוישרים ישנו פילטר קטן (מין נייר מקופל, לא פחם, בתוך קפסולת פלסטיק שקופה) אבל גם הוא לא סתום כי ניתקנו את שני הקצוות שלו ונשפנו. הכל תקין.

פורסם

אני חושב על שתי תקלות שעלולות לגרום לבעיה.

 

1. בזמן ההתקנה של הצנרת או סגירת מכסה המנוע אחד הצינורות מתעוות או נלחץ.

2. המשאבה חלשה כלומר היא לא מסוגלת להתגבר על ההתנגדות לזרימת הנוזל בצנרת.

איזה כייף לי :)

פורסם
אני חושב על שתי תקלות שעלולות לגרום לבעיה.

 

1. בזמן ההתקנה של הצנרת או סגירת מכסה המנוע אחד הצינורות מתעוות או נלחץ.

2. המשאבה חלשה כלומר היא לא מסוגלת להתגבר על ההתנגדות לזרימת הנוזל בצנרת.

 

2 זאת בהחלט אופציה שלא חשבנו עליה. נבדוק. תודה על הכיוון. אחזור לעדכן. הצינורות (צינוריות יותר נכון) מורכבים בסדר בלי קצרים ובלי מעיכות.

×
×
  • תוכן חדש...