Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

במסגרת תקציב מוגבל אני בודק לחבר את האפשרויות הבאות:

 

מאזדה 3 שנת 2005 או 2006 (סיכוי קלוש) או רנו מגאן 2009 מליסינג (ואחריות)

 

אבקש לקבל את דעתכם בנושא - האם עדיף מאזדה ישנה או רנו חדשה?

 

תודה רבה

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בדיוק לפני חודש הייתי בשיקול זהה לזה!

אני אפילו יקל עליך, הבחירה היתה או מגאן 2009 או מזדה 3 שנת 2008.

בחרתי במגאן.

 

ראשית, המזדות בתקציב הנ"ל לא היו במצב מי יודע מה וזה גם מוכיח לך שירידת ערך יש גם ברכבים יפנים ולא רק בצרפתיות.

המגאן כבר ספגה את מרבית ירידת הערך ולפי דעתי אם היא תשרת אותך נאמנה 3 שנים - עשתה את שלה, מקסימום תמכור ב-20K.

 

בגלל שקרסו נותנים 3 שנים אחריות על הרכב, מצאתי במגאן רק יתרונות מול המזדה.

 

בטיחות - המגאן מנצחת.

אמינות - המזדה מנצחת אבל הפער מצטמצם בעקבות האחריות המורחבת לרכב.

נוחות - המגאן מנצחת.

ירידת ערך - לשניהם ירידת ערך אך כאן מנצחת המזדה אם כי יש אפשרות בקרסו לטרייד אין עתידי עם מחירון - % ידוע מראש.

צריכת דלק - המגאן מנצחת.

הנעה מנסיעה - סובייקטיבי אבל לפי דעתי המגאן מנצחת.

 

בקיצור - הבנת את הרעיון. אני חשבתי בהתחלה ללכת על המזדה אבל אחרי נסיעה על הרנו, לא היה ספק!

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם

התלבטות די קשה חייב לציין... מכיוון שמדובר ב-2 רכבים טובים למדי שמביאים תמורה טובה למחיר.

 

המגאן תהיה בטיחותית יותר, שקטה יותר, יותר חסכונית, נוחה יותר, מרווחת יותר, שימושית יותר ומשנתון גבוהה יותר. האמינות שלה קצת מפוקפקת, אך באמצע שנת 2007 חל שיפור משמעותי באמינות לעומת הדגמים הראשונים ששווקו ב2004-2005. לפי דעתי אם הרכב טופל כראוי הוא לא יפתיע אותך יותר מדי. מה שפחות אהבתי במגאן זה שהאבזור נוחות שלה לוקה בחסר (2 חלונות חשמל בדגם הבסיסי, רדיו לא מקורי וכו'.), הנדסת אנוש שמקשה על טיפול עצמי (לדוג' החלפת פנס קדמי נעשית דרך בית הגלגל...) ואת הגיר, שמתבלבל לפעמים, חובט מעט ומושך הילוכים גם כשלא צריך. אך עדיין, בכללי התחושה במגאן טובה והיא יותר משפחתית מהמאזדה.

 

המאזדה לעומת זאת בעלת אמינות מוכחת והיא שורדת מצוין גם את ההתעללות של נהגי הליסינג וההשכרה למיניהם, הגיר שלה מתפקד טוב יותר, היא אוחזת בצורה מעולה, מהנה לנהיגה, מתקשרת עם הנהג, מציעה אבזור נוחות גבוה יותר (אך האבזור הבטיחותי נחות מזה שבמגאן), זריזה יותר וקצת יותר "מפולפלת". בנוסף הביקוש שלה כיד שניה גבוהה יותר ושמירת ערך טובה יותר. אך לרעה חשוב לציין שהיא פחות בטיחותית מהמגאן (5 כוכבים במגאן, 4 במאזדה), פחות שימושית (תא מטען קטן יותר ופחות נוח להטענה), הנסיעה מעט נוקשה, רועשת יותר, צורכת יותר דלק (כ1:11.5 בנסיעה משולבת, לעומת 1:13 במגאן באותם תנאים) וגם צפופה יותר. ההרגשה במאזדה ספורטיבית ולא נינוחה כמו במגאן.

