Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איזה קטע, לא שמתי לב. (בגלל שהשרשור על רדבק, הנחתי שזה עליהם)

 

הניסיון שלי עם נעלי GriSport קצר יחסית, לא כמו עם רדבק. מקווה שהיא תהיה מספיק טובה ונוחה בסביבה רטובה.

 

אחת הנעליים הטובות שהיו לי (יקרות מעט) שעברו לבן הקטן, היו של dike - נוחות וחוזק שלא ראיתי הרבה שנים. (מראה זה עניין של טעם)

https://dike.works/scarpe-antinfortunistiche/scarpa-antinfortunistica-summit/

 

 

שווה לבדוק אותן.

 

 

27041-191-SUPERB-HH-S3-SRC-bruciato-side-300x209.jpg27021-205-SUPERB-H-S3-SRC-piombo-side-300x209.jpg

 

עוד אחת מהנעלים הטובות שנעלי בזמנו באינטל, היו של מותג Sixton. נעל שלא עזבה את הרגליים שלי גם לאחר העבודה.

 

Como-53072-00-S3-SRC.jpgDEALER-10349-00L-S3-SRC.jpg

 

 

 

StartUP מרגישות טוב למראה ומגע איכותי, לא נעלתי אישית.

 

Koala-07160-S3-SRC.jpg

 

 

 

 

 

 

(כתבתי לך אגב שנעלי מירל לא מספיק עמידות למים)

פורסם

תודה יוגב, גם אני מחפש מזה זמן נעלי עבודה טובות, תוכל לנקוב בשם אותה חנות בראשון?

 

ירחמיאל, לאיזה דגם של מרל אתה מכוון? בכל מקרה, גם מהניסיון הצנוע שלי מרל נעליים מאוד נוחות אבל נגמרות מאוד מהר ולא מתאימות בכלל לעבודה מאומצת או שטח רציני.

 

אנקדוטה בעניין רדבק - אף פעם לא הייתי חסיד של מגפיים אוסטרליות, קיבלתי לפני כשנתיים זוג מאבי ושמתי אותן בתא המטען כנעליים לשעת חירום. לפני כחודש יצאתי מהאוטו ישר לתוך ערימה שהשאיר הכלב של השכן... הוצאתי את הרדבק, נעלתי אותן והלכתי הביתה שמח וטוב לב. לתדהמתי אחרי שתי דקות הנעליים התחילו להשאיר גושי אבקה שחורה על הרצפה - הסוליה פשוט התפוררה לחלוטין.

חזיר דיזל

פורסם

יש חנות בראשון לציון שמוכרת נעלי עבודה מעוצבות לרוב איטלקיות. הכרתי את החנות דאז דרך אינטל. (רכשו לי נעליים משם)

 

החנות נקראת אינטרו. לשמחתי היא פתחה אתר באינטרנט (תמיד ביקשתי) ואפשר לראות אלה נעליים יש שם.

https://intro.co.il/%D7%90%D7%95%D7%93%D7%95%D7%AA/

 

את נעלי dike קניתי מיונידרס. היו יקרות (כמעט 600 ש"ח) אבל ממש נוחות.

יש להן עיצובים/צבעים מיוחדים שלא תמיד מתאימים לעבודה/הופעה/תפקיד מסוים -אבל שווה לבדוק.



 

בהצלחה.


×
×
  • תוכן חדש...