Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

המצבר בצרפתיה שלי החזיר את נשמתו לבורא ועל כן צריך מצבר חדש.

 

קפצתי עכשיו ל"אוטו-דיפו" ולאחר ויכוח קטן עם המוכר יצאתי משם ללא מצבר.

המצבר המותקן כרגע ברכב הוא 56 אמפ' ואילו המוכר טען שאוטו עם מנוע 2.0 צריך מצבר של לפחות 60 אמפ' והוא הציע 62/65 אמפ' (לא זוכר בדיוק).

 

כאשר ביקשתי מהמוכר לבדוק את הרשימות שלו לפי סוג רכב ודגם לא מצאנו ברשימה סיטרואן ZX (לא משנה איזה מנוע). חיפשתי מכוניות עם מנועים מקבילים פחות או יותר והכי דומים היו 206 ו-307, שתיהן עם מנוע 2.0 (לא היתה ברשימות 306 2.0). המצברים המומלצים ל-206/307 (מכוניות עם מערכות חשמל "כבדות" יותר) הם 58 אמפ', דבר שעדיין לא שיכנע את המוכר שקבע נחרצות שאם אני קונה מצבר 58 אמפ' הוא לא נותן לי אחריות עליו.

 

אז מה דעתכם?

כמה אמפ' אני צריך?

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
הרם טלפון למוסך המרכזי\למוסך המורשה.

בקסארה (שהיא המחליפה של ה ZX ) 56 אמפר מה שמרכיבים במוסך המורשה. ומה שיש לי ברכב.

תודה על ניסיון העזרה אבל עד שהמרכזי יהיה רלבנטי זה יהיה לי כבר מאוחר מדי. מחר בבוקר אני בכל אופן ניגש לחשמלאי שלי שעליו אני סומך 100% וגם ארכוש אצלו.

פשוט חשוב לי לדעת את הנתון המומלץ הנכון לרכב שלי.

מעבר לכך...דיברת על קסארה 2.0 ליטר או 1.6? אם זו 1.6 זה בכלל לא רלבנטי.

 

ד"א, המנוע זהה ל-306XSI, קסנטיה 2.0 ואני מאמין שהמצבר זהה לשאר מכוניות PSA עם מנוע 2.0 ליטר.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אחי. מדובר בקסארה 1.9

ולא סתם 1.9 , זו קסארה שצריכה המון כוח להנעה (טורבו דיזל) ז"א פלאגי חימום. + קופסא + סטארטר ואני גם מניע שהדיבורית ברכב.

פורסם
אחי. מדובר בקסארה 1.9

ולא סתם 1.9 , זו קסארה שצריכה המון כוח להנעה (טורבו דיזל) ז"א פלאגי חימום. + קופסא + סטארטר ואני גם מניע שהדיבורית ברכב.

אם ככה זה בהחלט נראה שהאוטו שלי לא צריך יותר מ-56 אמפר...

אשמח לקבל תגובות נוספות מבעלי ניסיון.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

בממליץ של האתר העולמי של VARTA, מציעים מצברים של 55-62 אמפר/שעה.

 

http://www.varta-automotive.com/eng/index2.php?p=3&s=2&content=batteriesuche/searchApplication.html

 

AUTODATA מדבר על 50 אמפר/שעה. אני משער שזה מינימום.

 

אני מאמין שכל דבר בין 50-60 יהיה מתאים בהחלט. 56 זה כנראה המספר הנכון...

 

זה נתונים יבשים. מקווה שזה עוזר משהו. בטח הוולקנאים יבואו לעזור בקרוב. :-P

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם

ורציתי להוסיף, שנה שעברה לאחר שזיזלזתי במה שאמר לי הבוחן במוסך (תרכיב רק 56) הרכבתי 65 ו 70 אמפר גם, שתיהם הלכו בתוך חצי שנה, שקניתי 56 שוב, החזיק לי 18 חודשים.

כל המבצרים אצלי, והמצברים המומלצים על ידי היבואן הם שנפ.

פורסם
ורציתי להוסיף, שנה שעברה לאחר שזיזלזתי במה שאמר לי הבוחן במוסך (תרכיב רק 56) הרכבתי 65 ו 70 אמפר גם, שתיהם הלכו בתוך חצי שנה, שקניתי 56 שוב, החזיק לי 18 חודשים.

כל המבצרים אצלי, והמצברים המומלצים על ידי היבואן הם שנפ.

לאלו שהלכו לא היתה אחריות?

 

גם 18 חודשים זה לא הרבה זמן למצבר....כמה ק"מ האוטו עבר בחודשים האלו?

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
שלום רב,

 

המצבר בצרפתיה שלי החזיר את נשמתו לבורא ועל כן צריך מצבר חדש.

 

קפצתי עכשיו ל"אוטו-דיפו" ולאחר ויכוח קטן עם המוכר יצאתי משם ללא מצבר.

המצבר המותקן כרגע ברכב הוא 56 אמפ' ואילו המוכר טען שאוטו עם מנוע 2.0 צריך מצבר של לפחות 60 אמפ' והוא הציע 62/65 אמפ' (לא זוכר בדיוק).

 

כאשר ביקשתי מהמוכר לבדוק את הרשימות שלו לפי סוג רכב ודגם לא מצאנו ברשימה סיטרואן ZX (לא משנה איזה מנוע). חיפשתי מכוניות עם מנועים מקבילים פחות או יותר והכי דומים היו 206 ו-307, שתיהן עם מנוע 2.0 (לא היתה ברשימות 306 2.0). המצברים המומלצים ל-206/307 (מכוניות עם מערכות חשמל "כבדות" יותר) הם 58 אמפ', דבר שעדיין לא שיכנע את המוכר שקבע נחרצות שאם אני קונה מצבר 58 אמפ' הוא לא נותן לי אחריות עליו.

 

אז מה דעתכם?

כמה אמפ' אני צריך?

מה ההבדל במחירים בין מה שרצית למה שהציעו לך ?

 

כמה זרם האלטרנטור שלך ? 60 אמפר ? 80 אמפר ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
כמה זרם האלטרנטור שלך ? 60 אמפר ? 80 אמפר
על הנייר 70 אמפר.

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם

למה שמצבר חזק יגמר אחרי חצי שנה גם אם הוא לא מתאים ?

 

לי יש גם בעיה דומה מצבר בן שנתיים וולטה שכנראה מת...

 

מה שכן 50 אמפר מצבר לרכב שלי נראה מאוד מאוד חלש...ובטח שהמזגן עובד הרכב פשוט רוצה להכבות..

 

המצבר הבא שלי יהיה 68-70 מינימום.

 

למרות שממליצים להשים פחות.

פורסם

אני לא היחיד. הבנאדם כבר לא רוצה לשים מצברים לקסארות. כל המצברים שלו אחרי 6 חודשים התחילו לזרוק חומצה ולהתעוות ולהתחמם ולהסריח.

×
×
  • תוכן חדש...