Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זיהוי רכב שנראה בכביש הצפון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר על הרכב הירוק, השלישי בשיירה, כאן:

 

tinypic.com/player.php?v=34imr2s&s=7

(העתיקו לשורת הכתובות)

 

ד"א הוידאו צולם לפני שנתיים. מישהו מהפורום השתתף בשיירה הזאת במקרה :-D ?

פורסם

בהחלט פולקסווגן שירוקו.

 

באמת נראה כמו שיירה של חברי פורום.

לדעתי המיאטה של רוני שם, הלאון הצהובה נראית כמו זאת הראשונה של דניאל לפני שהחליף לאדומה.

 

פורום על גלגלים :-D

Presentation1.jpg

זמין 8)

פורסם

מי אמר אין לי חיים ולא קיבל?

306

סדרה 3

שירוקו

לאון

HGT

גולף

לאון

מיאטה

סדרה 3

מייקרה :puzzled:

גולף

לאנסר

C4

מוסטאנג

לאון

לאון

איפרזה

קוראדו

קוראדו

סדרה 3

לאון.

 

אני חושב שהבחור התכוון לHGT, היא הדבר הירוק היחיד שהיה שם. השירוקו לא כל כך ירוקה, יותר שחורה.

אולי הוא לא יודע לספור? :wink:

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
מי אמר אין לי חיים ולא קיבל?

306

סדרה 3

שירוקו

לאון

HGT

גולף

לאון

מיאטה

סדרה 3

מייקרה :puzzled:

גולף

לאנסר

C4

מוסטאנג

לאון

לאון

איפרזה

קוראדו

קוראדו

סדרה 3

לאון.

 

אני חושב שהבחור התכוון לHGT, היא הדבר הירוק היחיד שהיה שם. השירוקו לא כל כך ירוקה, יותר שחורה.

אולי הוא לא יודע לספור? :wink:

 

כן, האמת שהתבלבלתי והתכוונתי לרכב החמישי.

 

הרכבים האלה ללא ספק הפיגו את השעמום של השמירה בש"ג באותו יום.

פורסם
מי אמר אין לי חיים ולא קיבל?

306

סדרה 3

שירוקו

לאון

HGT

גולף

לאון

מיאטה

סדרה 3

מייקרה :puzzled:

גולף

לאנסר

C4

מוסטאנג

לאון

לאון

איפרזה

קוראדו

קוראדו

סדרה 3

לאון.

 

אני חושב שהבחור התכוון לHGT, היא הדבר הירוק היחיד שהיה שם. השירוקו לא כל כך ירוקה, יותר שחורה.

אולי הוא לא יודע לספור? :wink:

לא יותר משועמם מהצלם שעמד שם וצילם עם הפלאפון של סבתא.

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

×
×
  • תוכן חדש...