Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבא שלי רוצה לקנות אוטו לעצמו.

נכון לעכשיו אין לו שום דבר והוא חשב או על פאסאט (לא חדשה) או אוקטביה חדשה

לי עצמי יש לי פאסאט שקניתי לפני כמה חדושים בודדים ואני יד שניה...

חשבתע לתת לו תאוטו בעבור 40-50 אלף שקל ובכסף הזה לקנות/לבנות לעצמי רכב.

 

חשבתי על משהו בסיגנון אוטו אמריקאי ישן מאוד במודלים של בערך 92

כשחיצונית הוא ניראה טוב ומכנית הוא גמור לחלוטין ולהתחיל לשפר תאוטו (תאוטו = את האוטו)

לקנות לו מנוע חזק מאוד של 200 כוח סוס (יש לי אפשרות להביא(להביא = לרכוש) מנועים חדשים במחיר מצחיק בצורה חוקית מהיבואן) ועוד לשפר תאוטו (תאוטו = את האוטו) רציני

בקיצור להחליף את כל החלק המכאני באוטו למשהו ממש טוב

ועוד להוסיף מערכת בכסף שישאר כשאני מקווה שישאר 10 אלף שקל

את כל הקטע של העבודה ל ההלכמה וההרכבה והפירוק יש לי אנשים שיכוליםלעשות זאת בשבילי בחינם (ולא ילדים קטנים שחושבים שהם יודעים מה הם עושים)

קיצור יש לי עלויות של חלקים בלבד

 

רציתי לדעת מה אתם אומרים על הדבר הזה?

אני יודע שזה נישמע הזוי ביותר אבל בדקתי את זה וזה יכול להיות להיות עם קצת עבודה ומחשבה נכונה

הקטע שאני לא יודע עד כמה רכב מהסוג הזה הוא יכול להיות אמין וחוקי

פורסם

לגבי כמה הוא אמין, זה יהיה תלוי רק באנשים שיעבדו עליו ובחלקים.



לגבי חוקי, אין לו שמץ, סורי.

 

 

מה כל כך מושך במכוניות אמריקאיות משנת 92?...

 

מילא היית אומר שתביא איזה מוסטאנג אספנות בייבוא אישי אבל מה תמצא אמריקאי בתחילת 90? פונטיאק סנבירד?

 

אני לא יודע בקשר להעדפות שלך אבל לשפר רכב צרפתי (205, 106, Volcane) יהיה הרבה יותר כיף לדעתי. ויש המון מה לשפר ברגע שיש כסף.

פורסם

אחי תישאר עם הפאסאט הרבה יותר טובה מפונטיאק מ 92 או איזו שברולט.

 

בוא לא נדבר על דלק....

תשיג עוד 2000 שקל תקנה מערכת ניהול מנוע (צ'יפ) לא יודע אם יהיה לך 200 כוח אבל זה יוסיף עוד 30 בערך.

 

במקום להתחיל להתעסק עם ליבא מנוע ולא יודע מי החברים שלך שירקיבו, בקיצר תישאר עם הפאסאט.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

החוק הישראלי מאוד לא סבלני עם שיפורים. מצד אחד אין בארץ אף גוף שאתה יכול להביא אליו פרויקט כזה ושיבדוק אם הוא כשיר לכביש (כמו TUV הגרמני) ומצד שני יכולים להרודי אותך הכביש על התקנת סאנרוף.

כך שחוץ מהקטע של המערכת, הפרויקט עצמו לא עובר טסט.

 

אבל

 

זה מה יש ועם זה ננצח. אם השיפורים יתרכזו מתחת למכסה המנוע ויכללו גם בולמים/קפיצים/בלמים אחרים, יש לך סיכוי לשרוד על הכביש. מבחינת הבוחן במכון הרישוי או שוטר התנועה העצבני, מה שהוא לא רואה לא מהווה בעיה. פרויקטים שיפורים מאופק יכול להחלט "לעבור". תשמש במנועים מקוריים, לא במשהו שזועק "יש כאן יחידת כוח של מעבורת חלל", אל תגביה, אל תנמיך.

 

חוץ מזה, בלי להישמע כמו חיים הכט, כרכור זה כאן. אתה נשמע, או מנסה להישמע, מקושר, כך שבסופו של דבר לא נראה שתתקשה למצוא מאעכר שבתמורת תשלום סביר יעביר לך את האוטו טסט בלי שבכלל יצא מהחנייה. זה רע, זה מסוכן, אבל לפעמים זאת האפשרות היחידה.

