Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

אנו משפחה בת 4 נפשות עם תכנון לחמישי/ית, נוסעים כיום בלנסר 2001 פשוטה ואמינה.

אני מעוניין בהמלצתכם לרכב שיעמוד בקריטריונים הבאים :

 

- רכב מרווח לשלושה ילדים (אחת כבר ללא בוסטר),

- גבוה (הגב, הגב) מהמשפחתית הממוצעת, לא חייב ג'יפ כי לא נוסעים לקרוע דיונות.

- בטיחות (לפחות 4 כריות אוויר)

- תא מטען סביר

- אמין (מתנצל בפני הפרנקופילים אבל יש לי נסיון טוב מאוד עם תוצרת מלוכסנת ורע מאוד עם צרפתית)

- תקציב סביב ה-70K ש"ח

- צריכת דלק פחות קריטית (נסועה סביב 13 אלף לשנה) אבל לא משהו שיעשה 1ל-6......

- אין בעיה עם גיר ידני

- לשבור את המעגל של משפחטומטית סדאן סטנדרטית

 

להבנתי התקציב יאפשר ג'יפון או מיניוואן או רכב מנהלים/משפחתית גדולה מודל 2007 פחות או יותר.

התחלתי לסמן כל מיני אופציות : סאנגיונג קיירון (הסתבר שיש רק 2 כריות אוויראז לא מתאים למרות המחיר הנוח),

רקסטון וסורנטו גדולים מדי, RAV4 יקר מדי לתמורה שנותן, סנטה פה לצערי יקר מדי, אקס טרייל נדיר מדי

למרות ששמעתי שרכב טוב.

 

ההתלבטות הקשה היא גם עקרונית בין רכב פנאי (ג'יפון) לבין למשל B4 או מאליבו שיפנקו יותר.

 

צמצמתי את האופציות לאאוטלנדר דור I, קפטיבה דיזל, הונדה FRV, פורסטר2006/2007 ואולי הונדה CRV 2006

(דור קודם - האם לא פשוטה מדי?)

 

אשמח לעצות וחוו"ד מנסיונכם (ואולי רעיונות נוספים שלא עלו בראשי) על מנת שאוכל לסדר את הבאלאגן בראש.

 

בתודה מראש

אבי

פורסם

כך בחשבון שהאחזקה שלהם משמעותית גבוהה מסתם משפחתית 1600. ומהדגמים שציינת הייתי בוחר בהונדה FRV נוח, מרווח, חסכוני יחסית, אמין מאוד ובעל שוק טוב.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

לדעתי כדאי לך גם לבדוק את הפורד מונדיאו שנת 2008 (מנוע 2500 סמ"ק). הרכב גדול, נח, מרווח ובעל תא מטען ע נ ק!!!.

אחד החסרונות הבולטים של הרכב הוא צריכת הדלק.

פורסם

אני הייתי יורד מהג'יפים, אם אין לך כוונה לרדת לשטח אז חבל,תצטרך לקנות רכב ישן יותר, זללן יותר ובחלק מהמקרים גם לא מאוד סימפטי לנהיגה על הכביש.

 

לדעתי עדיף להתמקד בתחום המיניוואנים הקטנים/מכוניות "מנהלים".

מאזדה 5 היא אופציה פופולארית, היא זריזה, אמינה ובטוחה, נכון סידור המושבים שלה לא הכי מוצלח אבל יש אופציה לשני מושבים אקסטרא כשצריך, נחמד.

הונדה FRV, קצת פחות חזק, קצת פחות בטיחותי, לא פחות אמין וסידור פנימי מוצלח הרבה יותר, גם אופציה טובה.

פורד S-MAX גדול, מאובזר, נוח וקצת זללן.

 

בתחום רכבי המנהלים,

יש לך B4 סטיישן, דיי מרווחת, חזקה, לא חסכונית ונמוכה.

מונדיאו גם בגירסת סטיישן, מכונית שזכתה להמון שבחים על נוחות ומרווח, כמו במקרה של הS-MAX שמבוססת עליה, המנוע (2300 סמ"ק) נחשב קצת מיושן וזללן.

בנוסף יש האופציות האמריקאיות (מליבו, לקרוס) שיתנו לך המון אוטו, מנוע ואיבזור אבל פרט לכך אינני מכיר אותן מספיק.

פורסם

מאזדה 5 מתאים לך יותר מ הונדה FRV

וגם אוטלנדר מציאה ואני מעדיף ללכת על אוקטביה סטיישן או על שברולט ויואנט (יש תא מטען ענקי) ומושב רחב בויואנט (פעם ישבנו 4 נערים מאחורה ברכב שהיה בתצוגה-סתם כך בשביל לדעת אם הכסא מרווח או לא- הייתה בעיה דומה לך היינו צריכים להושיב שני בני אדם גדולים ועוד בוסטר) אבל בסוף לא התקרבנו בגלל צריכת דלק גבוהה 1/6- והיה מאוד נוח-בוסטר+כסא תינוקות + ילדה בלי בוסטר יהיה מאוד נוח) אבל. אם תמצא ויואנט 1.6 ל' יהיה בסדר.

את הסורנטו גם מציאה אבל הוא נחשב ג'יפ.

