Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי סריקה אינסופית של אתר רשות המיסים, לא הצלחתי להבין מה וכמה מיסים צריך לשלם..

מישהו יודע כמה מיסים סה"כ צריך לשלם על חלק שאינו אביזר בטיחות בהזמנה מחו"ל ? (EBAY) עלות החלק כולל משלוח 200$.

אגב, לא מדובר על ייבוא מאסיבי אלא על חלק בודד.

 

תודה מראש,

יניב.

פורסם

כל חבילה ולא משנה מהי התכולה שלה, כל עוד התכולה חוקית ולא עוברת את ה 75 דולרים פטורה ממיסים.

כל חבילה עד 1200 שקל פטורה ממכס אבל צריך לשלם עלייה מע"מ פלוס מס קנייה. מס הקניה משתנה בהתאם לפריט.

למרבה הצער, חלקי רכב או אופנועים לא נכללים בפטור עד ה 1200 שקלים. לפיכך, על חלק כזה אתה תשלם קרוב ל 50 אחוזים מערך הפריט פלוס עלות המשלוח. זה כמובן בלי להיזכר בבירוקרטיה של משרד התחבורה לקבל אישור.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

לא רוצה להתעלק על הנושא, אבל השאלה שלי לא שווה אחד חדש:

 

ביבוא חלקי בטיחות ראיתי כי יש צורך ממוסך מורשה, למה הכוונה? לאחד מהמוסכים המורשים של היבואן או לכל מוסך מורשה משרד תחבורה?

 

היבואנים "קצת" קשים בקטע של חלקי חילוף...

זה בסדר, יש גם כאלו שמסורים לקורולות שלהם כאילו היו בנות משפחה ולא חתיכות מתכת ופלסטיק כמו מיקסר למשל. הענין הוא שבאלפא משום מה זה גם נראה הגיוני.
:wink:
×
×
  • תוכן חדש...