אבל בה בעת, שימוש באפשרות הזאת מטיל עליך אחריות כבדת משקל: שהאוטו באמת יהיה תקין וכשיר, בלי לחפף. יכול להיות שהמשטרה לא תעלה עליך במקרה של תאונה, אבל כל נזק שייגרם לאדם או רכב אחר, ירבוץ עליך, על מצפונך, ועל סיוטך.

פורסם
החוק הישראלי מאוד לא סבלני עם שיפורים. מצד אחד אין בארץ אף גוף שאתה יכול להביא אליו פרויקט כזה ושיבדוק אם הוא כשיר לכביש (כמו TUV הגרמני) ומצד שני יכולים להרודי אותך הכביש על התקנת סאנרוף.

כך שחוץ מהקטע של המערכת, הפרויקט עצמו לא עובר טסט.

 

אבל

 

זה מה יש ועם זה ננצח. אם השיפורים יתרכזו מתחת למכסה המנוע ויכללו גם בולמים/קפיצים/בלמים אחרים, יש לך סיכוי לשרוד על הכביש. מבחינת הבוחן במכון הרישוי או שוטר התנועה העצבני, מה שהוא לא רואה לא מהווה בעיה. פרויקטים שיפורים מאופק יכול להחלט "לעבור". תשמש במנועים מקוריים, לא במשהו שזועק "יש כאן יחידת כוח של מעבורת חלל", אל תגביה, אל תנמיך.

 

חוץ מזה, בלי להישמע כמו חיים הכט, כרכור זה כאן. אתה נשמע, או מנסה להישמע, מקושר, כך שבסופו של דבר לא נראה שתתקשה למצוא מאעכר שבתמורת תשלום סביר יעביר לך את האוטו טסט בלי שבכלל יצא מהחנייה. זה רע, זה מסוכן, אבל לפעמים זאת האפשרות היחידה.

אבל בה בעת, שימוש באפשרות הזאת מטיל עליך אחריות כבדת משקל: שהאוטו באמת יהיה תקין וכשיר, בלי לחפף. יכול להיות שהמשטרה לא תעלה עליך במקרה של תאונה, אבל כל נזק שייגרם לאדם או רכב אחר, ירבוץ עליך, על מצפונך, ועל סיוטך.

כניראה שלא הבינו אותי כל כך...

אני לא הולך להשים אגזוז לחץ או פורק לחץ או סנרוף ודברים כאלו

אני רוצה אוטו עם כוח וכמובן שיהיה כשיר לכביש...

בלמים, קפיצים, כוח ענקי ודברים כאלו זה מה שחשוב לי

צמידים טובים זה בהחלט אחד מהדברים שאני רוצה לשפר

אני לא ילד (אני כבר בן 20) שרוצה תפוזה שבאוטו אלה מה שאני מחפש זה אוטו חזק שיכול לעלות לי תעליות של ירושלים בלי בעיות (כי אני ירושלמים שיוצא הרבה מירושלים) ועם כל הכבוד לפאסאט TDI עם ה 110 כוח סוס שיש לי כרגע... הוא מגמגם מאוד בקטע הזה ובגלל זה אני חושב להחליף אותו...

 

אגב עוד שאלה, חשבתי על אופציה שעם כבר אני משנה אוטו בצורה כל כך קיצונית... אולי יש אפשרות כבר להשים מנוע דיזל עם טורבו חזק מאוד וזה בעצם יתן לי תשובה על הקילומטרז הענקי שאני עושה?

פורסם

אני מצטער לאכזב אותך, אבל אתה מצייר את הכל בצורה וורודה, פשוטה וקלילה. כגודל הציפיות גודל האכזבות.

 

1) אמריקאיות אמיתיות משנת 92? מרבית ה"אמריקאיות" האלה נבנו על מרכבים של אופל והם בעלי הנעה קדמית. ככה שחוץ מהשם ואולי קצת אבזור פנימי אין להם מוטיבים אמריקאים אמיתיים כמו שעולים לנו בראש ברגע שאנחנו חושבים על "שברולט" או "ביואק" או כל ייצרן רכב אמריקאי אחר. הם שייכים לקוצרן בשם GM שרוצה למכור כמה שיותר מכוניות (מה שקורה היום עם שברולט. אלה מכוניות קוריאניות שנמכרות תחת השם האמריקאי והכביר הזה)

 

2) גם אחרי שתייבא מנוע (וזה עסק לא פשוט. תאמין לי, כל מה שקשור לייבוא לארץ הקודש ולא מגיע דרך מצריים בשעת לילה אפלולית על גבי גמלים הוא מסובך, בירוקרטי ומייגע) איך תדע שהוא מתאים לרכב שלך?

