Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משטרת ישראל - כל הכבוד ! ( כן, בטח )


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש לי שני סיפורים לספר לכם על משהו שמאוד מעצבן אותי ובטח את כולם אבל אף אחד לא עושה כלום בנידון.

יום שישי לפני שבוע, אני בתל אביב. אני עוצר לי ברמזור אדום לפניה ימינה בתוך העיר, מסתכל במראה ורואה בימר X5 נוסעת מאחורי ועוקפת אותי. הרכב הזה נעמד לפני והוא כבר בתוך הצומת. ( אדום )

לידי נעמדת ניידת משטרה ובתוכה שני ערסים ( כן כן כך הם נראים ), אני פותח חלון ואומר להם " נו, ואתם תשבו בשקט ולא תעש כלום?" מה שהם ענו לי: "כמה פעמים כבר קרה לך שפיספסת פניה?"

אני מסתכל עליו בהלם " מה? הוא לא פיספס כלום, הוא עקף אותי והוא עכשיו בתוך הצומת ברמזור אדום" השוטר הרים כתפיים ונסע. רק לידע כללי, בתוך הג'יפ עמד ילד קטן, הדגש על עמד!!! לא חגור ולא כלום, ואיזה פרצוף עברייני ישב בהגה. כן כן, ככה המשטרה מתנהגת בארצנו. פחדנים!!!

 

הסיפור השני קרה אתמול:

אני נוסע הביתה אחרי יום עבודה בסביבות השעה 22:00 מכיוון קריית מלאכי לאשקלון. במראה אני רואה טס, אבל טס לכיווני רכב עם צ'אקלקות. טוב, אני מנמיך את מוזיקה לשמוע האם הופעלה גם סירנה, כלום.

אני ממשיך לנסוע 80 כחוק ופתאום הניידת עוקפת אותי במסלול פניה שמאלה ומסיימת את העקיפה אחרי הצומת במסלול כניסה לנתיב שלי ( כביש דו כיווני ), אמרתי לעצמי " WTF?" משטרה? עושה דברים כאלה? עקיפה במסלולי פניה? טוב, אני נוסע ומקלל אותו בליבי ואני רואה עוד פעם הוא מתחיל לעקוף רכב שנסע לפני, בקו הפרדה רצוף !!! כן כן, הניידת פשוט עוקפת ללא מעצורים ונעלמת לי. אני לא ברכב שלי, מתחיל לשרוף דלק בשביל להגיע עד הניידת לצורך רישום מספרו. בדרך אני רואה עוד פעם חציית פס לבן רצוף פעמיים, עקיפות במסלולי פניה ומהירות 130קמ"ש ( בדקתי ). הגעתי עד הניידת רשמתי את מספרו, בדקתי כמה הוא נוסע והמשכתי לנסוע ב80 קמ"ש כחוק. עכשיו בטח תגידו שגם אני עבריין כי נסעתי אחריו 130... בסדר... לא אני העניין כאן.

 

אז ככה המשטרה נותנת דוגמה לאזרחים שלה. המשטרה שמייצגת את החוק, פשוט דורכת עליו!

מס' הניידת : מ- 11685 מזדה 323.

אני לא יודע מה לעשות עם המידע הזה, אולי אין מה לעשות בכלל. גם ככה ימצאו תרוץ טוב.

באתר המשטרה אי אפשר להגיש תלונה, יש בעיה טכנית תמידית כמובן. וללכת למשטרה, לבזבז את זמני על מפגר שיום אחר יעצור אותי וישאל אם יש לי סעפת של הונדה באימפרזה, לא תודה.

 

כל הכבוד למשטרת ישראל !

פורסם
שלום, יש לי שני סיפורים לספר לכם על משהו שמאוד מעצבן אותי ובטח את כולם אבל אף אחד לא עושה כלום בנידון.

יום שישי לפני שבוע, אני בתל אביב. אני עוצר לי ברמזור אדום לפניה ימינה בתוך העיר, מסתכל במראה ורואה בימר X5 נוסעת מאחורי ועוקפת אותי. הרכב הזה נעמד לפני והוא כבר בתוך הצומת. ( אדום )

לידי נעמדת ניידת משטרה ובתוכה שני ערסים ( כן כן כך הם נראים ), אני פותח חלון ואומר להם " נו, ואתם תשבו בשקט ולא תעש כלום?" מה שהם ענו לי: "כמה פעמים כבר קרה לך שפיספסת פניה?"

