Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התחילו הגשמים והתחילו הנזילות.

יש לי נזילה באזור הרגלים של זה שנוסע ליד הנהג,מישהו יודע להגיד איפה המקור של זה?

פורסם

ייתכן ומקור הנזילה במים שנכנסים לתוך הדלתות מאיזור תחתית החלון כשהוא סגור, בגלל שאולי הגומיות שם לא אוטמות היטב. נדמה לי שפעם ראיתי פה בפורום הודעות בנושא וגם הסברים איך להתגבר על הבעיה (דורש פירוק הריפוד של הדלת והתעסקות עם הניקוז הפנימי שלה).

פורסם

בדוק את תעלות הניקוז שמתחת למגבים (מתחת לפלסטיק השחור שבין החלון הקדמי למכסה מנוע ), לרוב הם נסתמים מעלים ובוצה שמצטברת עם השנים.

אם תפרק אותם ותראה "בריכה של מים " כנראה שזה סתום , הדבר קרה לי גם בסופ"ש הגשום הזה ברנו מגאן II,

לאחר ניקוי כל העלים והבוץ , בעזרת לחץ מים ישיר לתוך התעלה הבעיה נפתרה והאיזור נוקה ביסודיות למנוע את חזרתה .

עכשיו נשאר רק לייבש בצורה יסודית את האיזור הרטוב !!

בהצלחה.

פורסם

אני הולך לעשות את הפעולה הזאת אצלי (מאזדה 6). בגשמים האחרונים חדרו לי מים לצד של הנהג. נקווה שזאת הבעיה...

בדוק את תעלות הניקוז שמתחת למגבים (מתחת לפלסטיק השחור שבין החלון הקדמי למכסה מנוע ), לרוב הם נסתמים מעלים ובוצה שמצטברת עם השנים.

אם תפרק אותם ותראה "בריכה של מים " כנראה שזה סתום , הדבר קרה לי גם בסופ"ש הגשום הזה ברנו מגאן II,

לאחר ניקוי כל העלים והבוץ , בעזרת לחץ מים ישיר לתוך התעלה הבעיה נפתרה והאיזור נוקה ביסודיות למנוע את חזרתה .

עכשיו נשאר רק לייבש בצורה יסודית את האיזור הרטוב !!

בהצלחה.

Alfa-Romeo 159 2.2 Selespeed Classico + SR 2011

פורסם

מכיוון שהבעיה היא בפולו אז יכול להיות שמדובר באותה בעיה שיש באיביזות (מכיוון שהן בנויות דומה).

אם יש לך סאנרוף אז כנראה שהצינור ניקוז שלו (שנגמר בדופן הדלת) נסתם וזה לא מפתיע כי בונים אותם למזג אויר אירופאי ולא לחול ולבוץ של המזרח התיכון.

אם באמת קיים סאנרוף, תגיד לי ואני אסביר לך איפה הסתימה ואיך פותחים אותה....

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

×
×
  • תוכן חדש...