הרכבת מנוע זה עסק לא פשוט לרכב, במיוחד אם זה מנוע ששונה מהמנוע המקורי ויש לו כל מיני מכלולים שונים. עם כל הרצון הטוב, קשה לי להאמין שמישהו יעשה לך את זה בחינם. והוא יכול להיות החבר הכי טוב שלך.

 

3) לא ישאר לך כסף למערכת. למה?

יש רכישה של רכב

יש אגרות שצריך לשלם עליהם

יש ביטוחים שצריך לעשות

ויש עוד ועוד דברים (וזה עוד בלי שדיברנו על ייבוא מנוע) ומצטער לאכזב, זה לא נכנס ב50,000 שקל.

 

אם אתה כ"כ רוצה רכב אמריקאי (אמריקאי) מהשנתון הזה שיש לו כוח (ותאמין לי, שבארץ אין שום הצדקה לאחזקה של 200 סוסים אלא אם יש לך רכב מסחרי) קנה פונטייאק בונווויל או גראנד-פריקס, אם תתגמש קצת במחיר תוכל לסדר מערכת כרצונך, ובכסף שנשאר תתטפל באגרות וברישיונות.

פורסם
אני מצטער לאכזב אותך, אבל אתה מצייר את הכל בצורה וורודה, פשוטה וקלילה. כגודל הציפיות גודל האכזבות.

 

1) אמריקאיות אמיתיות משנת 92? מרבית ה"אמריקאיות" האלה נבנו על מרכבים של אופל והם בעלי הנעה קדמית. ככה שחוץ מהשם ואולי קצת אבזור פנימי אין להם מוטיבים אמריקאים אמיתיים כמו שעולים לנו בראש ברגע שאנחנו חושבים על "שברולט" או "ביואק" או כל ייצרן רכב אמריקאי אחר. הם שייכים לקוצרן בשם GM שרוצה למכור כמה שיותר מכוניות (מה שקורה היום עם שברולט. אלה מכוניות קוריאניות שנמכרות תחת השם האמריקאי והכביר הזה)

 

2) גם אחרי שתייבא מנוע (וזה עסק לא פשוט. תאמין לי, כל מה שקשור לייבוא לארץ הקודש ולא מגיע דרך מצריים בשעת לילה אפלולית על גבי גמלים הוא מסובך, בירוקרטי ומייגע) איך תדע שהוא מתאים לרכב שלך?

הרכבת מנוע זה עסק לא פשוט לרכב, במיוחד אם זה מנוע ששונה מהמנוע המקורי ויש לו כל מיני מכלולים שונים. עם כל הרצון הטוב, קשה לי להאמין שמישהו יעשה לך את זה בחינם. והוא יכול להיות החבר הכי טוב שלך.

 

3) לא ישאר לך כסף למערכת. למה?

יש רכישה של רכב

יש אגרות שצריך לשלם עליהם

יש ביטוחים שצריך לעשות

ויש עוד ועוד דברים (וזה עוד בלי שדיברנו על ייבוא מנוע) ומצטער לאכזב, זה לא נכנס ב50,000 שקל.

 

אם אתה כ"כ רוצה רכב אמריקאי (אמריקאי) מהשנתון הזה שיש לו כוח (ותאמין לי, שבארץ אין שום הצדקה לאחזקה של 200 סוסים אלא אם יש לך רכב מסחרי) קנה פונטייאק בונווויל או גראנד-פריקס, אם תתגמש קצת במחיר תוכל לסדר מערכת כרצונך, ובכסף שנשאר תתטפל באגרות וברישיונות.

תראה אני שואל פה כי בטוח שזה לא כזה קל כי אם זה היה כזה קל בטוח הרבה אחרים היו עושים זאת לפני...

בוא נגיד שרכב אמריקאי במודל כזה היום עולה 8 אלף שקל כשהוא נוסע...

אז 32 אלף שקל להשקיע על האוטו לא כולל המערכת נישמע לי סביר ביותר.

כל הקטע שלאוטו אמריקאי הוא שיהיה זול כי השוק על הפנים פה.

והצדקה ל 200 כוח סוס אני מראה לך בשניה:

אני ירושלמים ש 4 פעמים בשבוע יוצא מירושלים לאיזור המרכז והצפון.

