Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אאודי A3 sportback סדרה 1 vs אלפא רומיאו GT vs BMW


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4933 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים ,

 

תחילה אקדים ואומר לפני ואפשר אפילו לכנות זאת "גילוי נאות" כותב לכם את הנושא הזה אלפיסט בכל רמח אבריו, באמתחתי עברו 147 גירסת מנוע ה 2000(שאגב נמצאת עדיין בבית ורק עברה ידיים לאחי - רכב מצויין ואמין!!! מנוע הטווין ספארק מוכיח את עצמו והוא פשוט מעולה) ולאחר מכן 159 2200 סמק (אגב 159 רכב מ ד ה י ם !! ממליץ בחום וניפרדתי ממנה בצער רב בעקבות זה שהייתי צריך תזרים מזומנים בדחיפות) .

 

לאחר ההקדמה הזו אני יודה שמהשלוש הלב הראש ובעצם הכול פונה לאלפא gt מנוע 2000 סלספיד אך אני מאוד חושש ממנוע הgts מהדור הזה שהוא הישן ולא כמו של ה159 המצויין ישנה גם את האפשרות לgt 2005 ידנית 3200 שהמנוע שלה ידוע באמינות שלו והביצועים ...ללקק את האצבעות אבל כמעט ולא אפשרי למצוא כאלה בשוק היד שניה במצב טוב , ומכאן הפזילה לעבר שני הגרמניות שכמובן איכות החומרים והאיכות ברכבים אלו נודעת לכולם.

חשוב לי לציין שבכל השלוש מדובר בשנתון של 2006 כאשר טווח המחירים פחות או יותר זהה מבלי אפשרות להתגמש בתקציב כדיי לעלות שנתון, ולא!!! לא מתקבל על הדעת שום חלופה או רכב אחר!!!

אציין שאצל הבמוו והאודי אני כמובן מכוון למפרט הכי גבוה ואבזור מלא , קשה למצוא אחדים במצב טוב אבל אפשרי!!

 

בנוסף אציין שאני רווק בן 27 ומכאן הפניה הטבעית לרכבים בסגמנט הזה שהם אומנם לא ספורטיבים טהורים אך במידה שהיא מספקת בשבילי וכמובן אין להתעלם מכך ששלושתם רכבים מסוגננים בעלי סטטוס גבוהה.

 

אז זוהי ההתלבטות שלי , שוב..!!. אני נוטה לאלפא אבל אשמח לדעות של חבר'ה בעלי ניסיון אם הרכבים הנל וסתם כאלה בעלי דיעה בנושא...

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני ביחד איתך על האלפא - לא יודע למה, אני נמס כשאני רואה אחת, במיוחד אם זו 159 או 166 או GT וכן, גם המיטו עושה לי את זה.



 

מהגרמניות אתה גם מאוד תהנה - בייחוד אם לסדרה 1 שלך יתווסף במקרה קיט 1M :twisted:

 

אבל אתה איש של אלפא ואני חושב שזה אומר שאתה כבר יודע מה אתה צריך לעשות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הבימר לטעמי מביישת את שם המותג, מבחינתי אין ברכב הזה כלום. תשכח מלנצל את ההנעה האחורית ברכב הזה, עדיף רכב הנעה קדמית מוצלח. המנוע אנמי, עיצוב פושר ואיכות חומרים בינונית(נגיד ביחס לאאודי). ממה שזכור לי רק את ההגה אפשר לציין לחיוב.

 

את ה-GT אני מחבב מאד, תקופה מסויימת חיפשתי בנרות 3.2 ידנית אבל העלתי בידי חרס. לטעמי, לא תמצא רכב נאה מהאלפא בתקציב הזה.

 

לגבי האאודי, היא איכותית, נאה, משעממת לנהיגה למרות שהיא בעלת ביצועים טובים, מנועים מוגשים מעולים. באודי אני ממליץ רק על הגרסאות המוגדשות(1.8T, 2.0T), ה-2.0FSI זה פשוט מנוע אנמי.

