Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4943 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום שישי 14/12/12 הזדמנות אחרונה בהחלט לחגוג בין אספנים בי-ם, באווירה סופנית של הכל



מותר... נפגשים בשעה 14:00 ועד שנמאס, בפאב הטוביה רח' שושן 8 י-ם

תירוצים למלאך המות...אל תגידו לא ידענו. - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

***מבזק***

 

כרגע נודע, כי חוגגים גם את יום ההולדת של יוני הכהן הוא יוני ללמברטה/יוני גולדווינג...

מה שאומר שיהיו סופגניות, עוגות ושמפנייה, מי שלא בא מפסיד! - רן

 

1090076-Clipart-Smiley-Emoticon-Celebrating-Royalty-Free-Vector-Illustration1.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

להכין את האלות ולחמש את האקדחים, יאללא מכות בין המפגשים. על הפרק טוביה נגד הקולוני.

האם יגיעו כולם לטוביה הישן והטוב או שיש עריקים שנטשו לטובת הקולוני?

פורסם

היה שמייח, תודה לכל החברה ממעדון החמש שהגיעו וחגגו איתנו.

היה נהדר, ושמחנו לפגוש את כולם, להתראות בארועים הבאים...אם

ישאר משהו מהעולם אחרי ה-21/12 -רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

כרגע נודע, כי חוגגים גם את יום ההולדת של יוני הכהן הוא יוני ללמברטה/יוני גולדווינג...

מה שאומר שיהיו סופגניות, עוגות ושמפנייה, מי שלא בא מפסיד! - רן

 

 

 

יוני מזל טוב, עד 120 עם 80 האופנועים.

לא שכחנו את הכתבה המאלפת שבה אתה כוכב האספנות הדו-גלגלי הירושלמי,

חפשו אותנו גם בפייסבוק -"המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

המפגש הצפוני של כולם, בשביל כולם !!

×
×
  • תוכן חדש...