 

קח בחשבון שאת המגאן אתה תקבל עם אחריות וגם עם שנתון מתקדם בהרבה, כך שהיתרון של המאזדה באמינות מתקזז. גם בקשר למרווח ונוחות המגאן עולם אחר מה-3 (למרות שהנוחות במאזדה בכלל לא גרועה ואני בתור אחד שיש לו בעיות גב, מסתדר עם זה טוב ביומיום).

 

אני ובני משפחתי מצאנו את המאזדה כבחירה מועדפת כי היא ענתה על הדרישות שלנו יותר טוב (אמינות, סחירות, שמירה על הערך, נוחות סבירה ובנוסף היא מהנה לנהיגה ומרגישה מחוברת יותר. אני אישית אוהב את זה יותר מתחושת הניתוק שיש במגאן). אך אם הבחירה היא בין מאזדה 3 2005/6 לבין רנו מגאן 2009 עם אחריות, אני לא רואה מספיק סיבות מוצדקות להעדיף את המאזדה.

פורסם
התלבטות די קשה חייב לציין... מכיוון שמדובר ב-2 רכבים טובים למדי שמביאים תמורה טובה למחיר.

 

המגאן תהיה בטיחותית יותר, שקטה יותר, יותר חסכונית, נוחה יותר, מרווחת יותר, שימושית יותר ומשנתון גבוהה יותר. האמינות שלה קצת מפוקפקת, אך באמצע שנת 2007 חל שיפור משמעותי באמינות לעומת הדגמים הראשונים ששווקו ב2004-2005. לפי דעתי אם הרכב טופל כראוי הוא לא יפתיע אותך יותר מדי. מה שפחות אהבתי במגאן זה שהאבזור נוחות שלה לוקה בחסר (2 חלונות חשמל בדגם הבסיסי, רדיו לא מקורי וכו'.), הנדסת אנוש שמקשה על טיפול עצמי (לדוג' החלפת פנס קדמי נעשית דרך בית הגלגל...) ואת הגיר, שמתבלבל לפעמים, חובט מעט ומושך הילוכים גם כשלא צריך. אך עדיין, בכללי התחושה במגאן טובה והיא יותר משפחתית מהמאזדה.

 

המאזדה לעומת זאת בעלת אמינות מוכחת והיא שורדת מצוין גם את ההתעללות של נהגי הליסינג וההשכרה למיניהם, הגיר שלה מתפקד טוב יותר, היא אוחזת בצורה מעולה, מהנה לנהיגה, מתקשרת עם הנהג, מציעה אבזור נוחות גבוה יותר (אך האבזור הבטיחותי נחות מזה שבמגאן), זריזה יותר וקצת יותר "מפולפלת". בנוסף הביקוש שלה כיד שניה גבוהה יותר ושמירת ערך טובה יותר. אך לרעה חשוב לציין שהיא פחות בטיחותית מהמגאן (5 כוכבים במגאן, 4 במאזדה), פחות שימושית (תא מטען קטן יותר ופחות נוח להטענה), הנסיעה מעט נוקשה, רועשת יותר, צורכת יותר דלק (כ1:11.5 בנסיעה משולבת, לעומת 1:13 במגאן באותם תנאים) וגם צפופה יותר. ההרגשה במאזדה ספורטיבית ולא נינוחה כמו במגאן.

 

קח בחשבון שאת המגאן אתה תקבל עם אחריות וגם עם שנתון מתקדם בהרבה, כך שהיתרון של המאזדה באמינות מתקזז. גם בקשר למרווח ונוחות המגאן עולם אחר מה-3 (למרות שהנוחות במאזדה בכלל לא גרועה ואני בתור אחד שיש לו בעיות גב, מסתדר עם זה טוב ביומיום).