אני מסתכל עליו בהלם " מה? הוא לא פיספס כלום, הוא עקף אותי והוא עכשיו בתוך הצומת ברמזור אדום" השוטר הרים כתפיים ונסע. רק לידע כללי, בתוך הג'יפ עמד ילד קטן, הדגש על עמד!!! לא חגור ולא כלום, ואיזה פרצוף עברייני ישב בהגה. כן כן, ככה המשטרה מתנהגת בארצנו. פחדנים!!!

 

הסיפור השני קרה אתמול:

אני נוסע הביתה אחרי יום עבודה בסביבות השעה 22:00 מכיוון קריית מלאכי לאשקלון. במראה אני רואה טס, אבל טס לכיווני רכב עם צ'אקלקות. טוב, אני מנמיך את מוזיקה לשמוע האם הופעלה גם סירנה, כלום.

אני ממשיך לנסוע 80 כחוק ופתאום הניידת עוקפת אותי במסלול פניה שמאלה ומסיימת את העקיפה אחרי הצומת במסלול כניסה לנתיב שלי ( כביש דו כיווני ), אמרתי לעצמי " WTF?" משטרה? עושה דברים כאלה? עקיפה במסלולי פניה? טוב, אני נוסע ומקלל אותו בליבי ואני רואה עוד פעם הוא מתחיל לעקוף רכב שנסע לפני, בקו הפרדה רצוף !!! כן כן, הניידת פשוט עוקפת ללא מעצורים ונעלמת לי. אני לא ברכב שלי, מתחיל לשרוף דלק בשביל להגיע עד הניידת לצורך רישום מספרו. בדרך אני רואה עוד פעם חציית פס לבן רצוף פעמיים, עקיפות במסלולי פניה ומהירות 130קמ"ש ( בדקתי ). הגעתי עד הניידת רשמתי את מספרו, בדקתי כמה הוא נוסע והמשכתי לנסוע ב80 קמ"ש כחוק. עכשיו בטח תגידו שגם אני עבריין כי נסעתי אחריו 130... בסדר... לא אני העניין כאן.

 

אז ככה המשטרה נותנת דוגמה לאזרחים שלה. המשטרה שמייצגת את החוק, פשוט דורכת עליו!

מס' הניידת : מ- 11685 מזדה 323.

אני לא יודע מה לעשות עם המידע הזה, אולי אין מה לעשות בכלל. גם ככה ימצאו תרוץ טוב.

באתר המשטרה אי אפשר להגיש תלונה, יש בעיה טכנית תמידית כמובן. וללכת למשטרה, לבזבז את זמני על מפגר שיום אחר יעצור אותי וישאל אם יש לי סעפת של הונדה באימפרזה, לא תודה.

 

כל הכבוד למשטרת ישראל !

אל תנסה להכנס לזה כי וואלה לא ייצא לך מזה כלום, אתה לא יכול לדעת אם סתם היה בא להם לבדוק את "יכולות" המזדה בקו ישר או שבאמת היה להם אירוע, בכל אופן מאנשים כמוך הם יוצאים בלי בעיה, פשוט פותחים אירוע שכאילווו היה, ואז לך תוכיח שלא היה אירוע....

Honda hornet 600

 

פורסם

זה כבר כל כך נדוש......... עוד פעם תלונות על שוטרים..... היינו כבר בסרט הזה .....! :?

 

ברור שיש במשטרה בהמות, כך גם בעבודה שלך, בעבודה שלי, ובעבודה של כל אחד...!!!

המשטרה כגוף אוכף חוקים תמיד נמצא בעין הציבור ותמיד מחפשים אותם, וברור שרק את השלילי מוציאים החוצה..... אז לספר לך שהיום עברתי בכביש 4 סמוך לאשדוד והתרחשה שם תאונה מול עיניי, ותוך כ-10 שניות כבר היו שני שוטרי תנועה שרצו למקום להגיש עזרה ואחרי עוד כ-2 דקות היו עוד שני ניידות שכבר עזרו לחלץ, הזמינו מד"א ועזרו בהזרמת התנועה. כל זה תחת שמש קופחת ולחות מטורפת- כל הכבוד, אז מה יש לך להגיד על זה....????!!!! כמו בכל מקום עבודה יש אנשים לא ראויים לתפקידם, וכמובן גם במשטרה. אם זה נראה לך לא תקין, תתלונן ובמידת הצורך ייטפלו בהם, וממש, אבל ממש אין טעם עם ההכפשות הזולות האלו על המשטרה. ומי שיגיד שיש לי אינטרס , שיהיה לו לבריאות, פשוט קצת הגיון בריא.:wink:

פורסם
זה כבר כל כך נדוש......... עוד פעם תלונות על שוטרים..... היינו כבר בסרט הזה .....! :?