 

 

מאזדה 5 אפשר להושיב שני בני אדם בשורה אמצעית ואחד מאחור ותקפל מושב ויהיה לך תא מטען גדול וגם הוא רכב חסכוני -אצלנו עושה 1/9-10 בעיר ו 1/12-13 מחוץ לעיר עם מזגן ואנחנו מרוצים ממנו.

ויונדאי I30 גם מציאה אבל אחרי 4-5 שנים מתאריך עלייה על הכביש מתחילות בעיות בלאי לא נגמרות.

פורסם

חברה, ראשית כל תודה למשיבים.

 

התחלתי לחשוב בכיוון של משפחתיות גדולות - מאליבו 2008, סונטה, B4 נוכחתי שאפשר להשיגן במחירים מגוכחים באופן יחסי לתמורה.

המונדאו נפסלה בשל בעיות אמינות ומזגן חלש (הרבה עדי אופי לעניינים אלה), מזדה 5 בגלל מבנה פנימי לא נוח, ויואנט לא מספיק איכותי

דלק פחות מטריד ואוכל לעמוד ברכב שעושה 1 ל-8 ממוצע.

 

הבטיחות כאמור מאוד חשובה (ודאי הרבה יותר מחיישן גשם או אור)ולא אתפשר על פחות מ-4 כריות אוויר ועדיף גם בקרת יציבות .

פורסם
חברה, ראשית כל תודה למשיבים.

 

התחלתי לחשוב בכיוון של משפחתיות גדולות - מאליבו 2008, סונטה, B4 נוכחתי שאפשר להשיגן במחירים מגוכחים באופן יחסי לתמורה.

המונדאו נפסלה בשל בעיות אמינות ומזגן חלש (הרבה עדי אופי לעניינים אלה), מזדה 5 בגלל מבנה פנימי לא נוח, ויואנט לא מספיק איכותי

דלק פחות מטריד ואוכל לעמוד ברכב שעושה 1 ל-8 ממוצע.

 

הבטיחות כאמור מאוד חשובה (ודאי הרבה יותר מחיישן גשם או אור)ולא אתפשר על פחות מ-4 כריות אוויר ועדיף גם בקרת יציבות .

 

את הB4 ב 70K אתה תקבל 2008 אבל היא עושה 1-6/7 לליטר.

את המאליבו רובם לא מגיעים ל 1-8 וגם אולי שתתקשה למכור אותה בעתיד.

 

אולי שתחפש פאסאט מעל 2006 ( אצל דודה שלי הייתה 2006 והיא עושה 1-8.5 עכשיו היא מחזיקה פאסאט 2011) והיא עדיפה על סונטה ו B4 ויש לה גם תא מטען גדול וענק.

סקודה אוקטביה גם היא כמו פאסאט פחות או יותר.

פורסם

אני חושב שאקספלורר מגזים בצריכת הדלק של הסובארו, 1:8-9 במשולב בb4 היא ברת השגה מתוך ניסיון של 6 שנים.

70 אלף ש״ח מספיק בכיף ל2008 ואולי יותר.

היתרון של הסובארו הוא בגירסת הסטיישן הפופולרית, מה שכן היא דיי נמוכה.

האאוטלנדר דור ראשון הוא אחד הרכבים שיותר הופתעתי מהם לרעה, מתוך נסיעה קצרה בעיר התרשמתי ממתלים נוראיים, תא נוסעים שצועק זול ורושם כללי על הפנים.

כדיברתי עם בעלה של בעלת הרכב ואמרתי לו שהאוטו זוועה תגובתו הייתה: ״ מה לעשות? אישתי רצתה ג׳יפ״

 

לאוקטביה אכן תא מטען עצום, אך היא קטנה וצפופה מרוב המכוניות הנ״ל

פורסם
אני חושב שאקספלורר מגזים בצריכת הדלק של הסובארו, 1:8-9 במשולב בb4 היא ברת השגה מתוך ניסיון של 6 שנים.

70 אלף ש״ח מספיק בכיף ל2008 ואולי יותר.

היתרון של הסובארו הוא בגירסת הסטיישן הפופולרית, מה שכן היא דיי נמוכה.

האאוטלנדר דור ראשון הוא אחד הרכבים שיותר הופתעתי מהם לרעה, מתוך נסיעה קצרה בעיר התרשמתי ממתלים נוראיים, תא נוסעים שצועק זול ורושם כללי על הפנים.

כדיברתי עם בעלה של בעלת הרכב ואמרתי לו שהאוטו זוועה תגובתו הייתה: ״ מה לעשות? אישתי רצתה ג׳יפ״

 

לאוקטביה אכן תא מטען עצום, אך היא קטנה וצפופה מרוב המכוניות הנ״ל

 

B4 עושה 1-6/7 בעיר אבל אולי 8 ממוצע בגלל ההנעה הכפולה כך אצל רוב הנהגים שפגשתי אותם.

 

באיזה גיר מגובר? אני מתכוון לאוטומטי דגם של 165 כ"ס הנהדר.

פורסם

למרות שאתה חושב על משפחתית גדולה אני אציע אחת צנועה יותר אבל מאוד מרווחת. נסה לבדוק יונדאי I30CW, אני בטוח שהמושב האחורי יפתיע אותך, האבזור סביר יחסית אבל אין ספק שתא הנוסעים פשוט ביחס לרוב המשפחתיות הגדולות.

היתרון הוא חיסכון בהוצאות דלק ואחזקה ושנתון מתקדם יותר.

×
×
  • תוכן חדש...