כל פעם אני נוסע עמוס

יש לי היום אוטו פאסאט TDI 110 כוח סוס והוא מגמגם ביותר כשהוא לא עובר את ה 60 קמ"ש כשאני לבדי באוטו

העליות של ירושלים הם עליות קשות אין מה לעשות...

ואולי אני עדיין ילד בקטע הזה אבל עדיין מפריע לי שהאוטו לא יכול לנסוע בדרך לבית

פורסם
כניראה שלא הבינו אותי כל כך...

אני לא הולך להשים אגזוז לחץ או פורק לחץ או סנרוף ודברים כאלו

אני רוצה אוטו עם כוח וכמובן שיהיה כשיר לכביש...

בלמים, קפיצים, כוח ענקי ודברים כאלו זה מה שחשוב לי

צמידים טובים זה בהחלט אחד מהדברים שאני רוצה לשפר

אני לא ילד (אני כבר בן 20) שרוצה תפוזה שבאוטו אלה מה שאני מחפש זה אוטו חזק שיכול לעלות לי תעליות של ירושלים בלי בעיות (כי אני ירושלמים שיוצא הרבה מירושלים) ועם כל הכבוד לפאסאט TDI עם ה 110 כוח סוס שיש לי כרגע... הוא מגמגם מאוד בקטע הזה ובגלל זה אני חושב להחליף אותו...

 

אגב עוד שאלה, חשבתי על אופציה שעם כבר אני משנה אוטו בצורה כל כך קיצונית... אולי יש אפשרות כבר להשים מנוע דיזל עם טורבו חזק מאוד וזה בעצם יתן לי תשובה על הקילומטרז הענקי שאני עושה?

 

אתה מאוד מבולבל....

 

כשכתבת בהתחלה אולי אני אקח אוטו אמריקאי ואשים בו מנוע אימתני של 200 כ"ס (מנוע אמריקני צריך להיות מאוד גדול כדי להגיע ל-200 כ"ס) חשבתי שאתה מאילה שמשפרים אוטו בשביל הכיף ובשביל הלמידה, בחצר, ושאין להם נסיעות ארוכות מי יודע מה לעבודה או למקומות אחרים.

אבל אתה בא ואומר שאתה צריך את זה בשביל נסיעות ארוכות ובשביל ללחוץ חזק בעליות לירושלים..

 

תגיד לי רגע.. אתה במקרה צאצע של איזה שייח מדובאי??? אתה יודע על איזה רמות של צריכת דלק אתה מדבר??

 

למה במקום לקנות אוטו ענק עם מנוע עוד יותר ענק, לא לקנות אוטו קטן עם מנוע בינוני לדוגמא... יחס המשקל/כוח יכול להיות אפילו יותר גדול ובכל זאת תחסוך המון כסף על דלק.

 

 

ובלי קשר, יש לך פאסאט טורבו דיזל, תטפל קצת במנוע (פלאגים, כבלי הצתה, כיוון סל"ד) תחפש אולי איזה צ'יפון להעלות מ-110 ל-130 כ"ס. יש לך מקסימום שיפור במינימום כסף.

פורסם
אתה מאוד מבולבל....

 

כשכתבת בהתחלה אולי אני אקח אוטו אמריקאי ואשים בו מנוע אימתני של 200 כ"ס (מנוע אמריקני צריך להיות מאוד גדול כדי להגיע ל-200 כ"ס) חשבתי שאתה מאילה שמשפרים אוטו בשביל הכיף ובשביל הלמידה, בחצר, ושאין להם נסיעות ארוכות מי יודע מה לעבודה או למקומות אחרים.

אבל אתה בא ואומר שאתה צריך את זה בשביל נסיעות ארוכות ובשביל ללחוץ חזק בעליות לירושלים..

 

תגיד לי רגע.. אתה במקרה צאצע של איזה שייח מדובאי??? אתה יודע על איזה רמות של צריכת דלק אתה מדבר??

 

למה במקום לקנות אוטו ענק עם מנוע עוד יותר ענק, לא לקנות אוטו קטן עם מנוע בינוני לדוגמא... יחס המשקל/כוח יכול להיות אפילו יותר גדול ובכל זאת תחסוך המון כסף על דלק.

מסיבה מאוד פשוטה

האוטו מכיר כימעט בצורה קבוע נוסעים ואטו קטן לא נוח.

