Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר נתקע באמצע איילון דרום (ממש נעמד באמצע הנתיב) וביקש לבוא לעזור,באתי מאיילון צפון והחלטתי לרדת ברוקח,ירדתי ופניתי שמאלה,ראיתי משמאלי בנתיב הנגדי עליה לאיילון דרום ונסעתי ישר כדי לחפש מקום לעשות פרסה,

הגעתי לרמזור שבצומת נמיר רוקח,מתחת למנהרה,באור ירוק פרססתי.

לא היה שום שלט שאסור, והפניה שמאלה כמובן מותרת.

באמצע הפניה ראיתי רמזור אדום עם השלט שמאלה , חשבתי שזה רמזור לאלה שבאים מצד ימין שלי ולא קשור אליי.

בנוסף יש שם מצלמת רמזור.

בקיצור צירפתי תמונות של המקום,אני לא מכיר את האזור הזה אבל אני בטוח שהרבה מכירים פה , אשמח אם תעזרו.

הרכב לא היה שלי , אבל לא רוצה שאותו אדם יקבל קנס שמן.

 

קובץ מצורף ראשון-מפה באתי, עשיתי פרסה ברמזור.

קובץ שני-הרמזור שראיתי אדום

 

 

זה נשמע מטומטם,אני פשוט רוצה להיות בטוח שהפרסה הייתה מותרת שם.

תודה.

רוקח1.JPG

רוקח2.JPG

Miata ND2

 

פורסם

הרמזור האדום שמאלה הוא לבאים מצפון (דרך נמיר) ופונים שמאלה לרוקח.

לא קשור אליך בכלל.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

גם לי זה נראה תקין (אני מבין שלא היה כל שלט שאוסר את פניית הפרסה).

וכמו שכבר רשמו לך - הרמזור האדום הוא לאלה שבאו מימינך (מצפון).

alfa 156 2.5.

פורסם

ואם לא עצרו אותך בזמן העבירה ממתי יש מצלמה שמצלמת פרסה אסורה.

 

מבחינת המצלמה ירוק זה ירוק לאן נסעת אחרי הרמזור לא מעניין אותה.

×
×
  • תוכן חדש...