Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתם יכולים לעשות לי גם עשרות ומאות תגובות של רעיון גרוע

הדעה שלי לא תשתנה.

 

יותר מזה, אני מוכן להתערב שבסוף האמת תצא לאור!

גם אם יקח 20-30 שנה עד אשר אחד העדים ימסור הודאה או טכנולוגיה משוכללת שתוכל לקשור את האשם לפרשה או משהו אחר אבל בסוף האמת תתגלה.

וזה יהיה רומן זדורוב.

 

לא נתעסק פה בהשערות/קוספירציות/פרטי חקירה לאף אחד פה אין מושג. יש אנשים שזאת העבודה שלהם והם מבינים יותר מאיתנו.

 

נקווה שעוד 20-30 שנה השרת של האתר הזה עדיין יהיה ברשת האינטרנט ונוכל לראות..

  • תגובות 978
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אני לא מצליח להבין דבר אחד.

למה שמישהו שלא רצח התוודא בפני שותפו לתא שהוא רצח ועוד התגאה בזה?

כלומר אני יכול להבין שבחקירה לחצו עליו להודות וכו׳, אבל כשהוא בתא בלי חוקרים עם אדם שהוא לא מכיר למה לו להגיד כזה דבר?

 

מבחינתי זה מה שגמר אותו.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אתה יודע שהודאות שווא זה משהו סופר נפוץ?

אני לא חושב שאפשר לשפוט מישהו על מה שהוא אמר אחרי חקירה של עשרות שעות ללא שינה.

בתנאי חקירה קיצוניים ולא אנושיים כל אחד יכול להגיד כמעט  כל דבר 

פורסם
לפני 14 דקות, farkash7 כתב:

אני לא מצליח להבין דבר אחד.

למה שמישהו שלא רצח התוודא בפני שותפו לתא שהוא רצח ועוד התגאה בזה?

כלומר אני יכול להבין שבחקירה לחצו עליו להודות וכו׳, אבל כשהוא בתא בלי חוקרים עם אדם שהוא לא מכיר למה לו להגיד כזה דבר?

 

מבחינתי זה מה שגמר אותו.

מכניסים אותך לתא עם מישהו קשוח, עבריין שפגע באנשים, ואתה נעול איתו שם בפטנציה להרבה שנים. ואם לא איתו, אז עם כמותו. 

אתה רוצה להיתפס כמישהו חזק, מאיים, אחד שלא יהיה נסיכה. כתוצאה מכך, אתה תמציא על עצמך סיפורים. כי כרגע זה משרת את המטרה שלך.

אני לא אומר שזה מה שקרה פה, אסל אמרת שאתה לא מבין למה שיעשו את זה, אז הצעתי סברה אחת די נפוצה. מניח שיש עוד שאני לא מכיר. 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 3 שעות, boy23 כתב:

אתם יכולים לעשות לי גם עשרות ומאות תגובות של רעיון גרוע

הדעה שלי לא תשתנה.

 

יותר מזה, אני מוכן להתערב שבסוף האמת תצא לאור!

גם אם יקח 20-30 שנה עד אשר אחד העדים ימסור הודאה או טכנולוגיה משוכללת שתוכל לקשור את האשם לפרשה או משהו אחר אבל בסוף האמת תתגלה.

וזה יהיה רומן זדורוב.

 

לא נתעסק פה בהשערות/קוספירציות/פרטי חקירה לאף אחד פה אין מושג. יש אנשים שזאת העבודה שלהם והם מבינים יותר מאיתנו.

 

נקווה שעוד 20-30 שנה השרת של האתר הזה עדיין יהיה ברשת האינטרנט ונוכל לראות..

 

לא יודע... התגובות שלך מזכירות את אותן התגובות מטעם שתולים של הפרקליטות בטוקבקים בטמקא שכל הזמן מנסים לפמפם שזדורוב הוא הרוצח ושמערכת המשפט בישראל מקצועית, טהורה וזכה.

פורסם
לפני שעה, ניקו פ. כתב:

מכניסים אותך לתא עם מישהו קשוח, עבריין שפגע באנשים, ואתה נעול איתו שם בפטנציה להרבה שנים. ואם לא איתו, אז עם כמותו. 

אתה רוצה להיתפס כמישהו חזק, מאיים, אחד שלא יהיה נסיכה. כתוצאה מכך, אתה תמציא על עצמך סיפורים. כי כרגע זה משרת את המטרה שלך.

אני לא אומר שזה מה שקרה פה, אסל אמרת שאתה לא מבין למה שיעשו את זה, אז הצעתי סברה אחת די נפוצה. מניח שיש עוד שאני לא 

 

הוא היה במעצר, בשלבי חקירה. לא בכלא שהוא יבלא בו את שארית חייו עם שותף מסויים, אז איך בדיוק מה שכתבת קשור?

