Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז הנה היא -הבימר שלי תמונות.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מאוד מבין את מה שאתה אומר,ותכל'ס העניין הוא כזה,אין בעייה (לי אין בעייה) לקנות היום רכב כזה,הבעייה היא שכרגע ביטוח והוצאות שוטפות על מכונית כזאת יהיו לי כבדים מדי.

 

 

בכל אופן,יש תוכנית לטוס עוד מעט לגרמניה למשך שנתיים לעבודה,ושם אני כבר אגשים את החלום (ואולי אחרי זה נביא אותה לארץ....).

אם היה לי ביצים לעזוב ולעשות את זה ותהחיל לחיות במקום זר לגמרי ואחר לגמרי הייתי עושה את זה בלי בעיה..אבל לא רוצה להיתקע בודד וגלמוד במיוחד לא באירופה שם בטח אף אחד לא ירק לכיוון של איזה ישראלי..אם היה לי חבר ללכת איתו ביחד בכיף.

 

אכן הוצאות על רכב כזה מאוד כבדות אבל אם אתה רווק בלי חובות...ולא משכיר בית וכאלה אז למה לא..חיים רק פעם אחת לא?

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בוא נעדכן קצת מערב היום...

 

1 - הדסקטופ החדש שלי יצא יפה.. צלם מוכשר שכמוני :-P

 

 

38289444.jpg

 

 

2

 

38289527.jpg

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

38289584.jpg

 

 

4

 

38289622.jpg

 

 

5

 

38289789.jpg

פורסם

ראשית,אחלה תמונות,המכונית מדהימה.

 

 

לגבי העניין של לטוס לחו"ל (ואני מדבר אך ורק על טיסה לתקופה ארוכה לצורכי עבודה,לא טיול,כי זה משהו אחר לגמרי) אתה צודק ב-100%,לטוס לבד זה לא לעניין,ולא מומלץ בכלל (וזה אחרי שעשית על זה פרוייקט לא קטן,ודיברתי עם לא מעט אנשים בגילנו שעשו את זה).

 

זו הסיבה שאני לא טס לבד,אלא עם חברה שלי.

 

למרות שיש לי אפשרות לקנות היום מכונית בסגנון שלך אני לא הולך על זה פה בארץ כיוון שפה מאוד יקר להחזיק מכונית כזאת (היתה לי ב.מ.וו 325 של קרוב משפוחה למשך חודש,כך שיש לי קצת נסיון,היה כיף,היה יקר),מעבר לזה שהיא די יקרה לרכישה.

 

זו הסיבה שאני מקווה שהכל יסתדר לי עם העבודה בחו"ל,ושאני אטוס לגרמניה באיזור ינואר,ואז אני אקנה לי את מכונית חלומותיי (בדמות ב.מ.וו סידרה ALPINA\M3 3 שנת 97 או משהו בסגנון במחיר שפויי) וגם אעבור איזה קורס או שניים של נהיגה מתקדמת.

 

אבל בינתיים הכל תוכניות וחלומות.....(בשבילי לפחות...).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אחלה אוטו...! תתחדש...!

נ.ב

כמו שאמרו באמת אולי תנסה לשטוף ת'אוטו ולקרצף עד שינצנץ כמו יהלום...!

ובפנים באוטו באמת עדיף לעשות ניקיון אבל מזה ניקיון...!!! (לא מנסה להעליב אף אחד)

פורסם

לאחר שניקית את הפלסטיקים בפנים הרכב עם סמרטוט והם נקיים מאבק לגמרי תן להם שימון טוב עם תכשיר SUN OF GUN של חברת STP-אתה מרסס על סמרטוט כמות נדיבה ואיתו מנגב-לפעמים הפלסטיקים ממש יבשים ו"שותים" את השמן לתוכם-תעבור כמה פעמים עליהם-בסוף תראה על מה אני מדבר-הפלסטיקה שלך תראה חדשה כמו ביום שהרכב יצא מהחברה ותכשיר נשאר על הרכב לפחות שבוע-יש בו סיליקון איכותי ולא סתם שמן עם ריח שמתאדה כמו בתרסיסים הזולים....

 

בנוסף הייתי מציע לך לשקול לשים ריפודים\לטפל בריפודים אצל רפד-אלה הפינות שאתה צריך לסגור לפי מה שראיתי....

 

אגב ווקס לצבע לבן הוא חיוני-תקפיד על זה רק תרוויח מזה.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

שמע, עד היום חשבתי שה-730I היא הבימר הכי יפה...

אין לך מושג מה זה גורם ללב לעבור ליד חנות ה"עור-לי" בשדרות סוקולוב בחולון ולראות אותה עומדת שם לבנה ומקסימה, מפתחת סקס-אפיל...

 

 

 

 

 

 

 

 

אבל מהיום יש לה מתחרה :-o

 

 

'תחדש! :wink:

פורסם

:) תתחדש ,

כפי שדיי ראית הייתי מנותק כבר הרבה זמן , אמרת לי שקנית בסוף והשתלמו לך כל החיפושים ...

תיהנה עם האוטו כי הוא מדהים ביופיו ..

 

ותשטוף אותו לפחות לפחות פעם בשבוע :)

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller


×
×
  • תוכן חדש...