פורסם

אני ביחד איתך על האלפא - לא יודע למה, אני נמס כשאני רואה אחת, במיוחד אם זו 159 או 166 או GT וכן, גם המיטו עושה לי את זה.



 

מהגרמניות אתה גם מאוד תהנה - בייחוד אם לסדרה 1 שלך יתווסף במקרה קיט 1M :twisted:

 

אבל אתה איש של אלפא ואני חושב שזה אומר שאתה כבר יודע מה אתה צריך לעשות.

 

מסכים איתך אין ספק שאלפא זה משהו מיוחד בנוף כבישי הארץ המקומיים ...

אבל נמתין לדעות נוספות מהחבר'ה הטובים פה בפורום.

פורסם

תשמע, האלפא היא האוטו. א ב ל, במצבך היא עלולה להרוג אותך כלכלית (כמו שציינת- ה-JTS הארור).

הגרמניות הן הימור בטוח יותר. כשאני בחרתי (בין שלושה רכבי סטיישן (156, A4, BMW-3 )) ה-BMW ניצחה.

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם
תשמע, האלפא היא האוטו. א ב ל, במצבך היא עלולה להרוג אותך כלכלית (כמו שציינת- ה-JTS הארור).

הגרמניות הן הימור בטוח יותר. כשאני בחרתי (בין שלושה רכבי סטיישן (156, A4, BMW-3 )) ה-BMW ניצחה.

 

בהחלט נקודה למחשבה.. ולגבי האלפא אני רואה שאתה מאשש את הטענה שלי לגבי מנועי הjts ( ולא gts כמו שרשמתי בטעות) מחוות דעת בפורום אלפא רומיאו ממש יצאתי מודאג , ורק כדיי לחדד לא תיהיה לי שום בעיה לתחזק את האלפא ויש לי ניסיון עם אלפות תאימינו לי כך שזה לא מפחיד אותי פשןט הצבתי לעצמי רף של תקציב שאני לא רוצה לחרוג ממנו מתוך כוונה להחזיק בה שנה -שנתיים עד שישתחרר התקציב לאלפא בררה המיוחלת שזהו בעיקרון הרכב האולטימטיבי מבחינתי בכל אופן.

כמו כן התרשמתי מחוות דעת שהבמוו לא מאופיינת בבעיות כרוניות פרט לאלו שיש לכל רכב וזוהי גם נקודה למחשבה...

פורסם

GT בלי לחשוב בכלל. היה לי פעמיים GT 2 ליטר סלספיד ולשתיהם אמינות מצויינת.

אם משהו יהרוג אותך כלכלית זה הבמוו והאודי עם אמינות מפוקפקת וחלפים במחירים מטורפים

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

Niv ו amiger אני שמח לראות חבר'ה כמוני מפורום האלפיסטים , מבחינתי אתם לא אובייקטיבים ולכן דעתכם לא נחשבת ..חח , כמובן שאני צוחק ותאמינו לי אחרי 5 שנים עם רכבים העוטרים את הצלב והנחש אני לא מאמין שאני פוזל לאחרות ועוד גרמניות!!

לתומי חשבתי שניתן יהיה לראות דעות ואז לגבש דעה מושכלת אבל שמדובר באלפא זה פשוט לא אפשרי , זה פשוט לא יאמן כמו באהבה ממבט ראשון ,הלב נישבה מבלי יכולת לעשות משהו ,וכל אלפא שעוברת הלב מתחיל לדפוק ולהתרגש זה משהו בילתי מוסבר..שרק מי שיש לו אלפא מבין זאת..

