Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אחרי שהסיטרואן C3 ירדה מן הפרק, ראיתי פיאט פנדה 2007, עם גיר רובוטי, שמצאה חן בעיני.

הרכב יד 3, ובעל הרכב אומר שהיד הראשונה היתה מליסינג - נהג יחיד.

ברישיון הרכב רשום בעלות קודמת "השכרה". האם הוא עובד עלי? או שהרישום "השכרה" נרשם גם לרכב ליסינג וגם השכרה?

איך אפשר לברר?

הרכב עם 95,000 ק"מ והוא רוצה עליו 22K. אני רוצה לקחת את הרכב לבדיקה במכון, נשמע שווה?

פורסם

לאחרונה הוחלף הרישום לכל רכבי הליסינג וההשכרה ל-"השכרה/החכר".

אם כתוב רק השכרה אז הרכב כנראה היה בהשכרה.

יש מקרים בהם רכבים משמשים למטרה אחרת ממה שמופיע ברישיון אבל זה צריך להיות מגובה במסמכים מתאימים ובכל מקרה תהיה ירידת ערך כלשהי במחיר בגלל הבעייתיות שזה ייצור מול קונים פוטנציאלים.

פורסם
גם לי יש רכב כזה, שהיה ליסינג ויש לו רישום השכרה. מבחינתך זה כבר לא משנה כי פנדות כאלה גם ככה נמכרות מעל המחירון.

 

יש איזושהן בעיות מיוחדות ברכב הזה שאני צריך לשים לב אליהם בבדיקה?

×
×
  • תוכן חדש...