 

בלי קשר זה נשמע לי כמו הסבר מטומטם לחלוטין.

 

אל תנסה למצוא הסבר הגיוני כי אין 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אני לא משפטן ואני לא יודע מה הרף הדרוש להרשעה.

אבל אחרי שקראתי את כל הראיות נגדו, אז גם אם ההגנה תפסול ראיה או שתיים, עדיין צריך צירוף מקרים מאוד מאוד נדיר, בשביל שהוא לא יהיה הרוצח.

  • רעיון טוב! 2

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 48 דקות, farkash7 כתב:

 

הוא היה במעצר, בשלבי חקירה. לא בכלא שהוא יבלא בו את שארית חייו עם שותף מסויים, אז איך בדיוק מה שכתבת קשור?

 

בלי קשר זה נשמע לי כמו הסבר מטומטם לחלוטין.

 

אל תנסה למצוא הסבר הגיוני כי אין 

מטומטם זה להגיד מטומטם אל משהו שאתה לא מבין בו. 

אבל היי, אם אתה לא מבין היגיון מסוים, אז כנראה שהוא לא קיים. נשמע הגיוני בסך הכל. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

לא. מטומטם זה מטומטם וזהו.

חוץ מזה כבר הסברתי לך קודם למה מה שרשמת לא קשור למציאות.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני שעה, ALÞћÃ כתב:

 

לא יודע... התגובות שלך מזכירות את אותן התגובות מטעם שתולים של הפרקליטות בטוקבקים בטמקא שכל הזמן מנסים לפמפם שזדורוב הוא הרוצח ושמערכת המשפט בישראל מקצועית, טהורה וזכה.

 

 

אני חושב שהסיפור הזה מאוד מעניין את הציבור ובצדק.

ילדה בת 15 נרצחה בנשק קר בבית הספר בעיירה רחוקה ושקטה.

 

בגלל כל הערפל אנשים הלכו רחוק עם הדמיון שלהם. מעורב בסיפור הזה כבר המון כסף ויש לאנשים אינטרס מובהק לתדלק את הנושא וליבי עם אילנה.

אני אדם ריאלי ולכן אני לא מקשיב לכל רעשי הרקע בנוסף אני מאמין לבית המשפט ומאמין במשטרה ויודע שהם יודעים יותר ממני לכן אני לא ממציא שטויות.

 

יכול להיות שאני הולך להגיד עכשיו משהו שעוד יותר לא תאהבו ורק בגלל שאני בפורום כזה אני מרגיש בנוח אז ככה:

 

יש לי בפייסבוק רחוק משפחה שעובד במפעל - בתפקיד מאוד זוטר. בלי השכלה תיכונית ובטח לא אקדמית. והוא בטוח שזדורוב לא הרוצח. מתנגד חיסונים מובהק. יוצא נגד כל מהלך של הממשלה.

חבר במלא קבוצות פייסבוק וכותב עשרות פוסטים בחודש נגד כל ממסד ציבורי שקיים (אם רק היה מנתב את הזמן הזה למקומות שעוד איכשהו עוזרים לו, אבל בסדר זה נושא אחר).

הרעיון הוא שהוא לא מבין פשוט בכלום. אבל בטח!! וצועק!! ומדבר לא יפה ומקלל כל החלטה וצעד של בנט,ליברמן,מנהל בית חולים כזה או אחר,שר הביטחון, מנכל משרד הבריאות וכו'

 

עכשיו אני עצמי מת ואוהב את הבחור אבל לא יכול כבר להכיל את כל האמירות שלו.

 

ואנשים מגיבים לו .עושים לייקים. הולכים אחריו. ואני בשיטוט קצר אחר מי הם אותם האנשים?? מה אני מגלה.

שאלו אנשים לא משכילים.בלי תארים. שלא נמצאים בתפקידי מפתח. כאלה שרק בוכים על כמה מר גורלם. וכמה חרא פה במדינה, במקום מה אני יכול לעשות בעצמי בשביל לשפר את המצב.

 

זה כמו שאני לא יריב עם בעל מוסך על תקלה ברכב שלי כשאין לי מושג בפועל.

 

לסיכום,  אני מאמין לגופים הציבוריים במדינה ואני לא רוצה לבטל מילה של בן אדם שזה המקצוע שלו בתוספת לזה שאני לא מאמין לסיפורים וניתוחים של "מומחים"  אז דעתי כי שרומן הוא הרוצח.

  

 

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 11 דקות, farkash7 כתב:

לא. מטומטם זה מטומטם וזהו.

חוץ מזה כבר הסברתי לך קודם למה מה שרשמת לא קשור למציאות.

