Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4875 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים, לאחר הרבה שעות בפורום הבנתי שאני מעוניין לבחור את אחד משני הדגמים הבאים.

התקציב שלי הוא עד 45.

פולו אוטומט

פאבידה אוטומט

 

ראיתי שבמחיר הזה אני יכו לקבל שנתון 2008-2009 עם ק"מ של בין 70-120 בשני הרכבים.

וממש הופתעתי מהמחיר של הפולו(הייתי בטוח שהוא יותר יקר)

 

מעניין אותי לשמוע מה דעתכם, ואיזה רמות גימור קיימות ומה השם שלהם

 

תודה רבה!

 

 

נתוני צרכים כלליים

רכב סופר מיני, ק"מ יחסית נמוך, נוסע אחד או שנתיים, 10-15 ק"מ ממוצע בשנה, נסיעות עירונייות ומראשון לציון לרמת החייל,

רכב אמין, בטיחותי, אוטומטי לא בזבזן דלק מטורף, מוכן להתפשר על מחירי החזקה.

פורסם

שני רכבים זהים זולים ואמינים אבל הפאביה קיים רק מנוע 1.6ל' שעושה ממוצע של 1/12-13 בדלק ופולו יש 1.4ל' מנוע חסכוני וגם 1.6 ל' זהה לפאביה.

פורסם

הבנתי אז הגיוני שהפולו 1.4 חסכוני יותר.

 

כולם אומרים שפולקסווגן וסקודה זה "אותו דבר" השאלה שלי היא האם מחירי ההחזקה שלהם זהים? (ביטוח, חלפים, תיקונים)

 

תודה רבה!

פורסם

לדעתי שתיהן מספיק דומות, כדי שתחפש משני הסוגים, ותרכוש את זו שתהיה עם נתונים טובים יותר, ותתגלה כיותר שמורה בבדיקה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

מעולה! (זה בדיוק מה שאני עושה ) תודה ניקו!

 

ושאלה נוספת, אני רואה שיש גם מודל גיר טיפטרוניק לסקודה, והמחירים מעט זולים יותר... האם זאת סיבה לחשוש?

 

היתה לי ג'טה עם גיר רובוטי ולא היתה לי בעיה עם זה בכלל (מבחינת איכות נסיעה, לא הדעתי לשלב של תיקונים)

פורסם
הבנתי אז הגיוני שהפולו 1.4 חסכוני יותר.

 

כולם אומרים שפולקסווגן וסקודה זה "אותו דבר" השאלה שלי היא האם מחירי ההחזקה שלהם זהים? (ביטוח, חלפים, תיקונים)

 

תודה רבה!

 

כן כל רכבי סקודה זהים לפולקסווגן פולו וגולף ( אחזקה מקובלת).

שאר רכבי פולקסווגן יותר יקרים מסקודה.

פורסם
מעולה! (זה בדיוק מה שאני עושה ) תודה ניקו!

 

ושאלה נוספת, אני רואה שיש גם מודל גיר טיפטרוניק לסקודה, והמחירים מעט זולים יותר... האם זאת סיבה לחשוש?

 

היתה לי ג'טה עם גיר רובוטי ולא היתה לי בעיה עם זה בכלל (מבחינת איכות נסיעה, לא הדעתי לשלב של תיקונים)

לא גיר טיפטרוניק הוא גיר אוטומטי שמאפשר לך לשלוט בהילוכם (מצב Mׂ) והוא ללא קלאץ' חשמלי כמו ברובוטי וDSG.

×
×
  • תוכן חדש...