אני גם לא תינוק בגובה 160 אלה בנאדם די גדול מעל 190 ועם כל הכבוד לרכבים קטנים וספורטיבים הם פשוט לא נוחים לי

פורסם
מסיבה מאוד פשוטה

האוטו מכיר כימעט בצורה קבוע נוסעים ואטו קטן לא נוח.

אני גם לא תינוק בגובה 160 אלה בנאדם די גדול מעל 190 ועם כל הכבוד לרכבים קטנים וספורטיבים הם פשוט לא נוחים לי

אם אתה צריך רכב למטרות Utility ולא Fun עדיף שתלך על רכב TDI בסביבות ה2000-1800 סמ"ק.

אם יהיה לך רכב כמו שתיארת, אתה תפשוט את הרגל רק מהתדלוקים.

פורסם
אתה מאוד מבולבל....

 

כשכתבת בהתחלה אולי אני אקח אוטו אמריקאי ואשים בו מנוע אימתני של 200 כ"ס (מנוע אמריקני צריך להיות מאוד גדול כדי להגיע ל-200 כ"ס) חשבתי שאתה מאילה שמשפרים אוטו בשביל הכיף ובשביל הלמידה, בחצר, ושאין להם נסיעות ארוכות מי יודע מה לעבודה או למקומות אחרים.

אבל אתה בא ואומר שאתה צריך את זה בשביל נסיעות ארוכות ובשביל ללחוץ חזק בעליות לירושלים..

 

תגיד לי רגע.. אתה במקרה צאצע של איזה שייח מדובאי??? אתה יודע על איזה רמות של צריכת דלק אתה מדבר??

 

למה במקום לקנות אוטו ענק עם מנוע עוד יותר ענק, לא לקנות אוטו קטן עם מנוע בינוני לדוגמא... יחס המשקל/כוח יכול להיות אפילו יותר גדול ובכל זאת תחסוך המון כסף על דלק.

 

 

ובלי קשר, יש לך פאסאט טורבו דיזל, תטפל קצת במנוע (פלאגים, כבלי הצתה, כיוון סל"ד) תחפש אולי איזה צ'יפון להעלות מ-110 ל-130 כ"ס. יש לך מקסימום שיפור במינימום כסף.

פלאגים ברכב דיזל? :roll:

מישהו כאן מבולבל?

אם כבר, אז מזרקים (טפטפות).

פורסם

בקיצור אם יש לך כסף מסביב לאחזקה וכו' לך תקנה איזו קאדילאק סוויל STS שנת 93 ותסגור עניין.

 

אני אישית לא מבין את המעבר החד מדיזל לרכב בולס דלק אך זה לא ענייני.

פורסם
מסיבה מאוד פשוטה

האוטו מכיר כימעט בצורה קבוע נוסעים ואטו קטן לא נוח.

אני גם לא תינוק בגובה 160 אלה בנאדם די גדול מעל 190 ועם כל הכבוד לרכבים קטנים וספורטיבים הם פשוט לא נוחים לי

 

אני לא מבין מה הבעיה.. יש לך כרגע את הרכב הכי מתאים שאפשר לדמיין בשבילך.

 

אתה מסיע הרבה נוסעים ואתה רוצה מרווח ויש לך פאסאט מרווחת יחסית.

אתה נוסע הרבה ולכן הדיזל תפור עליך.

יש לך טורבו דיזל שזה קרקע די נוחה לשיפורי הספק מנוע, בהשקעה נמוכה.

 

אני לא חושב שבשביל ליסוע 130 במקום 110 בעליות של ירושלים אתה צריך להיכנס לכזאת הרפתקאה.

ושלא תבין אני לא נגד הרפתקאות בתחום הרכב. להיפך. אבל אתה יוצא מנקודות הנחה מאוד שגויות.

פורסם
יש לי היום אוטו פאסאט TDI 110 כוח סוס והוא מגמגם ביותר כשהוא לא עובר את ה 60 קמ"ש כשאני לבדי באוטו

העליות של ירושלים הם עליות קשות אין מה לעשות...

ואולי אני עדיין ילד בקטע הזה אבל עדיין מפריע לי שהאוטו לא יכול לנסוע בדרך לבית

 

יש לך בעיה באוטו. פאסאט 110 מטפסת את העליות לירושלים בקלילות רבה (הייתה אצלנו במשפחה כזאת). עזוב אותך מכל הרעיונות המטורפים האלו שבסוף כמובן לא יצא מהם כלום. בשביל מה לך להסתבך כ"כ ולהשקיע כ"כ הרבה כסף רק כי חסר לך קצת כוח בעליות?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...