Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נסעתי היום בכניסה לכפר סבא, עברתי את צומת נווה ימין מצפון לדרום, יש שם מצלמת מהירות/רמזור החדשות.

בכל אופן, הייתי על 60 ועברתי את הצומת במהירות הזאת, איך שנכנסתי לצומת הרמזור נהיה כתום, עברתי את כולו בכתום.

האם ישנו איזה סיכון בכך לקבל דו"ח?

מתי הטריגר של המצלמות החדשות עובד?

כי אני שמעתי שאם יש אור כתום זה ישר מצלם.

תודה רבה

עריכה:

רק לציין שהמהירות המותרת באותו כביש זה או 70 או 80, לא זוכר בדיוק.

פורסם
נסעתי היום בכניסה לכפר סבא, עברתי את צומת נווה ימין מצפון לדרום, יש שם מצלמת מהירות/רמזור החדשות.

בכל אופן, הייתי על 60 ועברתי את הצומת במהירות הזאת, איך שנכנסתי לצומת הרמזור נהיה כתום, עברתי את כולו בכתום.

האם ישנו איזה סיכון בכך לקבל דו"ח?

מתי הטריגר של המצלמות החדשות עובד?

כי אני שמעתי שאם יש אור כתום זה ישר מצלם.

תודה רבה

עריכה:

רק לציין שהמהירות המותרת באותו כביש זה או 70 או 80, לא זוכר בדיוק.

 

למה שהוא יצלם בכתום?! מי סיפר לך שטות כזאת? לעבור בכתום זה לא עבירת תנועה, אלא במקרה שיכולת לעצור והאצת בכוונה. וגם כאן המצלמה לא תתערב, רק שוטר יוכל להחליט שעברת על החוק.

בכל אופן, אם עברת את המהירות המותרת לפחות ב10 קמ"ש (או יותר, תלוי במצלמה ובכיול שלה), או שעברת את החיישן יותר משנייה אחרי האדום הוא יצלם. אחרת, ממש לא.

אוהב את המיקרה, אבל רוצה ראב 4

פורסם
למה שהוא יצלם בכתום?! מי סיפר לך שטות כזאת? לעבור בכתום זה לא עבירת תנועה, אלא במקרה שיכולת לעצור והאצת בכוונה. וגם כאן המצלמה לא תתערב, רק שוטר יוכל להחליט שעברת על החוק.

בכל אופן, אם עברת את המהירות המותרת לפחות ב10 קמ"ש (או יותר, תלוי במצלמה ובכיול שלה), או שעברת את החיישן יותר משנייה אחרי האדום הוא יצלם. אחרת, ממש לא.

תודה על תגובתך.

אם כך הדבר, אני חושב שאני בטוח.

עוד משהו קטן, האם ניתן לראות פלאש של צילום באור יום ?

פורסם

vitek15 - קראתי כבר שני פוסטים שלך שבהם אתה טועה ומטעה

אני מציע שתבדוק את מה שאתה כותב לפני שאתה כותב.

אנשים יכולים להסתמך על זה וחבל.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...