Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משטרת ישראל - כל הכבוד ! ( כן, בטח )


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איך אני יודע אז אני יגיד לכם: יש לי חברים שהם מתנדבים והם מספרים לי הכל, ויש לאבא שלי חבר שהוא קצין משטרה אזורי והוא גם אומר לי שזה רק המתדנבים כי שאר השוטרים נוסעים לפי החוק. ותאמינו לי רואים מי הוא מתנדב ומי הוא שוטר.

fiat 127

יש לאבא שלי חבר שדוד שלו תמיד מספר שאשתו שאלה את הספרית שלה והיא אמרה שהאנשים האלה הם לא מתנדבים אלא שוטרים אמיתיים בתפקיד. אז תסיקו איזה מסקנה שאתם רוצים.

 

עם עובדות לא מתווכחים והרי החברים שלך ואבא שלך ביצעו סקר מקיף ושאלו את כל השוטרים או לפחות קיימו מדגם מייצג, שאלו שאלות רלוונטיותת ביצעו ניתוחים סטטיסטיים והגיעו למסקנה שכל השוטרים נוסעים כמו שצריך.......

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

פורסם
וגם לאחותי הקטנה נפלה השן ,ואני קיבלתי מכה באצבע הקטנה ,והתקשורת לחצה עליי להשיג מדליה , וכו' וכו'.

 

אם אתה באמת מעוניין לשנות משהו - תקדיש את המאמץ הנוסף . אם לא - לקטר כאן בפורום על כמה שהשוטרים חארות - לא יזיז שום דבר.

 

אם קשה לך יש גם פקס , וזה כבר יותר נפוץ ,ועובד 24 שעות אם תרצה :idea:

 

אתה ממש מגזים, כבר אמרת את זה פעם אחת, אני יודע לקרוא. אני לא כזה מפגר, לא צריך גם להסביר לי.

אני עניתי לך רק בגלל שבאתר הכי נוח לעשות את זה וזה גם לא פועל בכוונה, כי הבעיה קיימת כבר מעל שנה שום דבר לא נעשה. ( ולי אין פקס )

פורסם

זו הייתה גם התגובה שלי כשגיליתי על זה. באמת כלי נורא שימושי לכל מי שאין לו קח לקנפג את המודם הישן.



 

ואנשים, הנה קריאה לכולכם לדווח על שוטרים שנוהגים כמו בהמות, יש לכם פה מדיום חינמי לשליחת פקסים.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

×
×
  • תוכן חדש...