Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לאחותי יאריס 2001 מנוע 1.0 ידני , מכונית מצויינת חסכונית ואמינה ביותר. הרכב עבר 94,000 ק"מ.

 

עד היום היא טופלה במרכז שירות טויוטה בחוף הכרמל ,אבל כל טיפול שגרתי נע בין 1000-1500 ש"ח.

האם נכון להמשיך לטפל בחברה, או שיש המלצות למוסכים זולים יותר שישתמשו בחלפים איכותיים/מקוריים.

המלצות יתקבלו מאיזור חיפה-חדרה-נתניה-ת"א.

 

ושאלה נוספת, לגבי השמן,

בחברה משתמשים בשמן 15w40 ליאריס 1.0/1.3 , מה האפשרויות המומלצות ע"י היצרן לשמנים איכותיים יותר?

 

תודה.

פורסם

ברשותי (הורי, אני מטפל מזה שנים) יאריס וורסו 2001 1.3 אוטומטית עם 175K ק"מ.

גם אני עזבתי את המוסכים המורשים של טויוטה בגלל המחירים הגבוהים. כיום אני מטפל אצל יוסי זיסו בת"א. יוסי משתמש בחלפים מקוריים של טויוטה ובמוצרים איכותיים ביותר ועד כה אני מאד מרוצה. המחירים זולים מבמוסכי טויוטה אך עדיין יקר מ"מוסכי מדרכה" מצויים.

פורסם

קשה לי להאמין שמישהו עדיין משתמש בשמן הזה, הוא מינראלי אם כי כך אכן מומלץ בספר הרכב.

אני משתמש ב 5W30 וכעת עברתי ל5W40 אך מוקדם מכדי לאמוד את ההבדלים.

פורסם

משתמשים בשמן הזה כי הוא זול. מעבר ל 5W30 יעשה רק טוב למנוע, ביצועים וצריכת הדלק.

לגבי מוסך מורשה, היאריס היא רכב פשוט מכנית וכל מוסך ידע לטפל בו. עם זאת אני ממליץ להקפיד על שימוש בחלפים מקוריים בלבד.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...