 

אני ובני משפחתי מצאנו את המאזדה כבחירה מועדפת כי היא ענתה על הדרישות שלנו יותר טוב (אמינות, סחירות, שמירה על הערך, נוחות סבירה ובנוסף היא מהנה לנהיגה ומרגישה מחוברת יותר. אני אישית אוהב את זה יותר מתחושת הניתוק שיש במגאן). אך אם הבחירה היא בין מאזדה 3 2005/6 לבין רנו מגאן 2009 עם אחריות, אני לא רואה מספיק סיבות מוצדקות להעדיף את המאזדה.

 

אני מודה לך על התגובה המושקעת. המגאן נשמעת כעסקה טובה יותר בכל פרמט אפשרי ועדיין משהו עוצר אותי....

פורסם

הכל טוב ויפה שלרכב יש אחריות 3 שנים, אבל להתקע פעם אחת בדרך לעבודה \ ארוחה משפחתית זה אחד המבאסים, אפילו ה"חוסר נחת", שאתה לא יודע מה טיב האמינות של הרכב שלך כל פעם שאתה מניע אותו קצת מטרידה.

אני חושב שאתה לא נעול על המאזדה בגלל שהיא "יקרה" יחסית לשנתון בהשוואה למגאן, ואתה רגיל לסטיגמה מסויימת.

יש גם ניסן אלמרה 2006, שהיא לא יורדת מהמאזדה ואפשר למצוא כאלו טובות סביב ה 30,

אין לי מושג מה האמינות של המגאן וייתכן שהוא אמין יותר מהמאזדה, אבל באופן ככלי לא סתם יש לרכב הזה סטיגמה כזאת.

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

אני מציע לפותח השרשור להריץ חיפוש על רנו מגאן וחבדוק את אחוז המתלוננים על בעיות אמינות לשנתונים 2008 ומעלה.

לגבי סטיגמה - גם אני פחדתי לרכוש רכב שקשה לסמוך על האמינות שלו בגלל פרסומים ואז נזכרתי שאני חי בישראל והרי פה כולם הולכים עם העדר (כמו שממשיכים להצביע ביבי וכבר שכחו את ההפגנות של החצי מיליון)

 

לענייננו - המגאן לא נוראית מבחינת אמינות ואחרים מעידים על כך

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם
הכל טוב ויפה שלרכב יש אחריות 3 שנים, אבל להתקע פעם אחת בדרך לעבודה \ ארוחה משפחתית זה אחד המבאסים, אפילו ה"חוסר נחת", שאתה לא יודע מה טיב האמינות של הרכב שלך כל פעם שאתה מניע אותו קצת מטרידה.

אני חושב שאתה לא נעול על המאזדה בגלל שהיא "יקרה" יחסית לשנתון בהשוואה למגאן, ואתה רגיל לסטיגמה מסויימת.

יש גם ניסן אלמרה 2006, שהיא לא יורדת מהמאזדה ואפשר למצוא כאלו טובות סביב ה 30,

אין לי מושג מה האמינות של המגאן וייתכן שהוא אמין יותר מהמאזדה, אבל באופן ככלי לא סתם יש לרכב הזה סטיגמה כזאת.

 

התגובה שלך היא בדיוק הבעיה, אין לך מושג אמיתי על המאגאן, אתה ניזון מדעות קדומות ואו מסטיגמות אשר רצות ברשת מאנשים כמוך אשר אין להם מושג אבל זה לא מונע מהם להביע דעה ואו להמליץ על סמך סטיגמות.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

בתור אחד עם נסיון רב שנים עם רכבי רנו.

 

הבעיה העיקרית היא שהאיכות אינה אחידה יש מכוניות שלא יכנסו אלא רק לטיפולים משך 10 שנים ויותר, אחרות לא יפסיקו להכנס למוסך השכם והערב.

