Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רעיון יפה וביצוע מדהים, בחרת את האיש המתאים למשימה.

נראה מעולה, תתחדש ותהנה

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מדהים מדהים מדהים!

הבנאדם אומן.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

יוסי זה לא פייר גם אני רוצה תחשוב לי על משהו עם אייפד מיני לאודי

HU :JVC KD-AVX77AMP:JL-AUDIO 300\2V2

AMP: Jl AUDIO 1000/1COMP:FOCAL -K2P 165

CAPACITOR:CONECTION AUDISON BSF08 SUB:JL AUDIO 13w7ae

PROCESSOR:JBL MS-8

פורסם
רעיון כביר! איזה יופי של ביצוע!

אפשר בבקשה קצת פרטים להדיוט בתחום הסאונד כמוני.

מה זה הכפתור הזה? איך נעשת התאמת מקור הכוח לטאבלט?

יציאת ה-PL מהטאבלט נשארה כמו שהיא?

איך יצא שגודל הטאבלט מתאים בדיוק לנישה של הקונסולה?

מצטער אם השאלות מוזרות, פשוט זו פעם ראשונה שאני רואה

רעיון וביצוע כזה.

 

יש לו ראש יצירתי כמו כל אמן ואומן והוא יודע לפתח לעצמו את כלי העבודה ובנוסף לכך יש לו ידע ונסיון במכונות תעשייתיות של נגרות, עיבוד שבבים, חומרים מרוכבים ותוסיף לזה גישה טובה לחשמל ואקלטרוניקה וגם ידע ונסיון אדירים בתחום הרכב ואתה מקבל קוסטומייזר ברמות של חו"ל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תגיד נוח ככה הווליום והעברת שירים?

 

אצלי באוטו ניסיתי לשים את הטלפון על DOCK שהוא מתחבר אילו עם מגעים (שיש בsamsung galaxy nexus, נראה לי גם בnexus 7 יש), זה עבד והכל אבל פשוט היה מאוד לא נוח להעביר שירים ככה.. ועשיתי שכל המסך היה 3 כפתורים ממש גדולים.

אתה לא מרגיש צורך לכפתורים פיזיים?

אפשר למשל לחבר שלט BLUETOOTH. בטח יש עוד פתרונות..

גם ווליום - אצלי פשוט שיניתי ווליום ברדיו דיסק. אצלך זה נראה לי לא הכי נוח.

 

הבעיות האלו זה מה שעוצר אותי מלעשות פרוייקט דומה :lol:

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

נראה סוף אבל יש בעיה חוקית אחת. אסור להציג מלפנים במסך, משהו שהוא לא טלפון או ניווט. מערכות מקוריות לא מאפשרות הקרנת תמונה כשהגיר לא ב-P. אני מניח שאין את ההגבלה הזאת בהתקנה הנ"ל ואתה יכול לחטוף דוחו"ת כבדים אם שוטר יקלוט שיש לך תצוגה על המסך בזמן הנהיגה וממש לא קשה לראות דבר כזה מבחוץ. קח את זה בחשבון. בכל מקרה עבודה מדהימה. כמה יצא כל הפרויקט מכשיר פלוס עבודה?

פורסם

יש נגנים מיוחדים לסביבת רכב - למוצרי אפל יש את flicktunes שזה נגן שאפשר להעביר בו שירים, לנגן ולעשות פאוז ולהעלות ולהוריד את הווליום בעזרת תנועות אצבע וזה מאוד נוח.

 

אני בטוח שיש גם נגנים כאלה לאנדרואיד רק אין לי מושג מה השם שלהם.

 

סה"כ צריך לחפש אפליקציות עם ממשק נוח לרכב. גם נגני רדיו לא חסרים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
ג'וני זה אחלה טיפ, גם אני השכלתי.

אבל אתה חושב ששוטר באמת ישכיל להבין שזה לא חלק מקורי? זה נראה ממש חלק מהרכב.

 

זה לא קשור אם זה מקורי או לא. החוק אוסר הקרנה של תמונות על הצג שהם לא חלק מהטלפון, מצלמת רוורס או מערכת הניווט. עם שוטר נוסע לידך ורואה שמוקרן בצג למשל וידאו קליפ יחד עם המוזיקה זה לא ישנה לו אם זה מקורי או לא. החוק גם מחייב התקנה של מנגנון לניתוק המערכת בזמן נסיעה ושוטר יכול לרשום דו"ח במידה ואפילו לא מותקן מנגנון כזה, בין אם הנהג נסע עם תצוגה או לא ואפילו עם הצג בכלל כבוי. הבעיה הכי גדולה מעבר להיבט הבטיחותי כמובן, זה שמדובר בהזמנה לדין (בלי נקודות חובה) ולא ברירת קנס.

פשוט נראה לי שיוסי (בהחלט גאון, עבודה 10) צריך להוסיף למערכת כפתור ניתוק שיחסוך את כל הסיכון. אם יש כפתור לניתוק, מבחינת החוק זה בסדר וחוקי.


×
×
  • תוכן חדש...