Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לשלום לכולם .

 

לאחר התעניינות בכל מיני דאבל דין למינייהם הכוללים יכולות שונות ומשונות במחיר סביר והרצון לשמוע טוב הגעתי חלטתי שזו משימה קשה וכנראה בלתי אפשרית, אז הגעתי למסקנה אחרת שאם אני ארצה לשמוע טוב אני אצטרך להתקין מערכת דין 1 ומאחר שאני אוהב כל מיני גאדג'אטים עלה לי רעיון להתקין טאבלט ברכב חיפשתי איש מקצוע שיעשה עבודה מקצועית ואסתטית במחיר נורמלי חיפשתי ביו טיוב ובפורומים עד שמצאתי את הבנאדם המוכשר והמוכר למבינים מביננו יוסי אלפיין.

 

יוסי בן אדם לעיניין ומקצועי וגם שיש בעיות ורצונות מוזרות הוא קודם מנסה לספק פתרונות הלקוח ולא נכנע גם אם המשימה קשה ומסובכת.

 

אז אני מעוניין לשתף אתכם בפרוייקט ואני מאוד מרוצה מהתוצאות, תהנו:

סירטון -

 

תמונות מצורפות

0.2.JPG

2.JPG

6.JPG

7.JPG

8.JPG

10.JPG

11.JPG

3.JPG

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש ותהנה,

יוסי, אתה תותח. אהבתי את הכפתור,

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

פורסם

ענק!



 

הקטע הוא שגם אם אתה נכנע, אם יוסי נכנס לחפפה על הרעיון אי אפשר לעצור אותו :-D

 

תתחדש - פשוט נקי, יפה, תענוג לעין.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תתחדש. יפה מאוד.

ובקשר ליוסי, למרות שאני מודע ליכולתיו, כל פעם אני מופתע מחדש, פשוט תותח.

את טעם נרכש,את כמו בירה,כמו סיגריות,כמו קפה.

פורסם

וואו, איזה גאון.

עד עכשיו כל ההתקנות שראיתי שנעשו ע"י יוסי היו בגדר "נחמד מאוד" (כמה וכמה רמות מעל כל דבר אחר שראיתי בארץ, כן? שלא יהיה ספק) אבל אף פעם לא ריגשו אותי מספיק כדי להגיב.

הפעם? באמת, פשוט וואו. גאוני.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

רעיון כביר! איזה יופי של ביצוע!

אפשר בבקשה קצת פרטים להדיוט בתחום הסאונד כמוני.

מה זה הכפתור הזה? איך נעשת התאמת מקור הכוח לטאבלט?

יציאת ה-PL מהטאבלט נשארה כמו שהיא?

איך יצא שגודל הטאבלט מתאים בדיוק לנישה של הקונסולה?

מצטער אם השאלות מוזרות, פשוט זו פעם ראשונה שאני רואה

רעיון וביצוע כזה.

פורסם

וואו ..נראה מעולה , המנגנון של ה eject השאיר אותי :shock:.

כל הכבוד ליוסי שנכנס להרפתקאות כאלו (וגם יוצא) , תתחדש .

CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500


×
×
  • תוכן חדש...