Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שיש עוד נושא על המצלמה אבל לא רציתי להפריע לחברים בנושא הקניה הקבוצתית, אם הנושא לא במקום אני מתנצל :)

 

רציתי לבדוק אפשרות לחבר את המצלמה לשקע מצת אבל להעביר את הכבל בצורה יפה דרך הקורות בצדדים ואז מלמעלה אל המצלמה . בלי שהכבל יעבור באמצע הרכב ולא יתפוס באופן קבוע את שקע המצת אלא להתחבר למקור מתח שנדלק אחרי סוויץ'. למישהו יש הסבר איך לעשות את זה?

 

בלילה אני יודע שהאינפרא אדום נדלק באופן אוטומטי, אבל כשאני נוסע בתוך העיר המצלמה ממש "מסתנוורת" מפנסי רחוב ורמזורים. מה אפשר לעשות לגבי זה?

 

תודה

HU: Pioneer AVH-P8450BT Amp: Rockford R300.4

Rear: JBL GT5963 Front: Focal 165vb

Sub: Hertz es250

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

simon121 כתב:

"בלילה אני יודע שהאינפרא אדום נדלק באופן אוטומטי, אבל כשאני נוסע בתוך העיר המצלמה ממש "מסתנוורת" מפנסי רחוב ורמזורים. מה אפשר לעשות לגבי זה?"

 

למה אתה מתכוון שאתה אומר אינפרא אדום? אתה מדבר על צילום אוטומטי שמזהה תנועה?

לגבי הסינוור שאתה מדבר עליו- תוריד את ה EV למינוס אחד או מינוס 1.3 תלוי בכמות הפנסים שיש ברחוב.

 

לגבי מקור המתח, אני משתמש במצת- נחכה לתשובה של מישהו אחר שחיבר ישירות למצבר או איזה סידור אחר. בכל אופן אני הסלקתי את זה לאורך השמשה ומשם למטה מתחת לרגליים של הנוסע שליד הנהג ומשם למצת.

 

כרטיס זיכרון מומלץ 16GB ומעלה

פורסם
simon121 כתב:

"בלילה אני יודע שהאינפרא אדום נדלק באופן אוטומטי, אבל כשאני נוסע בתוך העיר המצלמה ממש "מסתנוורת" מפנסי רחוב ורמזורים. מה אפשר לעשות לגבי זה?"

 

אני מתכוון ל"פנסים" משני צידי העדשה.

DVR2(4).JPG

HU: Pioneer AVH-P8450BT Amp: Rockford R300.4

Rear: JBL GT5963 Front: Focal 165vb

Sub: Hertz es250

פורסם
אני יודע שיש עוד נושא על המצלמה אבל לא רציתי להפריע לחברים בנושא הקניה הקבוצתית, אם הנושא לא במקום אני מתנצל :)

 

רציתי לבדוק אפשרות לחבר את המצלמה לשקע מצת אבל להעביר את הכבל בצורה יפה דרך הקורות בצדדים ואז מלמעלה אל המצלמה . בלי שהכבל יעבור באמצע הרכב ולא יתפוס באופן קבוע את שקע המצת אלא להתחבר למקור מתח שנדלק אחרי סוויץ'. למישהו יש הסבר איך לעשות את זה?

 

בלילה אני יודע שהאינפרא אדום נדלק באופן אוטומטי, אבל כשאני נוסע בתוך העיר המצלמה ממש "מסתנוורת" מפנסי רחוב ורמזורים. מה אפשר לעשות לגבי זה?

 

תודה

 

מצורפת תמונה של הרכב הקודם שלי בעת החלפת ריפוד הגג.

את הכבל אתה מעביר דרך הקורה מצד ימין (קורת A)- הצד של תא הכפפות.

ואת החיבור לחשמל אתה עושה מאחורי הדש בורד כך שבסופו של תהליך רואים 10-15 סנטים כבל שמתחבר למצלמה מאיזור סוכך השמש.

כדי להעביר את הכבל בקורת A, אפשר לפרק את הקורה ולמקם את הכבל או שניתן להזיז את גומיית הדלת ופשוט לדחוף בפנים את הכבל.

