Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתחיל בזה שיש המון מטליות מיקרופייבר מכל הסוגים ולכל הדברים.

 

כרגע אני מדבר רק על המטליות שיש בסופרים בארץ !

 

יש די הרבה שרשורים שממליצים להשתמש במטליות של סנו, אבל איזה מהם?

 

יש די הרבה סוגי מטליות של סנו וזאת השאלה שלי, איזו הכי מתאימה ?

 

יש כמה סוגים: סנו סושי מטלית הפלא

סנו סושי professional מטלית מיקרופייבר מקצועית לרצפה

סנו סושי פרופשיונל - 4 מטליות מיקרופייבר מקצועיות במארז חסכוני

סנו סושי מטלית הפלא מיקרופייבר

ויש עוד כמה סוגים של חברות אחרות, ניקול יעקובי וכו'...

 

אז מה הכי מתאים לרכב (מהבחינה של ספיגה, רכות..)

 

הנה הקישורים מהאתר של סנו למטליות:

 

עמוד ראשון

 

עמוד שני

 

מקווה שתבינו ותענו :)

פורסם

אני השתמשתי בסנו מטלית הפלא והייתי מרוצה ממנה,אך לרכב כמו פנדה צריך 2 מטליות כאלו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לפני כמה ימים רציתי לשטוף את האוטו ולא היה לי זמן לקנות מאייביי, וקניתי את "סנו סושי מטלית הפלא מיקרופייבר", גודלה 30X30 CM ונראת כך:

 

002165.jpg

 

והאמת? המוצר מעולה, עשה את העבודה כמו שצריך, אם אתה משתמש בזה ליבוש אולי תצטרך שתיים כאלה.

ובנוסף אל תתבלבל בין המוצר הזה והמוצר של הרצפות, כי של הרצפות דקה בהרבה יותר, ובעלת פחות סיבים באופן משמעותי.

 

נ.ב. עכשיו באחת הרשתות הסופרמרקט הגדולות יש מבצע של 2 ב-10 (וגם של ניקול, אותו גודל), לא יודע אם מותר לי להגיד איפה :roll: .

פורסם

שמע, עד כמה שזה ישמע מוזר, דווקא המטלית בשביל הרצפה סופגת הכי טוב. במקרה ניסיתי אותה ונדהמתי כמה היא סופגת ובאיזו מהירות. פשוט מדהים.

פורסם
שמע, עד כמה שזה ישמע מוזר, דווקא המטלית בשביל הרצפה סופגת הכי טוב. במקרה ניסיתי אותה ונדהמתי כמה היא סופגת ובאיזו מהירות. פשוט מדהים.

 

יכול להיות, השימושים שלי עם המטליות האלו לא היו בעיקר ליבוש. למשל אני את רוב הספיגה עשיתי עם ג'ילדה בקטנה, ואחר כך עם מטלית מייקרופייבר לפיניש. ושימוש במטלית אחרת כדי להוזיל את הוקס אחרי המריחה.

פורסם
שמע, עד כמה שזה ישמע מוזר, דווקא המטלית בשביל הרצפה סופגת הכי טוב. במקרה ניסיתי אותה ונדהמתי כמה היא סופגת ובאיזו מהירות. פשוט מדהים.

 

נכון מאוד מטליות הריצפה סופגות מעולה

אבל לא משנה מה - תמיד צריך שתי מטליות ליבוש

==========================================

"There's even more innovation ahead of us,

than there's behind us..." (Jeff Bezos - Amazon)

פורסם

המוצרים של סנו תמיד מוכיחים את עצמם, וכנ"ל לגבי המטליות מיקרופייבר. אך תמיד יש את המטליות בלי החברה או משהו אלמוני שמוכרים אותם במארז 5 ב20 ש"ח שהם איכותיות,עבות, ועמידות יותר מהסנו.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
יכול להיות, השימושים שלי עם המטליות האלו לא היו בעיקר ליבוש. למשל אני את רוב הספיגה עשיתי עם ג'ילדה בקטנה, ואחר כך עם מטלית מייקרופייבר לפיניש. ושימוש במטלית אחרת כדי להוזיל את הוקס אחרי המריחה.

 

אני ועשה הפוך כי המטלית שלי (לא סנו אבל כתוב עליה שהיא מתאימה לרכבים) לא סופגת הרבה והגימור של הג'ילדה הוא הרבה יותר חלק. אולי זה תלוי במטלית.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

היום אחרי ניקיון יסודי עם ONR +ניגוב בתרסיס מגוויר'ס, מטליות שעברו כביסה

ספחו מים ביעילות טובה יותר מאשר מיקרופייברים חדשים שהזמנתי מאיביי לאחרונה.

 

נכון שהמטליות של סנו די איכותיות. (עבות וסופגות טוב)

פורסם
היום אחרי ניקיון יסודי עם ONR +ניגוב בתרסיס מגוויר'ס, מטליות שעברו כביסה

ספחו מים ביעילות טובה יותר מאשר מיקרופייברים חדשים שהזמנתי מאיביי לאחרונה.

 

נכון שהמטליות של סנו די איכותיות. (עבות וסופגות טוב)

 

יוגב איזה סוג של כביסה?

 

שטיפה עם ג'ל לכביסה יספיק ?

 

איזה מטלית הכי רכה והכי סופגת?

פורסם

כיבסתי במכונה ללא מרכך ב 60 מעלות. המטליות שהזמנתי מאיביי לא איכותיות כפי שציפיתי.

אחרי הכביסה "גיליתי" מטלית אחת לבנה ( לא יודע איזה חברה ומתי נרכש,הייתה ערמה שלמה של מיקרופייברים)

שהייתה ממש יעילה.

פורסם

אישית אני שוטף אותם במי ברז.

יש באתר detailed clean חומר מיוחד לניקוי המטליות,אבל לדעתי זה כבר מוגזם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...