Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4899 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

פתחתי נושא בפורום אספנות שחשבתי שיהיה יותר רלוונטי שם אבל נראה לי שכאן זה ה-מקום.

 

לאחרונה יצא לי להתחבר עם יצרן דגמים של רכבי אספנות (בעיקר דגמי פרארי).

 

מדובר בחברת CMC שמייצרת דגמי מכוניות בעבודת יד עם רמת פירוט מאוד גבוהה.

 

אתר החברה:

 

http://www.cmc-modelcars.de/en/index.htm

 

 

יכול להיות שבמידה ותהייה התעניינות מספקת אוכל לנסות לקבל מחיר אטרקטיבי.

 

כדי לקבל מושג על איזו רמה אני מדבר:

CMC092_3.jpg

 

M091-Ferrari-250-California-SWB-4-Seiter-DE-18.jpg

 

6911810565_3eee347f83.jpg

 

 

הדגמים משולבים עם עור אמיתי וכו', בקיצור- עבודת יד וברמה הכי גבוהה שיש.

 

מי שמעוניין מוזמן להכנס לאתר החברה ולרשום לי איזה דגם מעניין אותו כדי שאוכל לבדוק באמת מה אני יכול להשיג.

 

תודה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

בדיוק ביקרתי באתר שלהם בסופ"ש האחרון- הופתעתי לראות שהם הולכים לייצר את ה-8C 2900 B והבוגאטי 57 קורסיקה-רודסטר.

אם תוכל לברר מתי בדיוק יחל השיווק בפועל זה יהיה מצויין.

 

מהמגוון הנוכחי שלהם, יש לי את ה-SLR אולנו(ט?) ה'רגילה'- ללא טנק דלק בצדדים.

 

אם אכן תהיה קבוצת רכישה, אני מעונייין באוטו- יוניון טייפ- סי (לא במלאי, נכון לעכשיו) וב-SSKL מהמילה- מילייה של 31'.

דגם נוסף בו אני מעוניין, אך במידה פחותה, הוא האטלאנטיק הכחולה.

 

תודה מראש,

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

אני מעוניין, אין העדפה לדגם חוץ מה250 testarossa, שכבר יש לי.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

לא שאני מבין או מתעניין בתחום ה 1:18 וכו׳

 

אם צויין שזה ״detailed replica״ ובתמונה השניה רואים בתקריב בורג פיליפס חשוף...

 

לדעתי יכלו לחבר את החלק בצורה יותר מקורית, כי ככה זה לא נראה טוב

 

שוב, לדעתי.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

זו בערך הרמה הכי גבוהה של דגמים שיש, כמובן שיש חלקים מסויימים שאין ברירה אלא להשתמש בחלקים לא 100% כמו במקור (לא כל דבר ניתן או כדאי למזער).

 

בסופו של דבר אלה דגמים באמת מדהימים עם המון פרטים מאוד מדויקים (לדוגמא גלגלים רזרביים שנקשרים בתא המטען עם רצועת עור אמיתית ואבזם, ריפודי עור למושבים, העתקים מדויקים של מערכות פליטה, ג׳אנטים שזורים מכמה חלקים וכו׳).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

חברים,

 

כדי להמנע מטעויות, תנו לי בבקשה מק"ט מדוייק של הדגם בו אתם מעוניינים כדי שאוכל לבדוק עם החבר (יש דגמים שיש להם כמה צבעים וכו' אז קחו בחשבון ותנו מקט מדוייק).

 

תודה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אז ככה,

 

רק ה-M-034 בסטוק.

 

מחיר לצרכן 271$, אני יכול לקבל אותה ב-210$ (כמובן בנוסף תצטרך לשלם את עלות המשלוח לארץ הקודש, לא משהו שאמור לעלות יקר).

 

תעדכן אותי אם אתה מעוניין ובמידה ואתה רוצה דגמים אחרים במקום אלה שלא קיימים בסטוק (אני בעצמי מתכוון להזמין כמה דגמים לעצמי).

 

עידן

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

מחיר סביר ביותר.

דגם נוסף, ברשותך: M-073.

בעקרון, במידה ועלויות המשלוח סבירות, ארצה לרכוש את הדגם דרכך.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

עידן, יש חדש?

רק אתמול שמתי לב להודעה האחרונה שלך בשרשור המקביל בפורום אספנות, על כך שכבר רכשת (?) את הדגמים 'שלך'.

מקווה שעדיין לא מאוחר מדיי.

 

תודה מראש,

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

מחר אני מקבל מהחבר את הדגמים שלי כולל את הדגם שלך....

 

רכשתי כמה דגמים מדליקים לעצמי (לא נסחפתי, קניתי לעצמי רק 5 דגמים....), מחר אקבל את הכל ואעלה תמונות.

 

שלח לי את הפרטים שלך בהודעה פרטית עם כתובת משלוח באנגלית בבקשה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

×
×
  • תוכן חדש...