IMG_0157.jpg

פורסם

כך בדיוק חשבתי. איך אני מבצע את החיבור לחשמל מאחורי הדשבורד?

HU: Pioneer AVH-P8450BT Amp: Rockford R300.4

Rear: JBL GT5963 Front: Focal 165vb

Sub: Hertz es250

פורסם

זו אפשרות.

אפשרות נוספת היא להתחבר למצית או לכל + אחרי סוויטש כך שהמצלמה תדלק לאחר חצי סיבוב סוויטש בצורה עצמאית.

מוצאים + אחרי סוויטש בעזרת נורת ביקורת.

פורסם

איך ניתן להתחבר למצית מאחורה? במטען של המצלמה צריך לפרק את התקע שנכנס לשקע מצת ולחבר רק את החוטים? או לחבר חוטים אל החלקים המתכתיים של התקע עצמו?

HU: Pioneer AVH-P8450BT Amp: Rockford R300.4

Rear: JBL GT5963 Front: Focal 165vb

Sub: Hertz es250

פורסם

א. תתחיל בלעדכן את מי שלא מכיר אותך - באיזה רכב מדובר?

ב. מאחר וככל הנראה תקע הכבל הוא גם השנאי של המצלמה, אל תחתוך את החוט ותחבר למתח 12V כי תשרוף את המצלמה בתוך שניות. כמו כן, ברוב המקרים יש שם גם נתיך שמגן על המצלמה מפני נחשלוי מתח (בהתנעה וכו').

עבודה נכונה תהיה לפרק את התקע הנ"ל , לחתוך את החיבורים לשני הקפיצים (לפעמים אפשר אפילו לנסר מעט את הPCB) ולהלחים את החוטים שאתה מתכוון לחבר ישירות לPCB.

 

ג. כדי לחווט לאחורי המצית תצטרך להעביר לפחות את כבל ה+ עד לשם. GND תוכל לקחת מכל מקום בדרך שתוכל לקבע בו את החוט לשלדה.

איך עושים זאת? לשם כך תצטרך לגלות לנו באיזה רכב מדובר.

שים לבשבחלק גדול מהרכבים ישנה כרית אויר "וילון" בתוך קורה A. אם לא תזהר היא עלולה להפרש לך בזמן העבודה , או לא לעבוד , חלילה , בעת הצורך .

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

בשום פנים ואופן לא לחתוך את החוטים המטען מספק 5v בעוד שהרכב נותן 12 יש לפרק את המצית ולהתעלק על ה+ שלו וכמו שנאמר אפשר למשוך מינוס מכל מקום אחר

פורסם

אוקיי, הפנמתי שהמטען הוא גם שנאי ל5V. :lol:

אז לאן לחבר את הכבל? לאיזה חלק של השנאי?

HU: Pioneer AVH-P8450BT Amp: Rockford R300.4

Rear: JBL GT5963 Front: Focal 165vb

Sub: Hertz es250

פורסם

כן, גם לי היה פרויקט דומה שעשיתי בהונדה (עבור GPS, אבל זה אותו הדבר).

אצלי, הוספתי גם שקע USB בדש בורד, בקצה הקרוב למכשיר, כך שכשהמכשיר לא מחובר, אין שום חוט שמדלדל. כשרוצים לחבר- תוקעים לשקע חוט USB קצר מאד, ומחברים. כשזה לא מחובר, רואים רק חור מלבני קטן.

 

לא יודע איזה כבל משמש את המצלמה שלכם (אני אגב משתמש בAUTOBOY BLACKBOX, זו אפליקציה לאנדרואיד שעושה את אותה עבודה כמו המצלמה, ויחד עם הגלקסי נותנת סרטונים באיכות מאד סבירה, גם בלילה), אבל בכל מקרה, אם זה שקע "בננה" 3.5" אז החור לחיבור הכבל יהיה ממש בלתי נראה.

 

צילמתי את הפרויקט (תכננתי להעלות לפורום, אבל העצלנות,העצלנות:oops: ), אני אחפש אם יש לי את התמונות איפה שהוא עדיין.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 


×
×
  • תוכן חדש...