Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר רכש מציבושי מגנום 4x4 ידנית, השאלה איך אני משלב את המערכת ה 4X4 ברכב ?

ואיך יודעים אם היא תקולה הוא משהו?

 

פשוט רכב 4x4 ראשון ..וריציתי לדעת על המערכת.

audi - מדברת אל השכל שלך

פורסם

עוצרים את הרכב, משלבים לניוטרל, מכניסים את הידית למצב 4X4,

ואפשר ליסוע... אותו דבר אם אתה רוצה לרדת מ4X4 או לחלופין רוצה לשלב LOW

תמיד שהרכב יהיה ביוטרל כשמזיזים את ידית הטראנספר,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

לורב כן, צריכה להדלק לך נורית בקרה שאומרת שאתה במצב 4WD

 

הילוך נמוך (4X4 LOW) נועד למעלות קשים, לזחילות סלעים למיניהן,

בגדול זה משנה את יחס העברה ליחס העברה נמון ונותן לך יותר מומנט,

 

כמובן, שאתה משתמש בו רק בעת הצורך, אם תיסע עליו קבוע בשטח אתה תהרוג אותו,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

אין אני זוכר נכון הלוקרים ננעלים אוטומט (הקדמיים), פעם היו לוקרים על הגלגל עצמו ולפני כניסה לשטח היה צריך לסובב מתג בגלגל, כאשר אתה יותר מהשטח ומשלב ל 2X4 צריך לסוע 2מטר רוורס כדי לשחרר את הלוקר..

פורסם

אצלי בסרן יש לוקרים ידניים, מהניסיון שלי עם איסוזו איפון הלוקרים (המחורבנים יש לציין) הם אוטומאטיים,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

גם לי יש מגנום.

אז ככה מכיוון שיש לך גיר גיל אין צורך בניוטרל . פשוט תחלץ קלאצ' שלב 4X4 תדלק מנורה של 4 צמיגים בצבע ירוק ואז תתחיל לנסוע .

במצבים קשים אני ממליץ לך לשלב הילוך 4X4 LOW .

וגם נעילה באמצעות כפתור שיש לך בצד שמאל של ההגה מין כפתור בצורת מלבן בצורה אנכית עם מנורה כתומה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
לורב כן, צריכה להדלק לך נורית בקרה שאומרת שאתה במצב 4WD

 

הילוך נמוך (4X4 LOW) נועד למעלות קשים, לזחילות סלעים למיניהן,

בגדול זה משנה את יחס העברה ליחס העברה נמון ונותן לך יותר מומנט,

 

כמובן, שאתה משתמש בו רק בעת הצורך, אם תיסע עליו קבוע בשטח אתה תהרוג אותו,

 

 

"כמובן, שאתה משתמש בו רק בעת הצורך, אם תיסע עליו קבוע בשטח אתה תהרוג אותו"

 

אתה יכול בבקשה להסביר את המשפט הזה?

 

למה נסיעה ב Low בשטח כל הזמן תהרוג את הטרנספר?

 

ET

"אני לא מצטער על דברים שעשיתי, אני מצטער על דברים שלא עשיתי…"

פורסם

למה? כי אין לך צורך בLOW בשבילים ודיונות קטנות,

יש לי חבר עם טראנו, שהוא יבנשקה קצת, והיה נכנס לשטח תמיד עם LOW - בסוף הלך לו הטראנספר, ונשלח לשיפוץ,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
למה? כי אין לך צורך בLOW בשבילים ודיונות קטנות,

יש לי חבר עם טראנו, שהוא יבנשקה קצת, והיה נכנס לשטח תמיד עם LOW - בסוף הלך לו הטראנספר, ונשלח לשיפוץ,

 

אוקיי, אז אני מסכים איתך לגמרי שאין צורך ב Low בשבילים ובדיונות קטנות...

 

אני כמעט ולא משתמש ב High 4x4 בסופה אלא נע בין 2x4 ל Low בין השבילים לטכני...

 

אבל אני לא מכיר שום בעיה מכנית לנסוע על Low בהילוך חמישי בשטח

 

בזבוז דלק, נכון. מיותר, נכון. אבל נזק מכני?

 

ET

"אני לא מצטער על דברים שעשיתי, אני מצטער על דברים שלא עשיתי…"

×
×
  • תוכן חדש...