Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 6 או cx5


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני נמצא לפני חידוש הסכם ליסינג, כאשר אני עושה200 ק"מ ביום לפחות.

 

יש לי התלבטות קשה בין שני הרכבים, הסיבה ששניהם מאזדה היא שנת הדגם החדשה, ורמת האיבזור...

הייתי מעדיף אופציה לרכב עם יכולות שטח, אך זה לא בתקציב 160 עד 170. האם הcx5 יהיה פחות נוח ביומיום מה6, ברור לי שבסופש ה- cx עדיף...

 

הרכב צריך לשמש משפחה צעירה שגדלה...

 

מה כדאי? אשמח לשמוע דעות. ואם יש הצעות אחרות אז בכיף...

פורסם

ראה את השרשור הבא על מאזדה 6 ואת התייחסותי למאזדה cx5 (יש כמה התייחסויות שלי שם).

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=461388

 

לא נהגתי במאזדה 6 ולגבי המאזדה cx5 ציינתי יתרונות וחסרונות שאני מניח שהם משותפים לשני הדגמים. לגבי המאזדה 6 סביר להניח שהיא תהיה קצת מעודנת יותר, לאור גובה ומשקל נמוכים יותר מה- cx5, דבר ״שיקל״ על יחידת ההנעה וגם ניתן לראות שהביצועים שלה טיפה יותר טובים. היא גם חסכונית יותר אבל זה בטח לא משנה לך.

 

ב- cx5 תנוחת הישיבה טובה בהרבה והתחושה אורירית בהרבה והגעתי למסקנה שזה פרמטר מאד חשוב בשבילי לעומת רכב ״רגיל״ ומאפיל על חסרונות אחרים. כמו כן מרווח הגחון גדול בהרבה, לזכרוני כ- 21 ס״מ שזה מכובד מאד. זה יאפשר לך לעבור בשבילים לא סלולים יותר בבטחה מאשר במאזדה 6 (אותי נסיעת שטח לא מענינת).

 

באופן אישי רכב סדאן לא עושה לי את זה ותא המטען במאזדה 6 סדאן על אף נפח סביר לא יהיה בכלל שימושי.

 

אם הייתי בוחר במאזדה 6 אז רק בגירסת סטיישן.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

200 ק"מ ביום מחייבים רכב נוח, אני הייתי הולך על הכיוון של המונדאו לטעמי האופציה העדיפה היום בקטגוריה של רכבי "מנהלים".

באופן אישי לנסועה כזו בנוחות מירבית הסיטרואן C5 היא האופציה המועדפת, מיתלים הידרופנאומטים נותנים נוחות מושלמת.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

kaisersoze אתה הוא זה שבסופו של דבר צריך לנהוג ברכב.

 

לכל אחד יש את נקודת מבטו ותחושותיו. הרבה פרמטרים הם מאוד סוביקטביים.

כנס אל סוכנות רכב ותבקש להתרשם ולבצע נסיעות מבחן.

רק אז תוכל לקבל את ההחלטה הנכונה לגביך.

×
×
  • תוכן חדש...