לגבי המיטו , חשבתי אליה אבל אני 1.85 ומנסיון עבר עם ה147 זה הרגיש לי טיפה צפוף אבל בהחלט גם היא יכולה להיות אופציה מעניינת גם בהביט של החסכון שבימנו גם לו יש לתת משקל

פורסם
GT בלי לחשוב בכלל. היה לי פעמיים GT 2 ליטר סלספיד ולשתיהם אמינות מצויינת.

אם משהו יהרוג אותך כלכלית זה הבמוו והאודי עם אמינות מפוקפקת וחלפים במחירים מטורפים

 

ניב, אתה באמת ממליץ למישהו שמתכוון לקנות רכב בתקציב מוגבל לקנות אלפא עם מנוע JTS ?

 

כמה עולה החלפת מזרקים?

ואם הבחור פיספס את המועד (שאינו נתון מראש!) להחליף מזרקים, כמה יעלה תיקון/ החלפת המנוע?

 

שלא תטעה בי - אני חולה אלפא רומאו (היו לי בעבר ועוד יהיו לי בעתיד) אבל להמליץ למישהו על תקציב "קצר" לקנות אלפא JTS, זו רשלנות.

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם

תשמע, כשהיתה לי 147 וחיפשתי מחליפה, נהגתי גם על A3 וגם על BMW סדרה 1, כך שהבסיס שלי להשוואה דומה לשלך.

 

ה-A3 לא מכונית לנהג, נקודה. יש לה יופי של סלון ומנועים טובים שאפילו נשמעים טוב, אבל כל ההיגוי, ההתנהגות והתחושות של הרכב הן גרמניות במובן הרע, כלומר - נותנות לך להרגיש שמי שתכנן אותה לא מאמין שאתה יודע לנהוג. בדיוק ההפך מהגישה האיטלקית.

 

הבימר - שלדה טובה ומכונית שאפשר לעבוד איתה, אבל - לא במנועים שעליהם אתה מדבר. צריך להגיע לגזרת ה-130/M כדי להנות מהרכב הזה. 120/118 פשוט חלשות ואנמיות.

 

אני מה-147 עברתי ל-156, נהניתי ממנה מאוד (וכן, אכלתי הרבה קש מה JTS). אני לא מצטער שרכשתי אותה - אבל יש לי תחושה שאם היה לה V6 הייתי נוהג עליה עד עצם היום הזה.

 

אני חושב שאם אתה יכול לשריין לך איזו עשיריה לתחזוקת פתע, ומוצא GT במצב טוב ובמחיר שמגלם בתוכו את חוסר האמינות של ה-JTS, זו בכל זאת עשויה להיות עסקה טובה וכמובן מכונית נהיגה שעולה על הגרמניות האמורות בכל מובן אפשרי, גם כשסתם עומדים בפקק.

 

לחלופין, קח את ה-147 שלך ובמחיר נמוך בהרבה מקניית רכב חדש תעשה לך יישור קו מכאני שיחזיר לה את נעוריה (רק לפני שבוע ראינו 147GTA שעברה תהליך כזה... כמו רכב חדש מהמפעל, רק שאין היום כבר מכוניות כאלה...)

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

d.liven אני מודע למחלה הזו שאתה מציין, מתחקיר שהתחלתי לעשות גם מבעלי מוסכים שונים שטיפלו ברכב אכן הצטברות פיח והחלפת אינג׳קטורים הם הבעיות העיקריות של הgt , החלפה כזו יכולה להגיע לכמה אלפים טובים

לכן השאיפה יהיה למצוא רכב שטופל היטב או לחלופין כמו שאמרת לשריין סכום מסוים ליישור קו וכך בעצם להיות בראש שקט

פורסם

מההודעה הראשונה שלך השתמע שאין לך יכולת להעלות את התקציב. אם יש לך "ספייר" בשביל לדאוג לעניין הרגישות של ה- JTS, לך על זה. אין מה להשוות אותה לאודי ולBMW. היא תתן לך הרבה יותר.

51 קג"מ :shock::lol:


×
×
  • תוכן חדש...