 

מבחינת השמושיות והתמורה לכסף בעת הקניה - המגאן לוקחת בהליכה. אם אתה מתכוון להחזיק את הרכב 5 שנים ויותר שווה לקחת את הסיכון (בכפוף שראית את ספר הטיפולים ונוכחת שלא מדובר בלימון)

 

אם יש סיכוי שמדובר בתקופה קצרה יותר, הייתי מוותר על המגאן כי כמה שהמאזדה 3 קשה למכירה בגלל היצע גדול מכירת המגאן תהיה בלתי אפשרית בכלל, ולכן אם מדובר בתקופה קצרה יותר הייתי הולך על המאזדה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אומנם אני פתחתי את השרשור - אבל החבר הוא ARSENTY שהגיב כאן בשרשור.

 

נקודת המוצא שלי היא כזו - אני לא מוצא סיבה להעדיף רכב בן 8 על פני רכב בן 3-4 ולא משנה אם כתוב שם מאזדה או רנו.

הרנו בטיחותית יותר , חסכונית יותר נוחה יותר ועלויות הביטוח זולות יותר.

אל תשכח ארסנטי - אתה קונה בזול מוכר בזול ומקבל אחריות.

היתרון הגדול הנוסף שאתה רוכש את הרכב במקום מסודר ולא מתעסק עם כל מיני אנשים מפוקפקים ביד2 - זה מבחינתי היתרון הכי גדול שיכול להיות.

 

תהנה!

פורסם
אומנם אני פתחתי את השרשור - אבל החבר הוא ARSENTY שהגיב כאן בשרשור.

 

נקודת המוצא שלי היא כזו - אני לא מוצא סיבה להעדיף רכב בן 8 על פני רכב בן 3-4 ולא משנה אם כתוב שם מאזדה או רנו.

הרנו בטיחותית יותר , חסכונית יותר נוחה יותר ועלויות הביטוח זולות יותר.

אל תשכח ארסנטי - אתה קונה בזול מוכר בזול ומקבל אחריות.

היתרון הגדול הנוסף שאתה רוכש את הרכב במקום מסודר ולא מתעסק עם כל מיני אנשים מפוקפקים ביד2 - זה מבחינתי היתרון הכי גדול שיכול להיות.

 

תהנה!

 

אחלה. רק אל תשכח לחזור לעדכן אותנו עד כמה גדולה השטות שעשית בבחירה הכושלת הזאת... אנחנו נהיה פה בשבילך.

למה לא, אולי אפילו תקנה פיז׳ו במקום הרנו - אוטו אמין ומוצלח, אולי אפילו טאטא אם תמצא אחת שמורה

פורסם

קודם כל אני מניח שאתה עדיין בגיל שבו החצ'קונים קצת מציקים ובדיוק התחלת להתגלח.

זו אחת התגובות המטופשות שראיתי - כנס למאזדה 323F של אבא ושב מאחורה במושב ילדים.

לא אמרו לך שאם אין לך משהו ענייני וחכם להגיד עדיף שתשתוק? תשאל את המורה לתורה...

 

תודה

פורסם

חחחח... אתה נשמע ממורמר כמו אחד שמנסה למכור סיטרואן C4 ולא מקבל אפילו צלצול ניתוק מסוחרים.

אההה, רגע... זה בעצם אתה!

 

כנראה שההנחה "צרת רבים, חצי נחמה" מובילה אותך לפעול מול אותו חבר.

 

בהצלחה!!!

פורסם

החבר יכול להתעלם ממה שאני חושב וכך גם עשיתי ולא התערבתי - אבל החבר גם יכול לקרוא מה כתבו פה חברים בפורום ולהחליט מה שבא לו.

 

אתה לעומתו תמשיך לחשוב שרכב זה נדל"ן ולהתלהב מכל מחזיק מפתחות שכתוב עליו MAZDA אבל יותר מזה - אל תעקוב אחריי ותחפש אחריי בפורום , זה מזיק לבריאות הנפשית שלך אם אתה בן אדם אובססיבי וגם קצת לא נעים לי.

spooky


×
×
  • תוכן חדש...