 

ברור שיש במשטרה בהמות, כך גם בעבודה שלך, בעבודה שלי, ובעבודה של כל אחד...!!!

המשטרה כגוף אוכף חוקים תמיד נמצא בעין הציבור ותמיד מחפשים אותם, וברור שרק את השלילי מוציאים החוצה..... אז לספר לך שהיום עברתי בכביש 4 סמוך לאשדוד והתרחשה שם תאונה מול עיניי, ותוך כ-10 שניות כבר היו שני שוטרי תנועה שרצו למקום להגיש עזרה ואחרי עוד כ-2 דקות היו עוד שני ניידות שכבר עזרו לחלץ, הזמינו מד"א ועזרו בהזרמת התנועה. כל זה תחת שמש קופחת ולחות מטורפת- כל הכבוד, אז מה יש לך להגיד על זה....????!!!! כמו בכל מקום עבודה יש אנשים לא ראויים לתפקידם, וכמובן גם במשטרה. אם זה נראה לך לא תקין, תתלונן ובמידת הצורך ייטפלו בהם, וממש, אבל ממש אין טעם עם ההכפשות הזולות האלו על המשטרה. ומי שיגיד שיש לי אינטרס , שיהיה לו לבריאות, פשוט קצת הגיון בריא.:wink:

כל זה תחת שמש קופחת ולחות מטורפת- כל הכבוד

ממש מסכנים... זאת העבודה שלהם!

 

 אבל ממש אין טעם עם ההכפשות הזולות האלו על המשטרה

 

לעבוד קו רצוף? עברות תנועה? ממש זול.

 

כנראה שיש לך אינטרס. כי בעבודה שלי ואני בטוח שגם בשלך, אנשים כאלה לא שורדים הרבה זמן, עולים מהר על כאלה.

פורסם
ממש מסכנים... זאת העבודה שלהם!

 

 אבל ממש אין טעם עם ההכפשות הזולות האלו על המשטרה

 

לעבוד קו רצוף? עברות תנועה? ממש זול.

 

כנראה שיש לך אינטרס. כי בעבודה שלי ואני בטוח שגם בשלך, אנשים כאלה לא שורדים הרבה זמן, עולים מהר על כאלה.

זה בדיוק מה שאמרתי, כדי שאנשים כאלו לא יישרדו במשטרה תתלונן ואולי יהיה עם זה משהו..!

אם הייתה להם סיבה, אז לבריאות , אבל אם לא אז שייתנו את הדין על זה... וכשאני רואה אמבולנס של מד"א עומד על מסלול וחוסם אותו כדי לקנות בורקס אז גם מיד רושמים את זה פה.....????!!!!!

פורסם

צר לי להודיע לכם, אבל אלו לא שוטרים אלא מתנדבים שחושבים שבגלל שהם ברכב משטרתי מותר להם לעשות הכל, אבל הכל. אם אתם שואלים איך אני יודע אז אני יגיד לכם: יש לי חברים שהם מתנדבים והם מספרים לי הכל, ויש לאבא שלי חבר שהוא קצין משטרה אזורי והוא גם אומר לי שזה רק המתדנבים כי שאר השוטרים נוסעים לפי החוק. ותאמינו לי רואים מי הוא מתנדב ומי הוא שוטר. כמו שהבחור שלנו ראה שני ערסים נוסעים ברכב המשטרתי אז הוא יכול לדעת בוודאות שהם מתנדבים.

דוגמא למה שהמתנדבים אומרים לי:

בכביש של 50 הם נסעו 110+-

בכביש של 80 הם נסעו 130+-

בכביש של 100 הם נסעו 150+-

מסקנה תסיקו אותה לבד!!!

