Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4883 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אחרי 4 שנים עם הפונטו, אני מחפש להשתדרג קצת.

בתחילה פזלתי לעבר המשפחתיות [המשפחה התרחבה], אבל מחירי הדלק החזירו אותי מהר מאוד לקרקע המציאות.

 

הרכב שאני מתמקד בו כרגע הוא פולקסווגן פולו.

 

איני מכיר בכלל את הדגמים השונים, ואלה שמעל התקציב שלי לא מעניינים אותי כרגע.

 

אשמח אם מישהו יוכל לסדר את הנתונים בתורה קלה וברורה [רמות גימור ואבזור וכו'], כדי שאוכל להתמקד יותר בחיפושים.

 

עריכה: הספקתי ללמוד שיש 3 דורות, 95 - 2002; 2002 - 2009; 2010 - היום.

 

 

 

 

אני מניח שמה שיכנס לי בתקציב זה סוף דור ראשון - תחילת דור שני.

האם ב2002 היו את 2 הדורות, או שכל רכב שם משוייך אוטומאט לדור שני?

 

כמו"כ מבקש מידע על אופל קורסה דור שני.

 

בברכה

ובתודה מראש

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

פולו 2002 זה סוג של מתיחת פנים לדור הראשון.

אישית לא מבין מה שידרוג,אתה תישאר בערך באותו השנתון,כאשר אתה קונה רכב שאולי תתגלה בו הפתעה שתצטרך לתקן,הרכב לא חסכוני יותר ווודאי לא יותר זול לאחזקה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

זה מתחלק ככה, עד שנתון 2000 (אז עוד היו את הפולו קלאסיק והפולו ה"חדשה" לאותן השנים)

2000-2003 ה"צורה החדשה" זו שמאוד היתה דומה לגולף של אותם ימים.

2004-2005-6 הצורה עם הפנסים העגולים

2006\2010 חיצונית דומה ל גולף MK5

2010-עד היום.

התקציב שלך יכול להתגמל אותך בצורות של 2000-2003 (רק אם הרכב מאוד שמור הוא שווה את המחיר לדעתי)

או על הצורה עם הפנסים העגולים שפה זה מחירי השוק +- לפי התקציב שלך (ד"א גילוי נאות לטעמי הצורה הפחות יפה של הפולו לדורותיו)

×
×
  • תוכן חדש...