אה הסברת לי? תודה. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)

אני לא יודע האם הרוצח הוא זדורוב או לא,

אבל כאשר מושיבים אדם בתא המעצר עם מדובב- עבריין , שהובטח לו תשלום/ הקלות תמורת הוצאת הודאה,

אחוזי ההצלחה לקבל את ההודאה גבוהים.

לכן לא הייתי נחרץ לקבוע שמי שמודה למדובב  הוא הרוצח.

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 5 שעות, boy23 כתב:

 

 

אני חושב שהסיפור הזה מאוד מעניין את הציבור ובצדק.

ילדה בת 15 נרצחה בנשק קר בבית הספר בעיירה רחוקה ושקטה.

 

בגלל כל הערפל אנשים הלכו רחוק עם הדמיון שלהם. מעורב בסיפור הזה כבר המון כסף ויש לאנשים אינטרס מובהק לתדלק את הנושא וליבי עם אילנה.

אני אדם ריאלי ולכן אני לא מקשיב לכל רעשי הרקע בנוסף אני מאמין לבית המשפט ומאמין במשטרה ויודע שהם יודעים יותר ממני לכן אני לא ממציא שטויות.

 

יכול להיות שאני הולך להגיד עכשיו משהו שעוד יותר לא תאהבו ורק בגלל שאני בפורום כזה אני מרגיש בנוח אז ככה:

 

יש לי בפייסבוק רחוק משפחה שעובד במפעל - בתפקיד מאוד זוטר. בלי השכלה תיכונית ובטח לא אקדמית. והוא בטוח שזדורוב לא הרוצח. מתנגד חיסונים מובהק. יוצא נגד כל מהלך של הממשלה.

חבר במלא קבוצות פייסבוק וכותב עשרות פוסטים בחודש נגד כל ממסד ציבורי שקיים (אם רק היה מנתב את הזמן הזה למקומות שעוד איכשהו עוזרים לו, אבל בסדר זה נושא אחר).

הרעיון הוא שהוא לא מבין פשוט בכלום. אבל בטח!! וצועק!! ומדבר לא יפה ומקלל כל החלטה וצעד של בנט,ליברמן,מנהל בית חולים כזה או אחר,שר הביטחון, מנכל משרד הבריאות וכו'

 

עכשיו אני עצמי מת ואוהב את הבחור אבל לא יכול כבר להכיל את כל האמירות שלו.

 

ואנשים מגיבים לו .עושים לייקים. הולכים אחריו. ואני בשיטוט קצר אחר מי הם אותם האנשים?? מה אני מגלה.

שאלו אנשים לא משכילים.בלי תארים. שלא נמצאים בתפקידי מפתח. כאלה שרק בוכים על כמה מר גורלם. וכמה חרא פה במדינה, במקום מה אני יכול לעשות בעצמי בשביל לשפר את המצב.

 

זה כמו שאני לא יריב עם בעל מוסך על תקלה ברכב שלי כשאין לי מושג בפועל.

 

לסיכום,  אני מאמין לגופים הציבוריים במדינה ואני לא רוצה לבטל מילה של בן אדם שזה המקצוע שלו בתוספת לזה שאני לא מאמין לסיפורים וניתוחים של "מומחים"  אז דעתי כי שרומן הוא הרוצח.

  

 

 

אתה חי בסרט

 

מספיק להסתכל על כל החומר חקירה ששוחרר לציבור כדי להבין שעבודת החקירה\משטרה היא שערורייתית בלשון המעטה

באותה תקופה הסיפור הזה הלחיץ את המשטרה ועם אחוזי הרשעה הזויים פשוט מצאו שעיר לעזאזל, הכי קל להתלבש על עולה חדש שלא מבין יותר מדי מה קורה

רק בגלל זה אי אפשר להאשים את זדורוב וצריך לשחרר אותו מחמת הספק

 

נראה לך באמת שזדורוב הרוצח המדופלם יכול לרצוח ילדה בשירותים עם סכין ולא תיהיה שום ראיה פורנזית נגדו? את זה גם הודיני לא יכול לעשות ...

פורסם
לפני 58 דקות, roiei כתב:

 

נראה לך באמת שזדורוב הרוצח המדופלם יכול לרצוח ילדה בשירותים עם סכין ולא תיהיה שום ראיה פורנזית נגדו? את זה גם הודיני לא יכול לעשות ...

 

עובדה שמישהו עשה את זה.

  • אהבתי 1
פורסם

מה שכן אני יכול לדעת בוודאות שהיא הייתה מאוד מוחצנת ומשכה הרבה עיניים.

 

אם היא הייתה חברה של שי מיקה אפשר להבין לאיזו קבוצה היא השתייכה בתיכון -לקולים,מגניבים,ספסל אחורי באוטובוס.

 

היא בטוח הכעיסה מאוד מישהו/מישהי עם הדיבור שלה וזה הדליק את הכל..

 

 

×
×
  • תוכן חדש...