GET RICH OR DIE TRYING

Aliens infected us, its about time we infected them

פורסם
צר לי להודיע לכם, אבל אלו לא שוטרים אלא מתנדבים שחושבים שבגלל שהם ברכב משטרתי מותר להם לעשות הכל, אבל הכל. אם אתם שואלים איך אני יודע אז אני יגיד לכם: יש לי חברים שהם מתנדבים והם מספרים לי הכל, ויש לאבא שלי חבר שהוא קצין משטרה אזורי והוא גם אומר לי שזה רק המתדנבים כי שאר השוטרים נוסעים לפי החוק. ותאמינו לי רואים מי הוא מתנדב ומי הוא שוטר. כמו שהבחור שלנו ראה שני ערסים נוסעים ברכב המשטרתי אז הוא יכול לדעת בוודאות שהם מתנדבים.

דוגמא למה שהמתנדבים אומרים לי:

בכביש של 50 הם נסעו 110+-

בכביש של 80 הם נסעו 130+-

בכביש של 100 הם נסעו 150+-

מסקנה תסיקו אותה לבד!!!

נו באמת... אתה באמת חושב שרק המתנדבים נוסעים מהר? אולי הרבה יותר מהם נוסעים מהר, אבל אני מוכן להתערב שלא מעט כאלה שעברו בי"ס לשוטרים נוסעים בצורה לא חוקית.

פורסם

לפי מיטב ידיעתי מתנדבים בד"כ לא יכולים לנהוג בניידת ולנסוע לבד לא? הם חייבים להיות בליווי של שוטר ולא יכולים לעבוד לבד, תקנו אותי אם אני טועה...

פורסם
לפי מיטב ידיעתי מתנדבים בד"כ לא יכולים לנהוג בניידת ולנסוע לבד לא? הם חייבים להיות בליווי של שוטר ולא יכולים לעבוד לבד, תקנו אותי אם אני טועה...

ועוד איך יכולים........:wink:

יש ניידות של מתנ"א בעיקר שמופעלות רק ע"י מתנדבים ואף אין רשות לשוטר לנהוג בניידות האלו (ניידות ליסינג עם מספר אזרחי) ובהם בד"כ יש רק מתנדבים.

בד"כ דואגים לשים אותם עם שוטר כי הם באמת לא כל כך בוגרים לפעמים אבל זה לא קבוע.:screwy:

פורסם

רוצים לעשות משהו ?

 

 

אפשר בדרך הרשמית :

http://www.police.gov.il/pnu_elenu/tlunot_al_shotrim/xx020502bd_tlunot.asp

 

אני יודע שרובכם מאמינים שזה לא יעזור ,אבל אם לא תנסו לא תדעו.לקטר בפורום בטח לא יזיז כלום לאותם עבריינים במדים.

 

אפשר גם לנסות דרך כאן:

http://www.topspeed.co.il/forum/forum_topics.asp?FID=5

 

לא רשמי ,אבל אתם יכולים לשאול את הספידמסטר מי רואה את הפורום.

פורסם
רוצים לעשות משהו ?

 

 

אפשר בדרך הרשמית :

http://www.police.gov.il/pnu_elenu/tlunot_al_shotrim/xx020502bd_tlunot.asp

 

אני יודע שרובכם מאמינים שזה לא יעזור ,אבל אם לא תנסו לא תדעו.לקטר בפורום בטח לא יזיז כלום לאותם עבריינים במדים.

אתה חושב שלא מנסים, מנסים. אבל כנראה יש איזה בעיה טכנית באתר שלא מתקנים שנים כבר, כך שלא ניתן להגיש תלונה שם.

פורסם
יש לך הסבר איך לפנות באמצעות דואר ישראל או פקס , כמו כן בלינק השני מוסבר איך להגיש תלונות באמצעות הדואר.

לא לכולם יש זמן להתעסק בזה דרך הדואר, וגם הדואר לא עובד ב23:00.

פורסם
לא לכולם יש זמן להתעסק בזה דרך הדואר, וגם הדואר לא עובד ב23:00.

וגם לאחותי הקטנה נפלה השן ,ואני קיבלתי מכה באצבע הקטנה ,והתקשורת לחצה עליי להשיג מדליה , וכו' וכו'.

 

אם אתה באמת מעוניין לשנות משהו - תקדיש את המאמץ הנוסף . אם לא - לקטר כאן בפורום על כמה שהשוטרים חארות - לא יזיז שום דבר.

 

אם קשה לך יש גם פקס , וזה כבר יותר נפוץ ,ועובד 24 שעות אם תרצה :idea:

×
×
  • תוכן חדש...